iihs-front-crash-prevention-2014-bmw-5-series

Υπάρχει η άποψη που λέει ότι συστήματα ασφαλείας όπως το αυτόματο φρενάρισμα δεν πρέπει να εντάσσονται σε ακριβά πακέτα ή να χρησιμοποιούνται από τους κατασκευαστές για να δείχνουν πως έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέχρι πρότινος όμως, οι κατασκευαστές δεν συμφωνούσαν. Αυτό, χάρη και στις πιέσεις των Αμερικάνικων αρχών αλλάζει.


Δέκα κατασκευαστές αυτοκινήτων – Audi, BMW, Ford, General Motors, Mazda, Mercedes-Benz, Tesla, Toyota, Volkswagen και Volvo – συμφώνησαν να κάνουν τεχνολογίες πρόληψης συγκρούσεων όπως το αυτόματο φρενάρισμα standard σε όλα τα νέα οχήματα. Ακόμη δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα αλλά όπως είπε το Υπουργείο Μεταφορών των Η.Π.Α., η ενσωμάτωση τέτοιων τεχνολογιών στον standard εξοπλισμό των νέων οχημάτων θα γίνει “το συντομότερο δυνατό”.

Η ασφάλεια δεν είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Έχουμε ευθύνη να κάνουμε αυτές τις καινοτομίες να επιτύχουν τις δυνατότητες του και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιώσουμε ότι αυτές οι καινοτομίες εστιάζουν στην ασφάλεια και διανέμονται ευρέως.

Δήλωσε ο επικεφαλής της NHTSA, Mark Rosekind. Μπορεί οι δέκα κατασκευαστές να μην είναι όλοι οι κατασκευαστές, αλλά τουλάχιστον “εκπροσωπούν” το 57% όλων των νέων, ελαφριών οχημάτων που πωλήθηκαν στην Αμερικάνικη αγορά το 2014 και ποιος ξέρει, ίσως ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι.