teasmbosses


Με αρκετά νωπή ακόμα την υπογραφή των στελεχών για την πώληση της Formula 1, ήδη έχουμε δει κάποια πράγματα που δείχνουν ότι το άθλημα οδεύει προς καλύτερες μέρες.

Έτσι, μετά την μείωση της τιμής των εισιτηρίων, οι ομάδες είναι ιδιαίτερα ένθερμες και θετικές στην προοπτική αγοράς μετοχών της Formula 1, ένα ενδεχόμενο που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα η νέα ιδιοκτήτρια, Liberty Media.

Σήμερα, μόνο η Ferrari κατέχει ένα μικρό ποσοστό της F1, αλλά ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε:

Αυτή η ιδέα ακούγεται καλή. Αν είσαι σε θέση να ευθυγραμμίσεις τα κύρια ενδιαφερόμενα μέρη με ένα μακροπρόθεσμο όραμα, και κάνεις τις ομάδες μετόχους, υπάρχουν πολλά προβλήματα που θα μπορούσες να λύσεις. Αλλά προφανώς αυτό είναι μια εμπορική και οικονομική απόφαση, και ο διάβολος βρίσκεται στις λεπτομέρειες.

Στο ίδιο μήκος και ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, λέγοντας:

Νομίζω ότι είναι ένα λογικό πράγμα. Νομίζω ότι οι ομάδες είναι τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη στην F1, χωρίς τις ομάδες, δεν υπάρχει F1. Το να λάβουν οι ομάδες μια μειοψηφική συμμετοχή θα είχε νόημα, πρέπει να προσφέρεται σε όλες τις ομάδες με τους ίδιους όρους, κάτι που είναι απόλυτα λογικό.

Νομίζω το να κρατήσουν οι ομάδες τη μειοψηφική συμμετοχή θα ήταν το σωστό πράγμα, διότι τίποτα πέρα από αυτό, εμείς δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσομε. Αλλά προφανώς έχει νόημα για τις ομάδες να συμμετέχουν στις μετοχές.

Ο Cyril Abiteboul της Renault είπε με την σειρά του:

Νομίζω ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία. Πολύ μεγάλη αξία έχει προκύψει για τους υφιστάμενους μετόχους της F1. Νομίζω ότι θα είναι ένα μεγάλο πράγμα, αν οι ομάδες της F1 ήταν σε θέση να πάρουν κάποια από αυτή την αξία, λαμβάνοντας υπόψη τους κινδύνους που υπάρχουν από τη χρηματοδότηση των διαφόρων μερών της ομάδας.

Τέλος, η Monisha Kaltenborn της Sauber πρόσθεσε:

Είχαμε αυτά τα είδη των συζητήσεων. Νομίζω ότι είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα. Μπορεί να έχει νόημα να έχουμε όλες τις ομάδες να έχουν αυτή την ευκαιρία, καθώς και να εκπροσωπούνται. Στο τέλος της ημέρας, αυτό εξαρτάται από το τι παίρνεις και ποια τιμή θα έχει.

  • αυτο το ειχα διαβασει αλλα δεν θυμαμαι ποιος γνωστος επιχειρηματιας το εκανε με τους υπαλληλους του…..που τους εδινε πχ το 2%…ωστε να εχουν κινητρο για να δινουν τον καλυτερο τους εαυτο !!
    οποτε λογικο το βρικσω και εδω με την F1 !!

  • F1fan

    Ωραιες αλλαγες γενικα φαινεται να φερνει η Liberty Media!!Οι ομαδες αρχιζουν και αποκτουν πιο ενεργο ρολο,οπως φαινεται απο την προθεση να αγορασουν μετοχες!!Η Liberty Media ακουστηκε οτι θα κοψει το bonus που δινεται στην Ferrari μονο και μονο επειδη συμμετεχει.Γενικα,οι Αμερικανοι εχουν ξεκινησει με καλη βαση,τα φτηνοτερα εισητηρια,πιο εντονη συμμετοχη των ομαδων στα τεκταινομενα.Τωρα μενει να κανουν κατι για τηλεοπτικη καλυψη!Παντως,ηδη ακουστηκε κατι πως ο Ecclestone τα “τσουγκρησε” με καποιους της Liberty Media,και ισως αποχωρησει στο τελος του 2016.

    • Christos-

      Άντε να δούμε με τον παππού, μυαλό 30 χρόνια πίσω.

  • Anestis Genk

    Το κακό με τις ομάδες είναι πως κάνουν σαν κακιασμένες γεροντοκόρες, δλδ κοιτάνε το μικροσυμφέρον τους, γι’αυτό δεν τις εμπιστεύομαι και πολύ.
    Διότι…θες να κυριαρχείς; αν ναι τότε χαλάς το άθλημα

  • sotirisb

    Πιο έντονη συμμετοχή των ομάδων σημαίνει downsizing και ηλεκτροποιηση (αυτά προστάζει το μάρκετινγκ)..

  • gv

    εγω πολυ φοβαμαι οτι αυτο το κανουν για να μπλοκαρουν πιθανη στροφη στα ατμοσφαιρικα μοτερ!
    ειμαι πολυ δυσπιστος για τα κινητρα τους γιατι στο κατω κατω οι κατασκευαστές ηθελαν αυτα τα μοτερ οποτε..
    επειδη βλεπουν οτι ανακινουνται τετοια θεματα προσπαθουν να αποκτησουν δυναμη και δικαιωμα γνωμης ειναι απλο..