Test_Drive_Smart_ForFour_08

Πυρά δέχεται η Smart στη Γερμανία έπειτα από την προβολή μίας… “ατυχούς” διαφήμισης. Η διαφήμιση ήταν τέτοια ώστε να προβάλει το ForFour και είχε τους γονείς να μιλούν στα εμπρός καθίσματα του αυτοκινήτου με τα παιδιά στο πίσω. Σε κάποιο σημείο η μητέρα λέει στον πατέρα ότι ελπίζει να μην ανακαλύψουν τα παιδιά ότι ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει και τα παιδιά ακούγονται να ρωτάνε “Τι;”.


Η διαφήμιση μπορεί να ήταν “ατυχής” αλλά η αντίδραση του κόσμου σε αυτή ήταν άμεση! Θυμωμένοι γονείς έγραψαν αμέσως στην επίσημη σελίδα της εταιρίας στο Facebook και το Twitter, χαρακτηρίζοντας τη διαφήμιση “απερίσκεπτη” ιδίως τόσο κοντά στα Χριστούγεννα. Η Smart όπως ήταν αναμενόμενο απέσυρε την διαφήμιση ενώ εκπρόσωποι της εταιρίας ζήτησαν συγγνώμη από όποιον προσέβαλλε. Φυσικά, στο ενδιάμεσο, προέκυψε #weihnachtsmanngate που μεταφράζεται σε “SantaClausegate”. Πότε θα σταματήσει αυτό με το “ότιμπούρδαμουέρθειστοκεφάλιπροσπαθώνατηνκάνωviralgate”;;;