2015-chevrolet-corvette-z06-z07-package-front-end-in-motion

Στις αρχές του Οκτωβρίου, το Motor Trend προσπάθησε να βρει το καλύτερο “Driver’s Car” για το 2015. Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου, ήταν και η Chevrolet Corvette Z06. Αυτό που δεν ήταν όμως λογικό, ούτε αναμενόμενο, ήταν το ότι “πάτωσε”. Κυριολεκτικά. Το Motor Trend την χαρακτήρισε “DNF”. Γιατί όμως; Πώς γίνεται ένα track-focused με supercharged V8 6.2 λίτρων που αποδίδει 650 άλογα και 881 Nm ροπής και έχει επιθετικό στήσιμο και πολλά κιλά downforce να πατώσει;


Στο video, ο Randy Poebst σημείωσε την ξαφνική και σοβαρή απώλεια ισχύος. Η αλήθεια είναι ότι μόλις άκουσα για απώλεια ισχύος, υπέθεσα ότι είναι το κλασικό πρόβλημα που απασχολεί αρκετούς ιδιοκτήτες. Ένα πρόβλημα που η Chevrolet δεν αναγνωρίζει πως υπάρχει αλλά συνιστά αλλαγή λαδιών κάθε 800 χιλιόμετρα. Όμως δεν ήταν αυτό το πρόβλημα που αντιμετώπισε το αυτοκίνητο που είχε στη διάθεση του το Motor Trend

2015-chevrolet-corvette-z06-z07-package-engine

Ο επικεφαλής μηχανικός της Corvette, Tadge Jeuchter, έδωσε μία άλλη εξήγηση. Είπε ότι η ομάδα που είχε αναλάβει την προετοιμασία του αυτοκινήτου πριν αυτό παραδοθεί στο Αμερικάνικο μέσο –προετοιμασία που είναι standard διαδικασία, μην βάλεις στο μυαλό σου “ύποπτες” πρακτικές– ξέχασε κάποια πράγματα. Τίποτα το ιδιαίτερο. Ξες… τακάκια ας πούμε. Ήταν μία παράλειψη. Επίσης, εξαιτίας ενός “θέματος”, η εξαέρωση του top mount intercooler του υπερτροφοδοτούμενου V8 ήταν σαν μην έγινε ποτέ. Σημειωτέον, ο Jeuchter “πετάει” και το υπονοούμενο ότι “κάποια παράπονα πελατών για υπερθέρμανση του κινητήρα οφείλονται σε λάθος εξαέρωση του intercooler”. Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Απλά σε ένα από τα σημαντικότερα test της χρονιάς, η ομάδα παρέλειψε να φροντίσει για τα φρένα και τον κινητήρα… Ok… Αν θέλεις να διαβάσεις ολόκληρη την δημοσίευση του Jeuchter, ακολούθησε τον σύνδεσμο στο τέλος του άρθρου.