Volkswagen-Golf-1.6-TDI-105-hp-DSG-Advance-5p-photos-12


Η Volkswagen έχει βρει τις τεχνικές αλλαγές που πρέπει να κάνει στους 1.6 TDI EA 189 κινητήρες που εμπλέκονται στο σκάνδαλο εκπομπών ρύπων και έχει δώσει την λύση για αξιολόγηση στην KBA, στην γερμανική αρχή ασφάλειας οχημάτων. Η λύση αφορά αποκλειστικά τους 1.600αριδες TDI κινητήρες, με την VW να εξακολουθεί να εργάζεται πάνω στην λύση για τον 1.2 TDI.

Οι τεχνικές αλλαγές για τον 1.6 TDI κινητήρα περιλαμβάνουν αλλαγές τόσο στο λογισμικό όσο και στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου (νέα μπεκ ψεκασμού καυσίμου και νέος καταλύτης) και αν η λύση αυτή εγκριθεί από την KBA τότε, η VW θα προχωρήσει στην επιδιόρθωση 540.000 αυτοκινήτων της στη Γερμανία που εξοπλίζονται με τον συγκεκριμένο κινητήρα. Η όλη διαδικασία επιδιόρθωσης των κινητήρων θα μπορούσε να διαρκέσει περισσότερο από έναν χρόνο, μιας και η VW θα πρέπει να κατασκευάσει τα νέα ανταλλακτικά. Σε όλη την Ευρώπη περίπου 3,6 εκατ. αυτοκίνητα της VW θα χρειαστούν τις παραπάνω μετατροπές, με τα υπόλοιπα 4,9 εκατ. αυτοκίνητα να χρειάζονται μόνο αναβάθμιση λογισμικού.

Αντίστοιχη πρόταση για την λύση των 2.0 TDI αυτοκινήτων της στις Η.Π.Α θα παραδώσει στις EPA και CARB αύριο η Volkswagen, όπως δήλωσε ο CEO της VW Βορείου Αμερικής Michael Horn. Στις Η.Π.Α υπάρχουν τρεις γενιές του 2.0 TDI EA 189 κινητήρα και από τα 482.000 αυτοκίνητα, τα 325.000 φορούν την πρώτη γενιά του 2.0 TDI. Αυτά θα χρειαστούν αλλαγές τόσο στο λογισμικό όσο και στον εξοπλισμό. Τα 90.000 Passat που φορούν τον 2.0 TDI 2ης γενιάς θα χρειαστούν σίγουρα αναβάθμιση του λογισμικού, αλλά για την ώρα είναι ασαφές αν χρειαστουν μηχανικές αλλαγές, ενώ τα 67.000 αυτοκίνητα με τον 3ης γενιάς 2.0 TDI θα χρειαστούν μόνο αναβάθμιση του λογισμικού τους.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.