Test_Drive_Peugeot_108_11

H κοινοπραξία του PSA Group με την Toyota (50%/50% μετοχικό κεφάλαιο) ιδρύθηκε το 2002, για να φτάσουμε το καλοκαίρι του 2005 ώσπου βγει το πρώτο αυτοκίνητο της τριλογίας 107/C1/Aygo από το εργοστάσιο που έχτισαν στην Τσεχία.

Η πρώτη γενιά των μοντέλων κυκλοφόρησε για παρά κάτι 10 χρόνια, ήταν αρκετά επιτυχημένη καθώς πουλήθηκαν αρκετά εκατομμύρια, και το Νοέμβριου του 2012 η PSA, μέσω του Maxim Picat, CEO της Peugeot, επιβεβαίωσε ότι η γαλλική εταιρία θα συνεχίσει τη συνεργασία με την Toyota, ώστε να βγάλουν από κοινού τα νέα Aygo/108/C1. Αναμφίβολα τέτοιος κύκλος ζωής είναι απαγορευτικός στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία και μετά από σχεδόν 18 μήνες εξέλιξης τα γερασμένα μοντέλα αντικαταστάθηκαν. Η αρχή έγινε με τη Peugeot που παρουσίασε το 108 τον Φεβρουάριο του 2014, για να ακολουθήσει το Citroen C1 και να ολοκληρωθεί από την Toyota με το Aygo.

Τα C1 και Aygo τα έχεις διαβάσει μέσα από τις αναλυτικές δοκιμές μας, και σήμερα παίρνει σειρά το, ίσως το πιο όμορφο σχεδιαστικά, το 108, όπου το δοκιμάσαμε back-to-back με τον 1.000άρη κινητήρα και το αυτόματο ETG κιβώτιο, καθώς και με τον 1.200άρη με το χειροκίνητο.

Στα συν

  • Σοβαρός σχεδιασμός
  • Νεύρο κινητήρα (1.2)
  • Επιδόσεις (1.2)
  • Κατανάλωση (1.0 ΕTG)
  • Κοφτερό τιμόνι
  • Απόσβεση αναρτήσεων
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή

Στα μείον

  • Περιορισμένοι πίσω χώροι
  • Επιδόσεις (1.0 ETG)
  • Κατανάλωση (1.2)
  • Απουσία στροφόμετρου
  • Απουσία συστήματος start/stop

Με μια ματιά
Εμφάνιση
8
Οδική συμπεριφορά
7.5
Επιδόσεις
7
Κατανάλωση
7
Τιμή
8.5
Μοιράσου το!
Προηγούμενο άρθροΤο πρόγραμμα οδηγών για τις δοκιμές στην Αυστρία
Επόμενο άρθροΑυτό είναι το Hyundai Creta