Red Bull Racing

Το power unit αποτελεί βασικό στοιχείο για ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Δύο χρόνια έχουν περάσει από τη στιγμή που γνωρίσαμε τους turbo V6 κινητήρες που συνδυάζονται με το σύστημα ERS και από τότε έχει υπάρξει σημαντική βελτίωση, με τη Mercedes να ανακοινώνει πως ξεπέρασε το φράγμα των 900 αλόγων, για τον δυνατότερο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, έχοντας υποδειγματική θερμική απόδοση.

Τα περιθώρια βελτίωσης παραμένουν και οι κατασκευαστές το 2017 θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ελεύθεροι για να δουλεύουν πάνω στα power units, όμως για το 2016 αυτό δεν ισχύει. Όπως και το 2015, έτσι και φέτος οι κατασκευαστές έχουν διαθέσιμες 32 μάρκες για τους κινητήρες που θα δούμε φέτος, με ένα μέρος των μακρών να έχουν χρησιμοποιηθεί μέσα στον χειμώνα.

Πριν από το Grand Prix της Αυστραλίας, μαθαίνουμε πόσες μάρκες έχει χρησιμοποιήσει κάθε εταιρεία και φυσικά πόσες διαθέσιμες θα έχει για τη συνέχεια, όπως μπορείς να δεις αναλυτικά:

  • Ferrari: 23 μάρκες έχει χρησιμοποιήσει, 9 διαθέσιμες
  • Mercedes: 19 μάρκες έχει χρησιμοποιήσει, 13 διαθέσιμες
  • Honda: 18 μάρκες έχει χρησιμοποιήσει, 14 διαθέσιμες
  • Renault: 7 μάρκες έχει χρησιμοποιήσει, 25 διαθέσιμες

Από τα παραπάνω νούμερα, βλέπουμε ότι η Ferrari επέλεξε να χρησιμοποιήσει τις περισσότερες μάρκες για το ξεκίνημα της σεζόν, όταν η Renault ακολούθησε διαφορετική τακτική, γι’ αυτό και ο Renault RE16 δεν παρουσιάζει για την ώρα σημαντικές διαφορές σε σχέση με τον Energy F1-2015. Σχεδόν στα ίδια η Mercedes και η Honda, με την πρώτη να έχει 13 διαθέσιμες μάρκες για τη συνέχεια και τη δεύτερη 14 μέχρι το τέλος της σεζόν. Μένει να δούμε πώς θα χρησιμοποιηθούν οι μάρκες αυτές από τους κατασκευαστές.