opel-ascona-coupe-benzine-wit-001--61411946-Large

Δεν ξέρω αν χρειάζεται να πω πολλά πράγματα για το τι είναι η Ascona 400. Στο κάτω-κάτω, μιλάμε για το τελευταίο πισωκίνητο rally car που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα οδηγών, το 1982, στα χέρια του τεράστιου Walter Rohrl.

opel-ascona-coupe-benzine-wit-007--61411955-Large

Είναι πάρα πολύ σπάνιο για ένα αυτοκίνητο του 1981, είτε μιλάμε για αγωνιστικό, είτε για δρόμου, να έχει μόλις 264 χιλιόμετρα στο οδόμετρο όμως η συγκεκριμένη Ascona 400, έχει ακριβώς τόσα.

opel-ascona-coupe-benzine-wit-021--61411980-Large

Το εξωτερικό του αγωνιστικού Opel, το οφείλουμε στην Irmscher που σχεδίασε και κατασκεύασε τα φαρδύτερα φτερά, το ελαφρύτερο καπό και τις πόρτες. Τον κινητήρα που στην παρούσα μορφή, αποδίδει 286 ατμοσφαιρικά άλογα από 2.4 λίτρα, τον οφείλουμε στην Opel και την Cosworth, με την τελευταία να έχει αναλάβει την κυλινδροκεφαλή.

opel-ascona-coupe-benzine-wit-035--61412004-Large

Όμως €89.500; Η τιμή μου φαίνεται λίγο “τσιμπημένη” ακόμα και για ένα τόσο σημαντικό αυτοκίνητο. Από την άλλη, εμένα πολλές τιμές μου φαίνονται “τσιμπημένες” μιας που δεν είμαι το target group. Όχι επειδή δεν θέλω… αλλά επειδή δεν μπορώ. Εσύ τι πιστεύεις; Είναι λογικά τα €89.500 που ζητά ο Ολλανδός πωλητής;