Jaguar F-Type SVR 1

Σχεδόν από το πουθενά, χωρίς κανένα προειδοποιητικό σημάδι, φαίνεται πως διέρρευσαν εικόνες από το διαφημιστικό φυλλάδιο της πιο σκληροπυρηνικής F-Type. Αυτή λοιπόν, είναι η Jaguar F-Type SVR σε ολόκληρο το μεγαλείο της.

Jaguar F-Type SVR 2

Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν ενώ βλέπαμε να αναστατώνει το Nurburgring με τον βρυχηθμό της, ο supercharged V8 των 5 λίτρων δεν αποδίδει περισσότερα από 600 άλογα. Η Jaguar προχώρησε σε μία συντηρητική αύξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 25 ίππων με αποτέλεσμα η F-Type SVR να αποδίδει 575 άλογα αλλά και 700 Nm ροπής! Συνδυαζόμενος με σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (το 6-τάχυτο χειροκίνητο και η πίσω κίνηση αποτελούν αποκλειστικό προνόμιο των V6 εκδόσεων), ο κινητήρας χαρίζει στον ιαγουάρο εκρηκτικές επιδόσεις. Τα πρώτα 100 km/h από στάση, έρχονται σε 3.7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 322 km/h. Και όλα αυτά, με μέση κατανάλωση 11.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα – αλλά ας είμαστε ειλικρινείς… με έναν supercharged V8 κάτω από το καπό, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου δεν είναι ψηλά στις προτεραιότητες των υποψήφιων αγοραστών.

Jaguar F-Type SVR 7

Οι αλλαγές όμως σε σύγκριση με τις “απλές” εκδόσεις, δεν σταματούν εδώ. Η F-Type SVR έρχεται εξοπλισμένη με ένα διακριτικό bodykit (με την πίσω αεροτομή να κλέβει τις εντυπώσεις) και ορισμένα καλούδια για να δικαιολογεί τον τίτλο “η πιο σκληροπυρηνική F-Type που κυκλοφορεί”. Για παράδειγμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες και μειώνουν το –μη αναρτώμενο– βάρος κατά 10 κιλά ενώ προαιρετικά, η F-Type SVR μπορεί να εξοπλιστεί με carbon-ceramic φρένα που είναι 21 κιλά ελαφρύτερα από τα συμβατικά. Επίσης προαιρετική είναι η εξάτμιση τιτανίου που εξοικονομεί 12 κιλά επιπλέον. Η πίσω ανάρτηση είναι ανασχεδιασμένη, κατά 0.6 κιλά ελαφρύτερη και κατά 41% πιο σκληρή ενώ τέλος, τα ελαστικά και στους 4 τροχούς, είναι φαρδύτερα. Να συμπληρώσω δε ότι μπορείς να παραγγείλεις την F-Type SVR τόσο ως coupe, όσο και ως cabrio. Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε όταν παρουσιαστεί επίσημα.