Η Audi ήταν νικήτρια και στο δεύτερο αγώνα του πρώτου γύρου της χρονιάς στο Hockenheim, αφού ο Mattias Ekström, σε βρόχινες συνθήκες, επικράτησε άνετα του ανταγωνισμού, με δεύτερο, πάλι με Audi, τον Eduardo Mortara και τρίτο τον εντυπωσιακό Gary Paffett με Mercedes C 63 DTM.
Στα σημερινά πρωινά χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο πρωταθλητής του 2013, Mike Rockenfeller, κατέκτησε την pole position, έχοντας πλάι του στην εκκίνηση του μεσημεριανού αγώνα τον Ekström. Την τρίτη καλύτερη επίδοση σημείωσε ο Miguel Molina, με τον πρωταθλητή του 2014, Marco Wittmann να είναι τέταρτος. Ωστόσο, πρεμιέρα χωρίς ποινές δε νοείται, και έτσι, ο Molina τιμωρήθηκε με ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα διότι συγκρούστηκε με τον da Costa στο χθεσινό αγώνα.
Οι ποινές δε σταματούν εδώ, αφού οι Farfus και Blomqvist τιμωρήθηκαν με 5 θέσεις, λόγω του ότι η ομάδα τους άνοιξε τις κουβέρτες των βρόχινων ελαστικών (έβρεχε το πρωί) στο warm-up, γεγονός που δεν επιτρέπεται. Ποινών συνέχεια, με τους Paffett και Molina να βρίσκονται τελευταίοι επειδή δεν είχε εγκατασταθεί ένα εξάρτημα που αποτρέπει την χρήση του DRS στα δοκιμαστικά, ενώ ο Timo Glock τιμωρήθηκε με 1000 ευρώ πρόστιμο, διότι παρέλειψε να βάλει πίσω στη θέση το τιμόνι της M4 DTM όταν βγήκε από αυτήν.
Στα πεπραγμένα του αγώνα, πολλά σύννεφα έκαναν την παρουσία τους πάνω από την πίστα. Ο νικητής του χθεσινού αγώνα ξεκινούσε από την 19η θέση, ο δεύτερος Pascal Wehrlein από την 17η και ο τρίτος Paul di Resta από την 12η. Ο rookie Lucas Auer δε συμμετείχε στον αγώνα γιατί, κατά το πρωινό warm up, είχε έξοδο, καταστρέφοντας το εμπρός μέρος της C 63 DTM του. Οι μηχανικοί έδωσαν αγώνα δρόμου να επισκευάσουν το αυτοκίνητό του, ωστόσο δεν πρόλαβαν. Εντούτοις, το γεγονός αυτό, έκανε έξω φρενών τον εκτελεστικό διευθυντή της Mercedes F1, Toto Wollf, ό οποίος, μαζί με τη γυναίκα του, Susie Wolff, παρίσταντο στα paddocks της Mercedes.
Στην εκκίνηση λοιπόν, ο Ekström πετάχτηκε μπροστά και στην πρώτη στροφή πέρασε τον Rockenfeller, ενώ ο Wittmann τον προσπερνά από την εξωτερική.Επόμενο “θύμα” του Wittmann ήταν ο Ekström, με το Γερμανό να “βουτάει¨στα φρένα στην πιο αργή, κλειστή δεξιά στροφή (μετά την parabolica) και να περνάει τον Σουηδό. Ο Wickens είναι ο καλύτερος οδηγός για την Mercedes στην αρχή του αγώνα (7ος), ενώ, μετά από τέσσερις γύρους, ενεργοποιείται το DRS. O Ekström προσπαθεί στο ίδιο σημείο που δέχθηκε το προσπέρασμα να βρει το “κενό” για να περάσει μπροστά, αλλά ο Wittmann τοποθετεί σωστά την M4 DTM του.
Στον πέμπτο γύρο, ο Tomczyk βρίσκεται σε απόσταση βολής από τον τέταρτο Rockenfeller, που προηγουμένως τον έχει περάσει κι ο Mortara. Στη Mercedes Tribune, o Ekström καταφέρνει να περάσει στην πρωτοπορία από την εσωτερική, αλλά και η λάθος γραμμή του Wittmann συμβάλλει στο προσπέρασμα. Ο 5ος Tomczyk ανοίγει τη διαφορά του από τον έκτο da Costa πάνω από 1”.
Η τρίτη με την πέμπτη θέση έχουν διαφορά 0,8” και ο Molina περνάει τον Wickens στο hairpin για την έβδομη θέση στον έκτο γύρο. Οι πέντε πρώτοι και ο έβδομος με τον δέκατο έχουν σχηματίσει τα δικά τους “τρενάκια” και σε αυτό το σημείο του αγώνα, ο Ekström δεν μπορεί να βγει από το παράθυρο του 1” για το DRS. 49 λεπτά πριν το τέλος, η πρώτη πεντάδα είναι η εξής: Ekström, Wittmann, Mortara, Rockenfeller, Tomcyzk και στον έβδομο γύρο,ο Σουηδός σημειώνει τον ταχύτερο γύρο με 1.35.810. Ο Τomczyk καταφέρνει τελικά να περάσει τον Rockenfeller και ο Ekström απομακρύνεται (στα 1,8” η διαφορά) λόγω της μάχης που δίνει ο Wittmann να υπερασπιστεί τη θέση του από τον Mortara.
Στον ένατο γύρο, ο Maxime Martin χάνει συνεχώς θέσεις με την Μ4 DTM του, βρισκόμενος στην ενδέκατη θέση και οι Farfus και Glock δίνουν τη μάχη τους για την 15η θέση. Στον δέκατο γύρο, αρχίζει να ψιχαλίζει και στα Pits επικρατεί αναβρασμός. Ο πέμπτος Rockenfeller έχει απόσταση ασφαλείας από τον έκτο Molina, αλλά ένα γύρο μετά, ο Wittmann και ο Mortara κάνουν λάθος και προσπερνά ο Tomczyk στη στροφή μετά την parabolica τον Wittaman και επιτίθεται στον Ιταλό οδηγό της Audi.
Στο δωδέκατο γύρο, τα γλιστρίματα είναι ήδη εμφανή και ο Mortara δέχεται την πίεση από τον Tomczyk, με τον Ιταλό να παραπονιέται για την πρόσφυση του RS 5 του, αλλά να τον διαβεβαιώνουν από την ομάδα του ότι οι χρόνοι του είναι αρκετά καλοί. Οι πρώτου που μπαίνουν στα pits για βρόχινα ελαστικά είναι οι Mortara, Wittmann στον 13ο γύρο, ο Ekström γλιστρά και τον ίδιο να ερωτάται από την ομάδα του για το πότε να μπει για αλλαγή και να του τοποθετήσουν βρόχινα ελαστικά με χαμηλή πίεση.
Αρχές του 14ου γύρου, τελικά μπαίνει στα Pits, με τους Rockenfeller, Spengler, Martin, Scheider και Tomczyk να ακολουθούν. Βγαίνοντας από τα pits, o Σουηδός βρίσκεται μπροστά από τον Wittmann, με τον Mortara να είναι επικεφαλής του αγώνα και τους 2 προαναφερθέντες να ακολουθούν. Στα pits είχαμε παραλίγο σύγκρουση μεταξύ Martin και Blomqvist, με τους αγωνοδίκες να αποφασίζουν ποινή διέλευσης για το Βέλγο οδηγό της BMW.
35 λεπτά απομένουν και ο Ekström μειώνει στο μισό δευτερόλεπτο από 2” τη διαφορά από τον Mortara, αλλά ο Ιταλός φάινεται ότι αντέχει στην πίεση του Σουηδού. Παρολαυτά, ο Mortara φρενάρει πολύ νωρίς στην απαιτητική για τα φρένα τέταρτη στροφή και ο Ekström περνά στην πρωτοπορία. Στον 18ο γύρο, οι Wickens και Paffett έχουν τη δική τους μάχη για την έβδομη θέση, αλλά δόθηκε εντολή στον Καναδό να αφήσει τον Paffett να περάσει και ο τρίτος Wittmann βρίσκεται 3,5” πίσω από τον πρώτο. Ένα γύρο μετά, οι Farfus, Green, Glock και Molina μάχονται για την ένατη θέση, με τους Glock και Green να είναι κερδισμένοι.
Οι 6 από τους 7 πρώτους είναι πρώην πρωταθλητές (Ekström, Wittmann, Tomczyk, Rockenfeller, Spengler, Paffett), με τον Paffett να έχει συνεχείς επαφές με τον Spengler, γεγονός που κάνει τον Καναδό να διαμαρτύρεται στην ενδοεπικοινωνία. Έχοντας συμπληρώσει 37΄ αγώνα, οι Müller και di Resta συγκρούονται, οδηγώντας και τους δύο σε τετ α κε, αρχίζει η “καναδέζικη” μάχη μεταξύ Wickens και Spengler, βρισκόμενοι πλάι πλάι, ενώ η ομαδα του Spengler τον καλεί να ελέγξει την πίεση των ελαστικών.
Στον 23ο γύρο, ο Tomczyk καταφέρνει και προσπερνά τον Wittmann και ο εντυπωσιακός και πού γρήγορος Paffett, περνά στο στάδιο τον Rockenfeller, παίρνοντας την πέμπτη θέση και κυνηγώντας πια τον τέταρτο Wittmann, που δείχνει ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρώτων. Μάλιστα, ο Paffett είναι ο πιο γρήγορος στην πίστα με 1.51.500. Δύο γύρους μετά, βρίσκεται ήδη 0.9” πίσω από τον τρίτο Tomczyk. Eνδεικτικό του πόσο πιο αργά πηγαίνει ο Wittmann, είναι ότι έχει χάσει μέσα σε 2 γύρους 1,4” από τον Rockenfeller.
Mπροστά, μόνος ανενόχλητος βαδίζει προς τη νίκη ο Ekström , έχοντας 8” διαφορά από τον δεύτερο, η εντυπωσιακή μάχη μεταξύ των δύο Καναδών συνεχίζεται κι ο Paffett καταφέρνει να περάσει στην τρίτη θέση, παρόλο την πολύ ανοιχτή γραμμή του hairpin, αλλά ο Tomczyk πατάει άτσαλα πάνω στο κερμπ, καθυστερώντας με αυτόν τον τρόπο να επιταχύνει στην έξοδο της στροφής. Μέσα σε 29 γύρους, ο Βρετανός ‘εχει κερδίσει 20 θέσεις! Ο Scheider πιέζει τον Glock για την δέκατη θέση (έχει κερδίσει 2” σε 2 γύρους ο οδηγός της Audi έναντι του Glock).
Mπαίνοντας στο τελευταίο πεντάλεπτο, ο Paffett είναι 6” πίσω από τον δεύτερο Mortara και ο Wehrlein 0,7” (από 4,1”) πίσω από τον Spengler για την όγδοη θέση. Στη βροχή, όπως και πέρσι, αποδεικνύονται οι Mercedes ταχύτατες. Ενδεικτικό του τελευταίου, είναι ότι ο Wickens πλησιάζει πολύ γρήγορα τους Wittmann και Rockenfeller (5ος και 6ος αντίστοιχα) και η κορυφή έχει ξεκαθαρίσει εδώ και ώρα (Ekström, Mortara, Paffett). Ο Wehrlein τελικώς καταφέρνει να περάσει μπροστά και ο Rockenfeller ανεπιτυχώς προσπαθεί να περάσει τον Wittmann.
Η καρό σημαία πέφτει και ο Mattias Ekström πανηγυρίζει μια ακόμα νίκη στο Hockenheim, κλείνοντας ένα ιδιαίτερα πετυχημένο διήμερο για την Audi, με 2 poles, και 2 νίκες. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Mortara και Paffett.
Στη βαθμολογία των οδηγών, προηγείται ο Mortara με 30 βαθμούς, στις ομάδες πρώτη είναι αυτή της Team Rosberg με 33 βαθμούς και πρώτη στους κατασκευαστές η Audi. Aκολουθούν τα αποτελέσματα του αγώνα και οι βαθμολογίες.
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer] [tabtext]Αγώνας[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|
1 | Mattias Ekstrom | Audi | 1:02.43,856 | |
2 | Edoardo Mortara | Audi | 1:02.51,217 | 7,361 |
3 | Gary Paffett | Mercedes | 1:02.52,027 | 8,171 |
4 | Martin Tomczyk | BMW | 1:03.02,641 | 18,785 |
5 | Marco Wittmann | BMW | 1:03.12,785 | 28,929 |
6 | Mike Rockenfeller | Audi | 1:03.13,675 | 29,819 |
7 | Robert Wickens | Mercedes | 1:03.14,534 | 30,678 |
8 | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:03.17,941 | 34,085 |
9 | Bruno Spengler | BMW | 1:03.22,785 | 38,929 |
10 | Timo Glock | BMW | 1:03.23,668 | 39,812 |
11 | Christian Vietoris | Mercedes | 1:03.26,486 | 42,630 |
12 | Timo Scheider | Audi | 1:03.30,036 | 46,180 |
13 | Jamie Green | Audi | 1:03.32,383 | 48,527 |
14 | Maxime Martin | BMW | 1:03.33,694 | 49,838 |
15 | Daniel Juncadella | Mercedes | 1:03.34,235 | 50,379 |
16 | Maximilian Gotz | Mercedes | 1:03.37,063 | 53,207 |
17 | Tom Blomqvist | BMW | 1:03.50,788 | 1:06,932 |
18 | Miguel Molina | Audi | 1:03.55,295 | 1:11,439 |
19 | Nico Muller | Audi | 1:03.56,038 | 1:12,182 |
20 | Antonio Felix da Costa | BMW | 1:04.05,434 | 1:21,578 |
21 | Augusto Farfus | BMW | 1:04.08,228 | 1:24,372 |
22 | Paul Di Resta | Mercedes | 1:04.18,013 | 1:34,157 |
R | Adrien Tambay | Audi | – |
[/tab] [tab]
Θέση | # | Οδηγός | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | 48 | Edoardo Mortara | Audi Sport Team Abt | 30 |
2 | 5 | Mattias Ekström | Audi Sport Team Abt Sportsline | 25 |
3 | 5 | Jamie Green | Audi Sport Team Rosberg | 25 |
4 | 94 | Pascal Wehrlein | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 22 |
5 | 99 | Mike Rockenfeller | Audi Sport Team Phoenix | 18 |
6 | 3 | Paul di Resta | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 15 |
7 | 2 | Gary Paffett | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 15 |
8 | 77 | Martin Tomczyk | BMW Team Schnitzer | 12 |
9 | 1 | Marco Wittmann | BMW Team RMG | 12 |
10 | 51 | Nico Müller | Audi Sport Team Rosberg | 8 |
11 | 36 | Maxime Martin | BMW Team RMG | 6 |
12 | 6 | Robert Wickens | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 6 |
13 | 16 | Timo Glock | BMW Team MTEK | 5 |
14 | 7 | Bruno Spengler | BMW Team MTEK | 2 |
15 | 18 | Augusto Farfus | BMW Team RBM | 1 |
16 | 8 | Christian Vietoris | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 0 |
17 | 10 | Timo Scheider | Audi Sport Team Phoenix | 0 |
18 | 13 | Antonio Felix da Costa | BMW Team Schnitzer | 0 |
19 | 12 | Daniel Juncadella | PETRONAS Mercedes-AMG (Mu_cke Motorsport) | 0 |
20 | 27 | Adrien Tambay | Audi Sport Team Abt | 0 |
21 | 84 | Maximilian Götz | PETRONAS Mercedes-AMG (Mu_cke Motorsport) | 0 |
22 | 31 | Tom Blomqvist | BMW Team RBM | 0 |
23 | 17 | Miguel Molina | Audi Sport Team Abt Sportsline | 0 |
24 | 22 | Lucas Auer | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi Sport Team Rosberg | 33 |
2 | Audi Sport Team Abt | 30 |
3 | Audi Sport Team Abt Sportsline | 25 |
4 | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 22 |
5 | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 21 |
6 | Audi Sport Team Phoenix | 18 |
7 | BMW Team RMG | 18 |
8 | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 15 |
9 | BMW Team Schnitzer | 12 |
10 | BMW Team MTEK | 7 |
11 | BMW Team RBM | 1 |
12 | Mücke Motorsport | 0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi | 106 |
2 | Mercedes-Benz | 58 |
3 | BMW | 38 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]
Επόμενος αγώνας στις 29 Μαΐου στην πίστα του Lausitzring.
Σε περίπτωση που δεν παρακολούθησες τον αγώνα, μπορείς να τον παρακολουθήσεις από εδώ!