Ο Marchionne αναθεωρεί την στρατηγική της Alfa Romeo λόγω Κίνας

Σχετικά άρθρα

Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Chief Executive Sergio Marchionne talks during the launch of a new Alfa Romeo "Giulia" car in Milan

Με την αγορά της Κίνας να βρίσκεται σε ύφεση, ο Sergio Marchionne, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της FCA για το τρίτο τρίμηνο, τόνισε πως το πλάνο της Alfa Romeo για 400.000 πωλήσεις έως το 2018 παραμένει, αλλά λόγω της επιβράδυνσης της αγοράς της Κίνας, χρειάζεται να γίνουν μερικές αλλαγές, ώστε τα μοντέλα που θα πωλούνταν στη Κίνα, να πουληθούν στις αγορές της Βορείου Αμερικής και της Ευρώπης.

Η Alfa Romeo, όπως ανακοίνωσε τον Μάιο του 2014, θα επενδύσει 5 δισ. ευρώ για να παρουσιάσει οκτώ νέα μοντέλα μέχρι το 2019-2020. Μένει να δούμε αν ο στόχος του πενταπλασιασμού των πωλήσεων επιτευχθεί.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Alfa Romeo ανακαλεί 2.571 Tonale

Σε μια ακόμη ανάκληση της Tonale προχωρά η Alfa Romeo παγκοσμίως και αυτή τη φορά επηρεάζονται 2.571 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2022 και 2024. Ο...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...