P15_0777_rgb_a4_0

Αν περιμένεις μια αμιγώς ηλεκτρική Porsche 911, θα πρέπει να περιμένεις αρκετό καιρό. Ο υπεύθυνος εξέλιξης των 911 και 718, August Achleitner, παραδέχθηκε ότι είναι ανοικτός στην ιδέα μιας ηλεκτρικής 911, αλλά δε βλέπει άμεσα διαθέσιμη αγορά για αυτήν. Αυτή τη στιγμή η Porsche εξελίσσει το πλήρως ηλεκτρικό σπορ σεντάν, το Mission E, αλλά σύμφωνα με τον Achleitne, είναι απίθανο να χρησιμοποιηθεί αυτή η νέα τεχνολογία στο άμεσο μέλλον στην 911, παρά τις φήμες που θέλουν την κυκλοφορία μιας ηλεκτρικής 911.

Αυτή τη στιγμή, κατά τη γνώμη μας, δε θα είχε νόημα να προσφέρουμε μια ηλεκτρική ή υβριδική έκδοση της 911 καθώς θα παρουσιάζονταν αρκετά μειονεκτήματα, λόγω της στενής διάταξης της 911. Φυσικά και μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο, αλλά θα είχαμε κατασκευάσει ένα βαρύ όχημα, με πολλά μειονεκτήματα, που δε θα μπορούσαμε να το βγάλουμε στην αγορά. Ίσως έρθει κάποια στιγμή η μέρα που θα το χρειαστούμε, πιθανώς σε 10 χρόνια, αλλά όχι προς το παρόν.

Στην ερώτηση εάν οι πελάτες της Γερμανικής εταιρείας θέλουν ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, ο Achleitne απάντησε ότι η εταιρεία παρακολουθεί συνεχώς το μεταβαλλόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και απαραίτητα, αφού τα όρια εκπομπών ρύπων μειώνονται σταδιακά.

Δε γνωρίζω, υποθέτω πως σήμερα όχι, αλλά στο μέλλον ίσως αυτό αλλάξει, γι αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Αυτή τη στιγμή λέω όχι, αλλά πρέπει να ακολουθήσουμε όλες αυτές τις παγκόσμιες αλλαγές με το πέρασμα του χρόνου, αυτή είναι η δουλειά μας. Κάνουμε δύο με τρεις συναντήσεις κάθε χρόνο, όπου καθορίζουμε τη στρατηγική μας, εκεί ελέγχουμε όλες αυτές τις περιπτώσεις απ’ όλο τον κόσμο. Μερικές φορές κάνουμε αλλαγές στη στρατηγική και λέμε “ίσως αυτό είναι σημαντικότερο από εκείνο”, δε μπορούμε να τα κάνουμε όλα ταυτόχρονα.

Η ανάπτυξη του Mission E δε στοχεύει μόνο στην είσοδο της Porsche στη συνεχώς αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και στη μείωση των μέσων εκπομπών του στόλου της εταιρείας, κάτι το οποίο θα επιτρέψει τη συνέχιση της παραγωγής των βενζινοκίνητων εκδόσεων των 911 και 718.