Giedo van der Garde


Έχει να οδηγήσει μονοθέσιο από 2013 ως επίσημος οδηγός, όμως ο Giedo van der Garde διατηρεί ακόμα σχέσεις με τη Formula 1. Πέρυσι, ήταν δοκιμαστής της Sauber μέχρι οι δύο πλευρές να οδηγηθούν στα δικαστήρια, ωστόσο έχει αναλάβει να βοηθήσει την Pirelli στα ελαστικά για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.

Ο Ολλανδός έκανε πρόσφατα δοκιμές για τα ελαστικά του GP2, ωστόσο απέκτησε αναβαθμισμένο ρόλο, καθώς θα βοηθήσει την ιταλική εταιρεία και με τα ελαστικά της Formula 1, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, ενώ θα κάνει δοκιμές με τη Mercedes τον επόμενο μήνα, με το αγωνιστικό της γερμανικής φίρμας στο DTM.

Η Pirelli τονίζει για ακόμα μία φορά πως οι δοκιμές για τα ελαστικά του 2017 είναι πολύ σημαντικές, διότι οι αλλαγές θα είναι μεγάλες και οι τεχνικοί της θα πρέπει να διασφαλίσουν την ασφάλεια των ελαστικών, όπως είπε ο Αγωνιστικός Διευθυντής της εταιρείας, Paul Hembery.

Pirelli

Είναι θέμα ασφαλείας. Τα αεροδυναμικά φορτία θα είναι τόσο υψηλά που θα φτάσουμε σε μια κατάσταση όπου κανένας δεν έχει δει εδώ και 10 με 20 χρόνια στη Formula 1. Έτσι, είναι μια πρόκληση για όλους. Είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή. Θα πρέπει να σκεφτούμε πως οι δοκιμές θα βασίζονται σε τροποποιημένα τωρινά μονοθέσια, επειδή δεν μπορείς να ζητήσεις τη δημιουργία ενός μονοθεσίου, καθώς αυτό κοστίζει πολύ.

Κάτι πρέπει να γίνει, καθώς είναι μια μεγάλη αλλαγή και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Δεν μπορείς να ξεκινήσεις τον Φεβρουάριο και να κοιτάζεις αυτά τα πράγματα, επειδή δεν υπάρχει χρόνος για αλλαγές. Μπορεί το άθλημα να μας δώσει τον Ιούνιο του 2016 ένα μονοθέσιο που θα αντιπροσωπεύει τα μονοθέσια του 2017; Αυτό είναι το πραγματικό ερώτημα, και ακόμα δεν έχει απαντηθεί.

Το 2016, η Pirelli θα εισάγει στη Formula 1 μια υπερ-μαλακή γόμα, η οποία θα δοκιμαστεί στο 12ωρο τεστ του Abu Dhabi μετά από τη λήξη του πρωταθλήματος. Ο Βρετανός θέλει, επίσης, να υπάρξει ξανά η απότομη πτώση της απόδοσης του ελαστικού που βλέπαμε στο παρελθόν, προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των pit stops.