419236

Η Nissan έχει επιλέξει το GT-R LM Nismo, το LMP1 της αγωνιστικό της, να είναι μπροστοκίνητο και μπροστομήχανο. Επιλογές που προκάλεσαν ποικίλες αντιδράσεις , με την Nissan να μας δίνει ένα video και να εξηγεί γιατί επέλεξε αυτή την επιλογή.

Η Nissan λέει πως η τοποθέτηση του κινητήρα στο μπροστά μέρος δημιουργεί ένα μακρύ καπό που της δίνει την δυνατότητα να μεγιστοποιήσει την περιοχή παραγωγής κάθετης αεροδυναμικής πίεσης και να έχει το βάρος αρκετά μπροστά, αυξάνοντας τη “φυσική” σταθερότητά του. Παρότι η κίνηση στους μπροστά τροχούς έχει τα μειονεκτήματά της, όπως η υποστροφή, η Nissan λέει πως μπορεί να την ξεπεράσει μέσω καινοτόμου αεροδυναμικής και συστημάτων ελέγχου της πρόσφυσης.