Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_22

Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνει η Nissan αφού το πρώτο εξάμηνο του 2015, πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων στην Ευρώπη και ξεπερνώντας την Toyota –για πρώτη φορά από το 1998-, κατέκτησε τα σκήπτρα της πρώτης Ασιατικής μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο. Συγκεκριμένα, η Nissan κατάφερε να πουλήσει 384.726 αυτοκίνητα (+4,3% σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι).

Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι οι πελάτες μας εμπιστεύονται, καθιστώντας έτσι την Nissan ως την πρώτη Ασιατική μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Θα συνεχίσουμε το ίδιο πάθος, προκειμένου να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα στους πελάτες μας – περισσότερες επιλογές, πρόσθετη αξία αλλά και περισσότερο καινοτόμα και γεμάτα ενθουσιασμό προϊόντα.

Δήλωσε ο Guillame Cartier, αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing της Nissan Europe. Όσον αφορά στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για τον περασμένο Ιούνιο έφτασαν τις 978 μονάδες ενώ το πρώτο εξάμηνο του έτους, έχει πουλήσει συνολικά 4.188 αυτοκίνητα με μερίδιο αγοράς 9,7%.

Δελτίο Τύπου

Η Nissan κατακτά την πρώτη θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη, ανάμεσα σε όλες τις Ασιατικές μάρκες.

Ρεκόρ πωλήσεων για την Nissan στην Ευρώπη, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, κατακτώντας επάξια τα σκήπτρα της πρώτης Ασιατικής μάρκας αυτοκινήτων στην Γηραιά Ήπειρο. Συγκεκριμένα, στους πρώτους έξι μήνες του 2015, η Nissan κατέγραψε πανευρωπαϊκές πωλήσεις 384.726 αυτοκινήτων – αυξημένες κατά 4,3%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσυνό χρονικό διάστημα.

Καταλυτική επίδραση στα μεγέθη των πωλήσεων που επετεύχθησαν, έχει το Nissan QASHQAI που συνεχίζει να καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, με τελευταίο αυτό των 2,5 εκατομμυρίων πωληθέντων αυτοκινήτων, από την πρώτη μέρα της διάθεσής του. Ο Guillame Cartier, Vice President of Sales and Marketing της Nissan Εurope, δήλωσε: ” Αυτό που κάνουμε για την μάρκα μας, τα προϊόντα μας, αλλά και η υπόσχεσή μας για εξαιρετικές υπηρεσίες στους πελάτες μας, φαίνεται ξεκάθαρα πως δουλεύει. Είμαστε ενθουσιασμένοι με το γεγονός ότι οι πελάτες μας εμπιστεύονται, καθιστώντας έτσι την Nissan ως την πρώτη Ασιατική μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Θα συνεχίσουμε με τo ίδιο πάθος, προκειμένου να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα στους πελάτες μας – περισσότερες επιλογές, πρόσθετη αξία αλλά και περισσότερο καινοτόμα και γεμάτα ενθουσιασμό προϊόντα.” Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της Nissan για τον περασμένο Ιούνιο έφθασαν τις 978 μονάδες, γεγονός που την κατατάσσει στην 1η θέση του μήνα με μερίδιο αγοράς 10,9%, ενώ με 4.188 ταξινομήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2015, κατέκτησε τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 9,7%.