JAPAN-US-AUTO-RECALL-TAKATA-REGULATE-AUTOMOBILE

H Ford γίνεται η 5η αυτοκινητοβιομηχανία που εγκαταλείπει την Takata, μετά την ανακοίνωση των Toyota, Honda, Mazda και Nissan τον περασμένο μήνα, πως σταματούν τη συνεργασία τους με την Ιαπωνική εταιρία, η οποία χρησιμοποιεί στους αερόσακους της το ασταθές νιτρικό αμμώνιο.

H Ford θα εξακολουθήσει να έχει συνεργασία με την Takata σε άλλα ανταλλακτικά, με τις Mitsubishi και Subaru να εξετάζουν και αυτές το ενδεχόμενο να προχωρήσουν σε αλλαγή προμηθευτή αερόσακων. Η Takata είναι ο μοναδικός κατασκευαστής αερόσακων στον κόσμο που χρησιμοποιεί το ασταθές νιτρικό αμμώνιο στα προϊόντα της. Έπειτα από μία ανάκληση που μετράει 34+ εκατομμύρια οχήματα και κόστισε τη ζωή σε 8 ανθρώπους, έπειτα από ένα παχυλό πρόστιμο 70 εκατ. δολαρίων και την πτώση των μετοχών της σχεδόν 75% από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο, η Takata ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2018, κανένας αερόσακος της δεν θα χρησιμοποιεί νιτρικό αμμώνιο.