vw logo dieselgate volkswagen

Dieselgate συνέχεια και στο κυριακάτικο άρθρο της η Γερμανική Bild am Sonntag ανέφερε πως ορισμένα κορυφαία στελέχη της VW γνώριζαν έναν χρόνο πριν, πως κάποια μοντέλα της εξέπεμπαν περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα από αυτό που επίσημα είχε ανακοινωθεί, κάτι που επηρεάζει και την κατανάλωση καυσίμου.

Πρόκειται για τα 800.000 αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί κυρίως στην Ευρώπη και αναμένεται να κοστίσει περίπου 2 δισεκατομμύρια στην VW. Εκπρόσωπος της VW αρνήθηκε να σχολιάσει την είδηση, με το δημοσίευμα να αναφέρει πως το VW Polo BlueMotion TDI κατανάλωνε έως και 18% περισσότερο καύσιμο από αυτό που ανακοίνωνε η εταιρία. Το δημοσίευμα συμπληρώνει πως και αυτός ήταν ο λόγος που η Volkswagen κατάργησε το μοντέλο και όχι λόγω της χαμηλής ζήτησης που είχε από τους αγοραστές.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Bernd Osterloh, ο επικεφαλής του συμβουλίου των εργαζομένων της Volkswagen σε συνέντευξή του παραδέχτηκε πως το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων έχει προκαλέσει στους καταναλωτές κρίση εμπιστοσύνης στα αυτοκίνητα του VW Group, κάτι που μεταφράζεται σε μικρότερες παραγγελίες νέων αυτοκινήτων.

Για να διαβάσεις τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το σκάνδαλο της Volkswagen πάτησε εδώ.