Lotus Evora Sport 410 in Geneva 2016 (2)

H Lotus στο περίπτερό της στην έκθεση της Γενεύης έχει φέρει το 3-Eleven, την ταχύτερη Elise Cup 250, την Exige Sport 350 Roadster και την Evora Sport 410.

Όπως καταλαβαίνεις και από το όνομα της έχει αυξημένη ιπποδύναμη κατά 10 άλογα, αλλά παράλληλα έχει χάσει 70 κιλά. Έτσι, ο κομπρεσοράτος 3.5-λίτρων V6 αποδίδει 410 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 410 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ.

Lotus Evora Sport 410 in Geneva 2016 (8)

Η μείωση του βάρους, σε σχέση με την Evora 400, έρχεται με την εκτενή χρήση carbon σε διάφορα μέρη του σώματος, με το συνολικό βάρος να φτάνει πλέον τα μόλις 1.325 κιλά. Το αυτοκίνητο είναι ταχύτερο, καθώς επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα, όταν εφοδιάζεται με το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο. Με το προαιρετικό αυτόματο, το “sprint” το κάνει κατά 0,1 δευτ. πιο γρήγορα, αλλά η τελική ταχύτητα πέφτει στα 280 χλμ/ώρα.

Lotus Evora Sport 410 in Geneva 2016 (11)

Οι μηχανικοί τις Lotus έχουν βελτιώσει και τη γεωμετρία της ανάρτησης και την απόσβεση των αμορτισέρ, ενώ το ύψος του αμαξώματος έχει μειωθεί κατά 5 χλστ. Το νέο bodykit προσφέρει μεγαλύτερη κατά 15% κάθετη δύναμη, χωρίς να επηρεάζεται η αντίσταση του αέρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να γυρνάει στην πίστα του Hethel σε 1 λεπτό και 28 δευτ., όντας 3 δευτ. ταχύτερη από την απλή Evora 400.  Πατάει σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών για τον εμπρός άξονα και 20 για τον πίσω, με ελαστικά Michelin Cup 2.

Lotus Evora Sport 410 in Geneva 2016 (19)

Η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 150 μονάδες ετησίως, με το αυτοκίνητο να είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Ιούνιο, με τιμή 79.900 λίρες στην Αγγλία, €106.900 στην Γερμανία και €111.960 στην Ιταλία.