10639728_916915295014299_1663392754623249278_n

Αν και απέχουμε δύο χρόνια μακριά από την επίσημη πρεμιέρα (και “αναβίωση) της Class 1, οι προτάσεις που έρχονται εκατέρωθεν από Γερμανία και Ιαπωνία για το πρώτο από κοινού αγώνα έρχονται στη δημοσιότητα. Όπως θα θυμάσαι, έχει ήδη ανακοινωθεί το μηχανικό σύνολο που θα κινεί τα αγωνιστικά της κατηγορίας, ενώ, οι εκπρόσωποι των πρωταθλημάτων του DTM και του Super GT βρίσκονται σε συζητήσεις για την αεροδυναμική των αγωνιστικών. Οδηγούμαστε σε διεθνοποίηση πρακτικά του DTM, κάτι που είναι στόχος των συμμετεχόντων κατασκευαστών και του Hans Werner Aufrecht, προέδρου της ITR (της οργάνωσης που ελέγχει και προωθεί το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού), όπου οι Γερμανοί κατασκευαστές (BMW, Mercedes, Audi), υπό κοινούς κανονισμούς, θα μπορούν να αγωνίζονται στην Ιαπωνία, αλλά και το αντίθετο, δηλαδή οι Lexus, Nissan και Honda.


Στα πλαίσια του τελευταίου αγώνα του Super Gt στην πίστα του Fuji, o Masaaki Bandoh, πρόεδρος του GTA, της αντίστοιχης οργάνωσης που ελέγχει το Ιαπωνικό Πρωτάθλημα, δήλωσε ότι ο πρώτος από κοινού αγώνας DTM και Super GT θα μπορούσε να διοργανωθεί στην ιαπωνική πίστα, αφού επρόκειτο στο Fuji να ρίξει αυλαία το Super GT για το 2017.

15-01-30-lexus-rc-f-gt500-teams

Κοινοί κανονισμοί της Class 1 λοιπόν και σε αυτό τον αγώνα θα μπορούσαμε να δούμε για πρώτη φορά που “βαδίζουν” Γερμανοί και Ιάπωνες (και όποιος άλλος κατασκευαστής επιθυμεί να συμμετάσχει). Τα πρωταθλήματα του 2017 ούτως ή άλλως θα βασίζονται στους νέους κανονισμούς της Class 1, και εύλογα γεννάται το ερώτημα σε ποια πίστα οι Γερμανοί θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν τον από κοινού αγώνα για το 2018. Η λογική λέει Hockenheim, αφού παραδοσιακά, ο εναρκτήριος αγώνας πραγματοποιείται στην πίστα του κρατιδίου της Βάδης-Βυρτεμβέργης.