[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Nissan-2020-GT-R-5

Οκτώ χρόνια έχουν περάσει από την παρουσίαση του Nissan GT-R R35 και οι Ιάπωνες ετοιμάζουν τη νέα γενιά του Godzilla. Το GT-R R36 θα είναι ένα βήμα μπροστά και η Nissan θα έχει φροντίσει γι’ αυτό, όταν παρουσιαστεί το νέο μοντέλο στα τέλη του 2017 στην έκθεση του Τόκιο. Απέχουμε περισσότερα από δύο χρόνια μέχρι η Nissan να το παρουσιάσει και έτσι ας δούμε τι γνωρίζουμε γι’αυτό μέχρι σήμερα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εμφάνιση” ]

Το νέο Nissan GT-R θα αντλεί στοιχεία από το Nissan Concept 2020 Vision Gran Turismo, με το πρωτότυπο να μας δείχνει κυρίως το πως θα είναι το εμπρός και το πίσω μέρος του νέου GT-R. Αυτό έχει δηλώσει παλαιότερα, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Nissan, Shiro Nakamura, αφήνοντας να εννοηθεί πως θα διαθέτει και LMP-style ανθρακονημάτινη περιβολή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Υβριδικό” ]

2015-nissan-gt-r-lm-nismo-lmp1-race-cars-engine_100510811_l

Το R36 GT-R θα είναι υβριδικό. Έν μέρει, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Nissan συμμετέχει στην LMP1 κατηγορία του Le Mans με το Nissan GT-R LM Nismo (ή το αντίστροφο, αλλά ας μην μπλέξουμε με το αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα). Το νέο GT-R θα φορά τον twin-turbo V6 3,0-λίτρων κινητήρα του GT-R LM Nismo που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Το υβριδικό σύνολο θα παράγει κοντά στα 700 άλογα, με το 6-τάχυτο DCT κιβώτιο να αντικαθίσταται από ένα ανθεκτικότερο, 8-τάχυτο σειριακό αυτόματο κιβώτιο με carbon δίσκους και πνευματικά paddles πίσω από το τιμόνι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ψύξη” ]

Nissan_GT-R_Cutmodel_01
Όλη αυτή η ισχύς όμως, δημιουργεί προβληματισμούς για την ψύξη των μηχανικών μερών. Εκεί θα αποδώσει το LMP1 πρόγραμμα αφού οι μηχανικοί της Nissan θα βρούνε τρόπους για να διαχειριστούν την ανακτηθείσα ενέργεια αλλά και αυτή που θα παρέχεται από τις μπαταρίες στον ηλεκτροκινητήρα. Φυσικά, η ψύξη είναι ένας τομέας που θα επηρεάσει σημαντικά και τον σχεδιασμό ενώ θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα στην επαρκή ψύξη και την αεροδυναμική απόδοση. Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχνάμε τη συνεργασία της Nissan με την Williams F1… κάτι θα προκύψει και από εκεί…

[/nextpage]

[nextpage title=”Nürburgring” ]

nurburgring-wallpaper

H Nissan έχει καταφέρει να σημειώσει με το GT-R Nismo χρόνο 7:08 στη Πράσινη Κόλαση και έτσι ο επόμενος στόχος είναι το νέο GT-R να καταφέρνει να γυρνά σε λιγότερο από 7 λεπτά στη γερμανική πίστα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Βάρος” ]

nissan-gt-r-cutaway

Μην περιμένεις το νέο GT-R να είναι ελαφρύ. Η τρέχουσα γενιά ζυγίζει 1.740 κιλά. Πιθανώς να είναι λίγο ελαφρύτερο από τη τωρινή γενιά, με τον Kazutoshi Mizuno, τον ιθύνων νους του GT-R να έχει δηλώσει στο παρελθόν:

Όλοι οι δημοσιογράφοι λένε πως το GT-R είναι βαρύ, βαρύ, βαρύ και θα έπρεπε να είναι ελαφρύτερο, πιο ελαφρύ, πιο ελαφρύ. Τους απαντώ πως οι δημοσιογράφοι πρέπει να αναπτύξουν ένα πιο επαγγελματικό επίπεδο σκέψης! Να μελετήσουν περισσότερο! Να σκέφτονται περισσότερο! Το GT-R πρέπει να έχει αυτό το βάρος. Το αυτοκίνητο με λιγότερο βάρος δεν έχει την οδική συμπεριφορά που θέλουμε. Το ελαφρύτερο βάρος μπορεί να είναι επικίνδυνο, με το αυτοκίνητο να μην μπορεί να οδηγηθεί από όλους τους πελάτες μας.

Ένα μονοθέσιο της F1 ζυγίζει 560 κιλά, και περισσότερα από 600 κιλά μαζί με τον οδηγό. Πόση κάθετη δύναμη μπορεί να παράγει ένα μονοθέσιο της F1; Περίπου 1.300 κιλά. Έτσι, ποιο είναι το συνολικό βάρος; 1.860 κιλά. Ένα αγωνιστικό GT1 αυτοκίνητο ζυγίζει μεταξύ 1.200 και 1.300 κιλών και μπορεί να παράγει 600 κιλά κάθετης δύναμης, κάνοντας έτσι το αυτοκίνητο να ζυγίζει 1.800 κιλά.

[/nextpage]