Nissan Note N-TEC special edition (1)


Θύμα της επιτυχίας των crossover και SUV φαίνεται να πέφτουν τα πολυμορφικά, καθώς οι πωλήσεις τους έχουν πάρει την κατιούσα, με πιο πρόσφατο θύμα να είναι το Nissan Note.

Αυτό τουλάχιστον δηλώνει ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της ιαπωνικής εταιρίας για την ευρωπαϊκή αγορά, Guillaume Cartier, καθώς οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας έχει μειωθεί στις περίπου 600.000 μονάδες, όταν κάποτε έφτανε το 1, 1 εκατ. ετησίως.

Nissan_Note_Black_Edition_09

Έτσι, η Nissan θα καταργήσει από τη γκάμα της το Note, όταν κλείσει ο κύκλος ζωής της δεύτερης γενιάς του μοντέλου, την ερχόμενη άνοιξη, όπου η παραγωγή του γίνεται στο Sunderland της Αγγλίας. Η μεγαλύτερη αγορά του μοντέλου στην Ευρώπη είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία απορροφά πάνω από το 50% των συνολικών του πωλήσεων.

Υπάρχει, όμως, και άλλος λόγος για αυτή την απόφαση της Nissan, και δεν είναι άλλος από το νέο Micra. Αυτό έχει μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις, όντας πλέον ένα από τα μεγαλύτερα στη supermini κατηγορία.

Nissan Note 1.5 dCi - Test Drive

Η ιαπωνική εταιρία πιστεύει ότι η πέμπτη γενιά του μοντέλου θα καλύψει επάξια το κενό του Note. Η 5η γενιά του ιαπωνικού supermini εκτός από αυξημένους χώρους και όμορφο σχεδιασμό, διαθέτει και ποιοτικότερο εσωτερικό. Στόχος της Nissan με το νέο Micra, είναι να κερδίσει πίσω τους πελάτες, προσφέροντας πιο ποιοτικό και πλούσιο εσωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που η παραγωγή του θα μεταφερθεί από την Ινδία στη Γαλλία, με τις πωλήσεις του να αναμένονται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ στην Ελλάδα θα έρθει τον Απρίλιο.

Nissan-Micra-0005

Η Nissan προσδοκά σε μεγαλύτερες πωλήσεις για το νέο Micra σε σχέση με αυτές της τωρινής γενιάς, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του, αλλά και της ευρύτερης γκάμας κινητήρων που φορά. Κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο 0.9-λίτρων turbo κινητήρα της Renault απόδοσης 90 ίππων αλλά και τον 1.500αρη diesel ίδιας απόδοσης, ενώ σύντομα θα προστεθεί και ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός με 73 άλογα.

Το νέο Micra βασίζεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF. H παραγωγή του αυτοκίνητου θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016, και γι’αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρία επενδύει 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως.

  • SAMURAI-66

    Με το νεο πανεμορφο micra οχι απλα θα καλυψη το κενο που αφηνει το note στο θεμα των πωλησεων αλλα θα το επαυξηση στο μεγιστο.
    Πιστευω και θα κανω την προβλεψη οτι το απο καθε πλευρα υπεροχο μικρο της θα ξεπερασει και την επιτυχια του Qashqai πολυ γρηγορα και θα αποτελει σημειο αναφορας στην nissan και σκληρο αντιπαλο των υπολοιπων ανταγωνιστων του στην ευρωπη.

    • apostolos32

      Καλά, αλλά μην παίρνεις και όρκο..Πολύ δύσκολο να πιάσει το Qashqai.

  • fatals

    Σχολιάζω μόνο γιατί έλειψα στο fan club μου

    • Mika

      Γυρνα πισω η εστω τηλεφωνα!!!!

  • Christos Dimou

    Ποιος ο λόγος ύπαρξης όταν το νέο Micra έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά;

    • Smartass

      Ο λόγος είναι ότι το NOTE στο Αμέρικα πωλείται ως VERSA NOTE.
      Το C11 ή VERSA ή LATIO ή TIIDA ή Dodge Trazo χαίρει μεγάλης εκτίμησης οπότε έπρεπε να υπάρχει μοντέλο με αυτό το όνομα.
      Δεν ξέρω για ποιο λόγο η NISSAN δεν έριξε στην αμερικανική αγορά ούτε το C12 (μόνο για την κινεζική αγορά) αλλά ούτε και το C13 Pulsar.