2016-Cadillac-CT6_

Η GM αποφάσισε να κατασκευάσει την Cadillac CT6 Plug-In Hybrid στην Κίνα είναι καθαρά για περιβαλλοντικούς λόγους. Σύμφωνα με τον David Leone, τον αρχιμηχανικό της Cadillac, η Κίνα είναι πολύ πιο δεκτική, σε σχέση με τις Η.Π.Α, στο να δώσει έγκριση για την κατασκευή, φιλικών προς το περιβάλλον, κινητήρων. Επίσης συνέχισε λέγοντας πως πολλές από τις νέες Cadillac που θα πωλούνται παγκοσμίως, θα κατασκευάζονται στη Κίνα, την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρίας παγκοσμίως. Ο Leone δήλωσε επίσης:

Για να φέρουμε ένα νέο αυτοκίνητο στη Κίνα και να το κατασκευάσουμε εδώ, πρέπει να πάρουμε την άδεια της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται να φέρει στην αγορά της Κίνας, πολλά νέα αυτοκίνητα που δεν εξοπλίζονται με φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες. Η CT6 πληροί τα κριτήρια αυτά, κάτι που την κάνει ελκυστική στην Κινέζικη αγορά.

Ένας ακόμη σημαντικός λόγος που η GM αποφάσισε να κατασκευάσει την υβριδική GT6 στην Κίνα είναι και το γεγονός πως οι μπαταρίες της είναι προέλευσης της LG Chem, η οποία και κατασκευάζει τις μπαταρίες της κυρίως στην Νότιο Κορέα, ενώ ένα μικρό μέρος της παραγωγής γίνεται στο Μίσιγκαν των Η.Π.Α. Να θυμίσω πως η plug-in υβριδική CT6 συνδυάζει έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, που τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 18,4 kWh. Συνδυαστικά αποδίδουν 250 kW (340 άλογα) με 586 Nm ροπής με την Cadillac να μην ανακοινώνει την μέση κατανάλωση, παρά μόνο πως θα είναι τουλάχιστον 50% μικρότερη από αυτή της CT6 με τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 265 ίππων. Η υβριδική CT6 έχει τρία προγράμματα λειτουργίας: Normal, Sport και Hold, διαθέτοντας και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.