RUF

Να ναι καλά το Gran Turismo που μας έμαθε τη RUF, και μπήκαμε στον μαγικό κόσμο των βελτιωμένων Porsche. Βασικά, ο RUF επεμβαίνει τόσο εκτενώς στα μοντέλα του Τσουφενχάουζεν που αναγνωρίζεται ως κατασκευαστής και όχι απλά ως βελτιωτής. Η RGT αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Το μοτέρ είναι μεν 3.8 λίτρων, αλλά δεν πρόκειται για αυτό της 997 Carrera S. Αντιθέτως, ο RUF πήρε τον 3.6 της απλής Carrera που είναι πιο δεκτικός σε “σκαλίσματα”, τον ανέβασε 200 κυβικά και τον δυνάμωσε στα 445 άλογα, 5 λιγότερα από την επίσημη 997 GT3. Αυτά είναι ικανά για ένα γρήγορο 0-100 σε 4,2”, 317 χλμ/ώρα τελικής στα “χωράφια” της Turbo, ούσα 2 δέκατα πίσω από την GT3, αλλά 15 χλμ/ώρα “ψηλότερα” σε top speed.

RUF-RGT-5

Η “κυρία” των φώτο διατίθεται από τον Γερμανό βελτιωτή/κατασκευαστή με μόλις 19.500 χλμ στο οδόμετρο, roll cage προδιαγραφών FIA, ζάντες 19 ιντσών και ανθρακονημάτινες πόρτες, ενώ δεν παραλείπει την πολυτέλεια των δερμάτινων καθισμάτων Nappa, του navigation, του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος με την σφραγίδα της BOSE.

Το τίμημα; Ένα αξιοσέβαστο ποσό της τάξης των 255.000 ευρώ.