F1BAH2015_JK1686078

Η πίστα του Μπαχρέιν είναι από τις πιο απαιτητικές σε ό,τι αφορά τα φρένα και οι Mercedes το κατάλαβαν αυτό για τα καλά στον χθεσινό αγώνα. Και μπορεί η νίκη να μην χάθηκε τελικά, αφού η W06 είναι ακόμη αρκετά μπροστά από τον ανταγωνισμό, αλλά η προσπάθεια του Nico Rosberg και το διαφαινόμενο 1-2 καταστράφηκαν λίγους γύρους πριν το τέλος, εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα brake-by-wire. Ο Paddy Lowe εξηγεί:

Το είδαμε στο σύστημα του Nico σε όλο τον αγώνα, από τον πρώτο γύρο, αλλά τελικά εκδηλώθηκε το πρόβλημα 3 γύρους πριν το τέλος, και για αυτό έχασε την πρώτη στροφή, καθώς το σύστημα brake-by-wire μετατράπηκε από ενεργό σε παθητικό, όπου πλέον δεν είναι υποβοηθούμενο σύστημα.

Σύμφωνα με τον Nico, το μονοθέσιο εξακολουθούσε να φρενάρει, όμως το πεντάλ του φρένου δεν έδινε καμία αντίσταση στο πόδι του οδηγού. Ο Γερμανός είναι, φυσικά, απογοητευμένος από την εξέλιξη, αφού πιστεύει πως θα μπορούσε να κρατήσει πίσω του τον Kimi Raikkonen.

Το να χάνεις τη δεύτερη θέση αισθάνεται κάπως περιττό, κατά κάποιο τρόπο. Μόλις δύο γύρους πριν από το τέλος είχα ένα πρόβλημα με τα φρένα και το πεντάλ πήγε κατ ‘ευθείαν προς τα κάτω, δεν υπήρχε πια αντίσταση. Είχα ακόμα φρένα, αλλά το πεντάλ κατέβηκε εντελώς κάτω και γι ‘αυτό ακριβώς πήγα ευθεία (στην στροφή 1). Ήταν απογοητευτικό.

Ναι, έτσι νομίζω, (πως θα κρατούσα τον Kimi πίσω μου) γιατί τα ελαστικά του ήταν επίσης αρκετά κατεστραμμένα σε εκείνο το σημείο, οπότε θα μπορούσα σίγουρα να τον έχω κρατήσει πίσω μου.

Ενήμερος για πιθανό πρόβλημα στο σύστημα brake-by-wire ήταν και ο Toto Wolff, με τον ίδιο να αποκαλύπτει πως προέκυψε εξαιτίας ενός συμβιβασμού που έγινε στα αυτοκίνητα, προκειμένου να έχουν καλύτερη φθορά των ελαστικών και να κερδίσουν την Ferrari.

F1BAH2015_JK1692035

Είναι θέμα με το set-up και ξέραμε πως οι αλλαγές που κάναμε στο αυτοκίνητο, θα προκαλούσαν ένα συμβιβασμό με τις θερμοκρασίες των φρένων. Ξέραμε τι κάναμε.

Ήταν ένας σκληρός αγώνας με πολλά προσπεράσματα, ειδικά από την πλευρά του Nico, και στη συνέχεια και τα δύο αυτοκίνητα δυσκολεύτηκαν να περάσουν τους πιο αργούς συνδυασμούς στο τέλος του αγώνα. Από τη στιγμή που θα ακολουθήσεις ένα ή δυο αυτοκίνητα, η ροή του αέρα χαλάει και αυτό έκανε τα φρένα να τελειώσουν.

Προσπαθήσαμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα που είχαμε την Παρασκευή και το Σάββατο το απόγευμα, με διαφορετικούς τρόπους. Ένας από αυτούς συνδέεται με την ικανότητα της φθοράς των φρένων, οπότε εκ των υστέρων, και γνωρίζοντας ότι αυτό προκάλεσε ένα πρόβλημα και σχεδόν μας κόστισε τον αγώνα και την δεύτερη θέση, πιθανότατα θα εξετάσουμε και πάλι τα πράγματα και θα κάνουμε κάτι διαφορετικό στο μέλλον.

Κλείνοντας, ο Wolff φρόντισε να δώσει τα εύσημα στον Rosberg, τονίζοντας πως ο πιλότος του σώπασε τους επικριτές του με την χθεσινή του εμφάνιση και τα προσπεράσματα που πραγματοποίησε.

Όποιος αμφέβαλε ποτέ για τον Nico, τον είδε στα καλύτερά του, να αγωνίζεται σκληρά και να προσπερνάει. Είναι κρίμα που έχασε αυτή τη θέση, λόγω της αστοχίας του φρένου, αλλά μια πρώτη και μια τρίτη θέση, πρέπει να είναι ικανοποιητικές.