Mercedes GP

Τη γνωστή της και συνηθισμένη τακτική ακολουθεί η Mercedes και στις φετινές δοκιμές. Η ομάδα του Brackley έχει καταφέρει να καλύψει απόσταση 1.527 χιλιομέτρων (328 γύροι ή 5 αγώνες) σε μόλις δύο ημέρες, παίρνοντας πολλά δεδομένα προς ανάλυση, τα οποία ήδη έχουν ξεκινήσει να μεταφράζονται σε απόδοση, καθώς χθες είδαμε νέα εξαρτήματα, όπως τα διαφορετικά barge boards και το καινοτόμο πάτωμα.

Σε αυτά τα χιλιόμετρα, η W07 έχει δείξει πως για την ώρα είναι ένα τέρας αξιοπιστίας, καθώς κανένα σημαντικό πρόβλημα δεν εμφανίστηκε. Όσον αφορά τους χρόνους, ο Lewis Hamilton ήταν δεύτερος την πρώτη ημέρα και ο Nico Rosberg τέταρτος χθες, πράγμα που δε σημαίνει ότι το γερμανικό μονοθέσιο είναι αργό, απλώς δεν υπήρξε ενδιαφέρον για τους χρόνους.

Ο Rosberg προειδοποιεί πως η W07 είναι ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, το οποίο ακόμα δεν έχει ξεδιπλώσει την ταχύτητά του, διότι δεν είναι αυτός ο σκοπός στην παρούσα φάση, αλλά το να βρουν τις αδυναμίες, γι’ αυτό και άλλωστε κάνουν τόσα πολλά χιλιόμετρα.

Ήταν μια σπουδαία μέρα. Ήμουν ενθουσιασμένος για να μπω στο μονοθέσιο ξανά και να πάω με τέρμα γκάζι. Ήταν ένας πραγματικός μαραθώνιος Formula 1, με πάρα πολλά χιλιόμετρα, επειδή πρέπει να το κάνουμε για να πιέσουμε το μονοθέσιο στα όριά του και να βρούμε λίγα προβλήματα με το μονοθέσιο. Κάποια στιγμή θα σπάσει, αλλά για την ώρα τίποτα δεν έχει σπάσει, έτσι πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε γύρους και να δούμε πού είναι τα αδύναμα σημεία.

Το γυρολόγιο δεν είναι πραγματικό για το πού είμαστε τώρα και ακόμα δεν έχουμε δείξει τα χαρτιά μας, καθώς κρυβόμαστε. Σίγουρα, το μονοθέσιο είναι γρήγορο και ο ανταγωνισμός φαίνεται να είναι γρήγορος. Κανένας δεν ξέρει πόσο γρήγορος τώρα, αλλά σίγουρα έχουμε αυτοπεποίθηση.

Nico Rosberg

Ο 30χρονος θέλει να βλέπει την ομάδα του να καινοτομεί, αλλά επισημαίνει πως οι μηχανικοί του δε θα πρέπει να πάρουν το πόδι από το γκάζι, διότι οι άλλες ομάδες μπορούν αρκετά εύκολα να επιδοθούν σε αντιγραφές και να βρουν απόδοση.

Έχουμε μια πραγματική καινοτομία στο πάτωμα που δείχνει πολύ εντυπωσιακό και είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό. Είναι σημαντικό για ‘μάς να είμαστε καινοτόμοι κι ένα βήμα μπροστά από τους άλλους, επειδή είναι εύκολο να αντιγράψεις. Όταν δουν πράγματα στο δικό μας μονοθέσιο, θα τα αντιγράψουν και αυτόματα θα είναι πιο γρήγοροι, έτσι πρέπει να προσπαθούμε για να είμαστε ένα βήμα πιο μπροστά.

Νέο ρύγχος

Η Mercedes έχει ήδη ξεκινήσει βελτιώνει την απόδοση της W07 μέσω νέων εξαρτημάτων, τα οποία δοκιμάζονται ενδελεχώς μέσα από τους πολλούς γύρους που γίνονται χωρίς προβλήματα. Σήμερα, η γερμανική ομάδα έχει νέο ρύγχος, όπως επιβεβαίωσε και ο Paddy Lowe, Τεχνικός Διευθυντής της Mercedes AMG, ο οποίος μιλά και για το νέο πάτωμα.

Mercedes

Θα έχουμε ένα νέο ρύγχος. Είναι φυσιολογικό σε αυτό το στάδιο που βρισκόμαστε: φέρνουμε πολλά νέα κομμάτια στο αυτοκίνητο σε καθημερινή βάση, όλα για τους πρώτους αγώνες.

Χρησιμοποιήσαμε ένα νέο πάτωμα σήμερα, το οποίο έχει κωδική ονομασία «Πάτωμα W». Προκάλεσε αρκετό ενθουσιασμό στο pit lane. Δίνουμε κωδικές ονομασίες εσωτερικά, έτσι είναι εντελώς άσχετο με αυτά που είναι. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος μιλάει γι’ αυτό χωρίς να καταλαβαίνει τι είναι, παρά μόνο αυτοί που πραγματικά εμπλέκονται.