zenos-e10-showcar0362-Front-3qtr-lights


Η Zenos είναι μία μικρή εταιρία που ιδρύθηκε από πρώην εργαζόμενους της Caterham και προς το παρόν, πουλά μόνο το E10, το οποίο προσφέρεται με έναν ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα που αποδίδει 200 άλογα, στην S έκδοση με τον 2-λιτρο turbo κινητήρα του Focus ST απόδοσης 250 ίππων και τέλος στην πιο δυνατή και σκληροπυρηνική R έκδοση φορά τον 2,3-λίτρων EcoBoost τετρακύλινδρο κινητήρα του Focus RS, απόδοσης 355 ίππων.

Στα πλαίσια της Autosport International που άνοιξε σήμερα τις πύλες της στο Birmingham, ο επιχειρησιακός διευθυντής της εταιρίας Mark Edwards, δήλωσε ότι ετοιμάζεται το E11 που θα φέρει νέους πελάτες και θα αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή για τα μοντέλα της Lotus, όπως την Elise και την Exige.

Zenos E10 E11 E12 Teasers (3)

Ο Edwards επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία του είναι ικανοποιημένη με την επιτυχία του Ε10 και δήλωσε τη φιλοδοξία του να επεκταθούν σε νέες αγορές, λέγοντας:

Ψάχνουμε να διευρύνουμε την απήχηση της Zenos. Τα αυτοκίνητα μας χρησιμοποιούνται συχνά το Σαββατοκύριακο, οπότε με το E11 θέλουμε να δώσουμε στους ανθρώπους ένα εβδομαδιαίο αυτοκίνητο, διευρύνοντας την απήχηση και χρηστικότητα του, χωρίς να θυσιάζεται η συναρπαστική εμπειρία της Zenos και θα συνεχίσει να την παρέχει με όλα της τα προϊόντα.

Zenos E10 E11 E12 Teasers (2)

Η Zenos έχει επίσης σχέδια για την παραγωγή του Ε12 coupe, με τον Edwards να συνεχίζει:

Το επιχειρηματικό σχέδιο που είχαμε από την πρώτη μέρα ήταν μια εταιρία τριών μοντέλων. Έχουμε κάνει το πρώτο βήμα και καθιερώσαμε τον εαυτό μας ως εταιρία με το E10, κερδίζοντας αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη της αγοράς. Το Ε11 και το Ε12 στηρίζουν την ιστορία μας για σταθερά και προοδευτικά βήματα προόδου

Τα Ε11 και Ε12 θα είναι cabrio και coupé, αντίστοιχα και θα εστιάζουν στην βελτιωμένη πρακτικότητα και θα προσφέρονται στα ίδια επίπεδα αποδόσεων με το E10, κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρχουν μοντέλα S και R. Ο Edwards επιβεβαίωσε την δυνατή και διαρκής σχέση της Zenos με τη Ford, που εξασφαλίζει τη συνεχή χρήση των κινητήρων της δεύτερης. Τέλος, ο Edwards υποστηρίζει ότι το πελατολόγιο της Zeneos έχει επιθυμία για βενζινοκίνητα οχήματα, όμως η “υβριδοποίηση” των μελλοντικών μοντέλων δεν αποκλείεται.