2010-lotus-evora-hood-badge-photo-354721-s-1280x782

Η Lotus ξεκίνησε τη παραγωγή της Evora 400 πριν λίγες μέρες και σήμερα μέσω του CEO της Jean-Marc Gales μαθαίνουμε ότι το μοντέλο θα βγει και σε roadster έκδοση, καθώς έχουν στα σκαριά και ένα νέο μοντέλο, το 4-Eleven.

Σε συνέντευξη του σε βρετανικό μέσο ο Gales δήλωσε ότι η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου θα διαθέτει οροφή κατασκευασμένη από δυο carbon μέρη, τα οποία θα αποθηκεύονται στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και καθένα από αυτά θα ζυγίζει μόλις 3 κιλά. Μηχανικά θα κινείται από τον supercharged V6 κινητήρα 3.5 λίτρων της κλειστής έκδοσης, που αποδίδει 400 άλογα και 410 Nm ροπής. Θα συνδυάζεται είτε με ένα βελτιωμένο 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο, είτε προαιρετικά, με ένα 6-τάχυτο αυτόματο, με τις επιδόσεις να μην επηρεάζονται και τα 100 χλμ/ώρα από στάση να τα κάνει σε 4.2 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα.

Συνεχίζοντας στη συνέντευξη, ο Gales επιβεβαίωσε ότι θα υπάρχει ένα πιο σκληροπυρηνικό μοντέλο, το 4-Eleven, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει σε περίπου δυο χρόνια από τώρα. Δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά είναι δεδομένο πιο δυνατό και γρήγορο από 3-Eleven, το οποίο αποδίδει 450 άλογα και 450 Nm, με το βάρος του να είναι λιγότερα από 900 κιλά.

Κλείνοντας, το υψηλόβαθμο στέλεχος μας έδωσε κάποιες λεπτομέρειες για το πρώτο SUV που ετοιμάζει η εταιρία, το οποίο θα κατασκευάζεται στη Κίνα, με την κυκλοφορία του να αναμένεται να γίνει αρχικά μόνο για την εκεί αγορά το 2019 ή το 2020. Το μέγεθος του αυτοκινήτου θα είναι παρόμοιο με αυτό της Macan, ενώ έχουν θέσει ως στόχο να ζυγίζει 1.600 κιλά, με το 4-κύλινδρο κινητήρα που σκοπεύεται να χρησιμοποιηθεί. Στην Ευρώπη, ίσως το δούμε στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, με τον Gales να υπόσχεται ότι θα είναι το καλύτερο και το γρηγορότερο στη κατηγορία του, μέσα στην πίστα.