Lamborghini Murcielago

Εδώ και δύο χρόνια, στερούμαστε τον ατμοσφαιρικό ήχο των μονοθεσίων της Formula 1. Η αντικατάσταση των V8 από turbo V6 κινητήρες έχει εξαφανίσει το στροφάρισμα στις 18.000 σ.α.λ., με αποτέλεσμα να χαθεί όλο του ουρλιαχτό που σου σήκωνε την τρίχα και σου μάτωνε τα αφτιά. Βέβαια, υπάρχουν αυτοκίνητα που μας θυμίζουν τη συγκεκριμένη μελωδία, και δεν είναι μόνο το Lexus LFA.

Η Lamborghini Murcielago λατρευόταν και λατρεύεται για πολλούς λόγους. Ένα από αυτούς είναι ο V12 κινητήρας, 6,5 λίτρων, με τον κόφτη του να βρίσκεται στις 8.250 σ.α.λ.. Αν το συνδυάσεις αυτό με σύστημα εξάτμισης από την Kreissieg, τότε παρακαλάς να μη σταματήσει το μαρσάρισμα. Κι αν δεν έχεις καταλάβει το γιατί, πάτα απλώς το play.