maserati-levante-06

Η Maserati Levante έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης και όπως γνωρίζουμε προσφέρεται με δύο κινητήρες. Έναν twin-turbo V6, είτε με 350 άλογα, είτε στην S έκδοση, με 430 άλογα και έναν V6 πετρελαιοκινητήρα με 275 ίππους. Αργότερα, θα προστεθεί στην γκάμα ο 3.8 λίτρων V8 αλλά και μία ισχυρότερη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα. Τέλος, η Levante θα γίνει το πρώτο μοντέλο της Maserati που θα είναι διαθέσιμο σε plug-in υβριδική έκδοση. Ποιο θα είναι το powertrain της όμως; Ο Harald Wester έδωσε μία απάντηση:

Ένα ειδικό plug-in hybrid πρόγραμμα θα ήταν αυτοκτονικό, οπότε πρέπει να κοιτάξουμε στην FCA.

Ο CEO της Maserati δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες αλλά υποψιαζόμαστε ότι αναφέρεται στο drivetrain του επίσης πρόσφατα παρουσιασθέντος, Chrysler Pacifica.  Το Pacifica Hybrid χρησιμοποιεί έναν 3.6 λίτρων V6 βενζινοκινητήρα που αποδίδει 248 άλογα και 312 Nm ροπής και τον συνδυάζει με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία 16 kWh. Σε αυτό το σημείο δεν γνωρίζουμε ποια από τα εξαρτήματα του drivetrain του μπροστοκίνητου Pacifica Hybrid θα χρησιμοποιηθούν στην πισωκίνητη/τετρακίνητη Levante. Ίσως είναι εφικτό να αντικατασταθεί ο ατμοσφαιρικός V6 της Chrysler με τον twin-turbo V6 της Maserati… Ίσως. Πάντως ο Wester έχει δίκιο. Με δεδομένο ότι η υβριδική έκδοση δύσκολα θα αποτελεί πάνω από το 6% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου, η εξέλιξη ενός PHEV drivetrain ειδικά για την Levante δεν έχει απολύτως κανένα νόημα. Όσο για το άλλο άκρο;

Το εξετάζουμε και δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα.

Απάντησε ο Wester στην ερώτηση αν η Maserati σκέφτεται το λανσάρισμα μίας έκδοσης επιδόσεων.