psa dongfeng

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η PSA Peugeot Citroen, θα συνεργαστεί με την Κινεζική Dongfeng, η οποία μαζί με το Γαλλικό κράτος κατέχουν το 14% της PSA Peugeot-Citroen, ώστε να αναπτύξουν από κοινού μια νέα πλατφόρμα για τα αυτοκίνητα και των δύο εταιριών στις κατηγορίας B και C. Οι δύο εταιρίες θα επενδύσουν 200 εκατ. ευρώ (60% η PSA και 40% η Dongfeng), με τα πρώτα αυτοκίνητα που θα φορούν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα να κυκλοφορούν στην αγορά από το 2019. Οι δύο εταιρίες θα κατασκευάσουν ένα νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης με έδρα τη Σανγκάη, με την κοινή πλατφόρμα να έχει ονομαστεί CMP (Common Modular Platform).


Στις σχετικές ειδήσεις, ο CEO της PSA, Carlos Tavares, ξεκαθάρισε πως μέχρι να ολοκληρωθεί το πλάνο της εταιρίας, δεν έχουν κατά νου καμία συγχώνευση, όπως η φημολογούμενη με την FCA. Η PSA το 2012 έχασε περισσότερα από 4 δισ. ευρώ, το 2013 σχεδόν 2,5 δισ. ευρώ, ενώ το 2014 παρουσίασε κέρδη της τάξης των €63 εκατομμυρίων. Η περσινή επιτυχία της PSA, οδήγησε επίσης σε μία αναπροσαρμογή των στόχων αφού τώρα, η εταιρία ελπίζει να έχει €4.2 δις σε ρευστότητα μέχρι το 2017. Υπερδιπλασίασε δηλαδή τον στόχο που είχε θέσει για το 2018. Η βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της PSA, οφείλεται μεταξύ άλλων στη μείωση του κόστους παραγωγής μέσω της μείωσης του κόστους απασχόλησης αλλά και καλύτερη αξιοποίηση των εργοστασίων στην Ευρώπη.

Τέλος η PSA ήταν η γαλλική εταιρία που κατέθεσε τις περισσότερες πατέντες μέσα στο 2014, με 1.036 αιτήσεις για διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Οι περισσότερες πατέντες έχουν ως στόχο την μείωση των εκπομπών CO2, την ανάπτυξη αυτοματοποιημένων συστημάτων που θα οδηγήσουν σε αυτόνομα οχήματα και σε υπηρεσίες διασύνδεσης. Η Peugeot Citroën είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη όσον αφορά τη μείωση εκπομπών CO2, με μέσες εκπομπές 110,3 γρ/χλμ, με το πρώτο μοντέλο της που θα αποκτήσει αυτόνομη τεχνολογία να είναι η επόμενη γενιά του 508 που αναμένεται στην αγορά μέσα στη διετία 2016-2017.

Δελτίο Τύπου

1ST ANNIVERSARY OF THE PARTNERSHIP BETWEEN PSA AND DONGFENG GROUP

  • Joint development of a global platform for the B and C segments
  • Commitment of €200 million
  • Creation of a joint R&D centre
  • Faster international expansion for both Groups

PSA Peugeot Citroën and Dongfeng Group (DFG) held an event today in Shanghai to mark the first anniversary of their strategic partnership signed in March 2014. The event was attended by Carlos Tavares, Chairman of the PSA Peugeot Citroën Managing Board and Xu Ping, Chairman of DFG.

The two chairmen took advantage of the occasion to announce a project to jointly develop a global platform for the manufacture of B and C segment vehicles under the Peugeot, Citroën, DS and Dongfeng brands and to create a joint R&D centre based in Shanghai that will be dedicated to developing products and technologies for fast- growing Asian markets.

The new “Common Modular Platform” (CMP) will become PSA Peugeot Citroën and DFG’s new generation platform for B and C segments. The project calls for capital expenditure of €200 million, of which 60% will be committed by PSA and 40% by DFG. A liaison team of DFG engineers will be located in Vélizy, within the main project team.

The new platform will enable PSA Peugeot Citroën and DFG to manufacture vehicles in their respective growth regions. In China and the ASEAN countries, PSA Peugeot Citroën will benefit in particular from DFG’s supplier base expertise, which will make it possible to meet ambitious cost targets in highly competitive segments.

The Common Modular Platform will provide effective solutions in terms of modularity, versatility, equipment and carbon reduction.

PSA Peugeot Citroën – Πρωτιά στις κατοχυρώσεις ευρεσιτεχνιών και το 2014!

Για 80η συνεχή Χρονιά

Το Γαλλικό Ινστιτούτο Ευρεσιτεχνιών και Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (INPI) επιβεβαίωσε πρόσφατα πως ο όμιλος PSA Peugeot Citroën είναι για ακόμη μία φορά ο πρώτος σε κατάθεση πατεντών φτάνοντας συνολικά τις 1.036 για το 2014!

Το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της PSA Peugeot Citroën βασίζεται σε μία μεγάλη παράδοση γύρω από τις καινοτόμες τεχνολογίες και για 80η συνεχή χρονιά κατέκτησε την κορυφαία διάκριση από το INPI. Μία διάκριση που επιβραβεύει την αδιάκοπη δράση της PSA στην εξέλιξη του αυτοκινήτου του μέλλοντος με σεβασμό προς το περιβάλλον και την συνεχή βελτίωση των επιπέδων άνεσης και ασφάλειας.

Gilles Le Borgne, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος R&D

“Η έντονη στρατηγική μας για τις πατέντες προσφέρει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού, επιτρέποντας στον Όμιλο να ελέγχει τις καινοτομίες που έχει εξελίξει. Επίσης, είναι το κλειδί για την επιτάχυνση της επέκτασης του Ομίλου σε νέα πεδία δραστηριοτήτων.”

Οι πάνω από χίλιες πατέντες που κατοχυρώθηκαν μόνο μέσα στο 2014, σχετίζονται με τρεις βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει το τμήμα R&D: την μείωση των ρύπων, τις υπηρεσίες διασυνδεσιμότητας και την εξέλιξη αυτοματοποιημένων συστημάτων, στο πλαίσιο της αυτόνομης οδήγησης.

Μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής CO2

Ως αποτέλεσμα της μακροχρόνιας εξέλιξης νέων τεχνολογιών, ο Όμιλος PSA Peugeot Citroën αποτελεί τον ηγέτη στην Ευρώπη με την χαμηλότερη εκπομπή CO2, η οποία περιορίστηκε στα μόλις 110,3 g/km.

Η επιτυχία αυτή βασίζεται σε ένα μεγάλο ποσοστό στους νέους τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες Turbo PureTech με 120 πατέντες, ενώ άλλες 100 έχουν συμπληρωθεί για το σύστημα εξαγωγής BlueHDi μέσα από τις οποίες το Peugeot 208 1.6l BlueHDi αναδείχθηκε ως το αποδοτικότερο αυτοκίνητο στον κόσμο με μηχανή εσωτερικής καύσης και εκπομπή CO2 στα μόλις 79 g/km.

Στις βασικές προτεραιότητες περιλαμβάνεται η εξέλιξη και χρήση νεών συνθετικών υλικών με στόχο την μείωση του βάρους και κατά συνέπεια της κατανάλωσης καυσίμου και της εκπομπής ρύπων. Με περισσότερες από 60 πατέντες, σχετικά με την μείωση βάρους, ο όμιλος PSA Peugeot Citroën έλαβε το βραβείο καινοτομίας από την JEC – Europe Composites Show & Conferences για μία πρωτότυπη δομή από συνθετικά υλικά που αντικαθιστούν τον χάλυβα.

Αναβάθμιση ουσίας

Οι καινοτομίες της PSA Peugeot Citroën περνούν και εφαρμόζονται στα μοντέλα με τα σήματα των Peugeot, Citroën και DS, ανάλογα με την στρατηγική που έχει καθοριστεί για την κάθε μάρκα.

Για παράδειγμα, το Peugeot 208 είναι πλέον διαθέσιμο με μία ιδιοσυνθετική τελική βαφή – για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής – που αλλάζει σκιές και εμφάνιση ανάλογα με την φωτεινότητα του περιβάλλοντος. Παρομοίως, το Citroën C4 Cactus λάνσαρε τα πρωτοποριακά Airbump® πλευρικά προστατευτικά και στις 2 Απριλίου 2015 αναδείχθηκε με την βράβευση «2015 World Car Design of the Year» στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.