3-row-seats-of-small-cars-are-dangerous-in-a-crash-adac-tests-show_3

Τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν και οι κατασκευαστές προσπαθούν να βρούνε τρόπους να κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη. Ένας από αυτούς τους τρόπους, είναι το λανσάρισμα 7-θέσιων μοντέλων. Πόσο ασφαλή είναι όμως αυτά; Πιο συγκεκριμένα, πόσο καλά προστατεύουν τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων;


Το ADAC δοκίμασε το επταθέσιο Fiat 500L Living προσομοιώνοντας σύγκρουση από πίσω με 60 km/h. Το αποτέλεσμα;

Η τρίτη σειρά καθισμάτων δεν πρέπει να χρησιμοποιείται μόνιμα αλλά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.

Αυτό ήταν το πόρισμα του Γερμανικού οργανισμού, που τόνισε ότι η προστασία του κεφαλιού των επιβατών της τρίτης σειράς καθισμάτων είναι πρακτικά ανύπαρκτη και συμπλήρωσε ότι αν το όχημα που “εμβολίζει” το 7-θέσιο 500L είναι μεγάλο –βλ SUV– τότε υπάρχει “σοβαρός κίνδυνος για τους επιβάτες”. Προφανώς, οι κίνδυνοι μειώνονται όσο πιο μπροστά τοποθετείται η τρίτη σειρά καθισμάτων αλλά δεν έχουν όλα τα 7-θέσια το μέγεθος ενός Volvo XC90 για παράδειγμα.