NEW VOLVO XC90 IN GREECE_35


Το 2015 ήταν για την Volvo η πιο πετυχημένη χρονιά από πλευράς πωλήσεων στην 89-χρονη ιστορία της, μιας και για πρώτη φορά, έσπασε το φράγμα του μισού εκατομμυρίου πωλήσεων μέσα σε έναν χρόνο. Συγκεκριμένα, η Volvo μέσα στο προηγούμενο έτος πούλησε 503.127 αυτοκίνητα, αύξηση 8%, με την σουηδική εταιρία να πουλά 269.249 αυτοκίνητα στην Ευρώπη (+10,6%), 70.047 αυτοκίνητα στις Η.Π.Α (+24,3%), ενώ οι πωλήσεις στη Κίνα κρατήθηκαν σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το 2014, με ελάχιστα θετικό πρόσημο αύξησης. Η Volvo θεωρεί πως σε όλες τις αγορές, η ανοδική τάση αναμένεται όχι μόνο να συνεχιστεί, αλλά και να ενισχυθεί, το 2016.

Η Volvo βρίσκεται στη “Νέα Εποχή της”, με το XC90 να δείχνει τον δρόμο, ως το πρώτο μοντέλο της εποχής αυτής. Η εταιρία έχει ως στόχο να παρουσιάσει μοναδικής ποιότητας, τεχνολογίας και πολυτέλειας αυτοκίνητα, που θα γίνουν δεκτά με ενθουσιασμό από το κοινό, με τις πωλήσεις του XC90 να το αποδεικνύουν. Το μεγάλο SUV των Σουηδών, που εσύ το ψήφισες ως το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2015, γνωρίζει τεράστια εμπορική επιτυχία σε όλο τον κόσμο, με υπερδιπλάσιες πωλήσεις από τις αρχικά προβλεπόμενες. Την ερχόμενη εβδομάδα θα παρουσιαστεί και επίσημα στο κοινό το νέο S90, στο περιθώριο της έκθεση τους Detroit, με την Volvo να ανανεώνει όλη τη γκάμα των μοντέλων της μέχρι το 2020, ώστε να πιάσει τον στόχο των 800.000 πωλήσεων ετησίως από το 2020 και έπειτα.

Location Front Quarter Volvo S90 Mussel Blue

H Volvo επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρώπη, εδραίωση σε υψηλά επίπεδα στις ΗΠΑ και επέκταση στην Κίνα. Παράλληλα, η παρουσίαση νέων τεχνολογιών, τόσο στην ασφάλεια όσο και στη συνδεσιμότητα καθώς και η ξεκάθαρη πρωτοπορία στην αυτόνομη οδήγηση, αποτελούν μείζονα στόχο για τους Σουηδούς. Τα νέα μοντέλα που θα λανσαριστούν, βασισμένα στις δύο αρχιτεκτονικές που έχει παρουσιάσει η Volvo, τη SPA (Scalable Product Architecture – Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος) για τα μεγάλα και τη CMA (Compact Modular Architecture – Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική) για τα πιο μικρά, αναμένεται να εκτοξεύσουν τη μάρκα σε επίπεδο πωλήσεων. Οι νέοι κινητήρες, τόσο οι υπάρχοντες τετρακύλινδροι όσο και νέοι τρικύλινδροι, θα είναι όλοι συμβατοί με την υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας τεράστια γκάμα επιδόσεων και απόδοσης. Παράλληλα, θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος όχι μόνο στην υβριδική τεχνολογία αλλά και την αμιγώς ηλεκτροκίνηση, με τη Volvo να επιδιώκει το 10% των ετήσιων πωλήσεών της να είναι ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Hakan Samuelsson δήλωσε:

Η Volvo είναι έτοιμη να εισέλθει στη δεύτερη φάση της παγκόσμιας μεταμόρφωσης της. Μόλις ολοκληρωθεί, η Volvo θα πάψει να είναι ένας μικρός παίκτης του αυτοκινήτου και θα λάβει την θέση της, ως μια πραγματικά παγκόσμια εταιρεία premium αυτοκινήτων.