691032

Εντάξει, το ομολογώ, η 155 V6 Ti είναι η αδυναμία μου. Το πιο πετυχημένο αγωνιστικό στην 32χρονη ιστορία του DTM, μαζί με την Mercedes C Class W202 και το Opel Calibra V6 ήταν τα “στολίδια” της Class 1 και της “χρυσής εποχής” του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, αλλά και το βραχύβιου ITC.

Για τη “Μιλανέζα” έχουμε κάνει εκτενές αφιέρωμα για τις τέσσερις χρονιές που αγωνίστηκε (1993, 1994, 1995, 1996) και σήμερα θα δούμε εν δράσει το πρώην αυτοκίνητο του Giancarlo Fisichella για το ITC του 1996, αυτοκίνητο που τον έφερε στην έκτη θέση της τελικής κατάταξης για εκείνη τη χρονιά και να σημειώσουμε επίσης, ότι ο Ιταλός ήταν και ο δεύτερος καλύτερος οδηγός για την Alfa Romeo, πίσω από τον Alessandro Nannini.

Παρακολούθησε πλάνα από τον V6 “Busso”, ανεβάσματα από το 6ταχυτο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με paddles και περάσματα στο βρεγμένο Nürburgring, στα πλαίσια του Tourenwagen Classics.