2015-6-Heures-du-Nurburgring-Adrenal-Media-ND5-0049_hd

Το World Motorsport Council ενέκρινε τις προτάσεις της Endurance Commission που επί της ουσίας, επιβάλλουν μέγιστο όριο στην ιπποδύναμη των LMP1 αγωνιστικών στο World Endurance Championship.

Το WMSC ενέκρινε την πρόταση της Endurance Commission να περιοριστεί η ισχύς των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας στα LMP1 αυτοκίνητα για λόγους ασφάλειας, ώστε να αποφευχθεί η πιθανότητα απελευθέρωσης μέγιστης στιγμιαίας ισχύος (κινητήρα + υβριδικού συστήματος) μεγαλύτερης των 1.000 ίππων.


Αυτή ήταν η επίσημη δήλωση της FIA. Η επιβολή αυτού του κανόνα θα ξεκινήσει ταυτόχρονα με την μείωση της ιπποδύναμης των κινητήρων εσωτερικής καύσης λόγω της μείωσης στα καύσιμα. Σύμφωνα με υπολογισμούς, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, τα LMP1 αγωνιστικά θα είναι κατά 4 δευτερόλεπτα αργότερα στην Circuit de la Sarthe του Le Mans αλλά όπως συνηθίζεται, οι κατασκευαστές θα βρούνε κάποιον τρόπο να ανακτήσουν μέρος αυτού του χρόνου με τα νέα/ανανεωμένα αγωνιστικά τους.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι συμφωνήθηκαν περαιτέρω αλλαγές στους κανονισμούς που αφορούν στα αμαξώματα, τους τροχούς, το υλικό κατασκευής των ζαντών, τους καθρέφτες, τον εξοπλισμό ασφαλείας του οδηγού και τους ανεφοδιασμούς.