Nissan-Micra-0004

Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση της τέταρτη γενιά του μοντέλου, η Nissan μόλις μας παρουσίασε το νέο Micra, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού. Το ιαπωνικό supermini στοχεύει την Ευρώπη, τη μεγαλύτερη αγορά hatchback του κόσμου, με την πέμπτη γενιά του Micra να είναι σχεδιασμένο να τραβήξει τα βλέμματα.

Είναι αυξημένο σε όλες του τις διαστάσεις, προσφέροντας περισσότερους εσωτερικούς χώρους, ενώ πλέον διαθέτει μια ευρύτερη γκάμα κινητήρων μικρότερου κυβισμού, μαζί με νέα πλατφόρμα και ένα πλήρες πακέτο τεχνολογικών καινοτόμων χαρακτηριστικών ασφαλείας.

Nissan-Micra-0005

Σχεδιαστικά παραμένει πιστό στο Sway Concept, που παρουσιάστηκε το 2015 στην έκθεση της Γενεύης, το Micra ενσωματώνει πλήρως την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής εταιρίας με χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία και “συναισθηματική” γλυπτική του σώματος. Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν τη γνωστή μάσκα V-motion, απ ‘όπου η αιχμηρά χαρακτηριστική γραμμή περνά στο πίσω άκρο, ενώ διαθέτει φώτα σχήματος μπούμερανγκ, και πλωτή οροφή που δημιουργεί μια αέρινη αίσθηση. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τις κρυμμένες στις κολόνες πίσω λαβές των θυρών, και μια εκτεταμένη γραμμή οροφής, που ενσωματώνει μια αεροτομή, ωφελώντας την αεροδυναμική και την αισθητική του αυτοκινήτου, με συντελεστή οπισθέλκουσας στο Cd 0.29

Η εμφάνιση συνδυάζεται με 10 νέα και ζωντανά εξωτερικά χρώματα, ενώ πρόσθετες εξωτερικές και εσωτερικές επιλογές εξατομίκευσης επιτρέπουν τη δημιουργία 125 διαφορετικών παραλλαγών.

Nissan-Micra-0007

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του οδηγού, καθώς διαθέτει χαμηλότερη θέση οδήγησης για μια πιο ασφαλή αίσθηση. Είναι εύκολο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης χάρη στη μεγαλύτερη ρύθμιση του καθίσματος, το πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι και τη βέλτιστη τοποθέτηση των πεντάλ και του λεβιέ ταχυτήτων. Το ηχοσύστημα του Micra διαθέτει 6 ηχεία της Bose, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών, που προσφέρει πλήρης συνδεσιμότητα, καθώς και συμβατότητα με Siri, μέσω Apple CarPlay.

Η 5η γενιάς του ιαπωνικού supermini εκτός από αυξημένους χώρους και όμορφο σχεδιασμό, διαθέτει και ποιοτικότερο εσωτερικό. Στόχος της Nissan με το νέο Micra, είναι να κερδίσει πίσω τους πελάτες, προσφέροντας πιο ποιοτικό και πλούσιο εσωτερικό. Αυτός είναι και ο λόγος που η παραγωγή του θα μεταφερθεί από την Ινδία στη Γαλλία, με τις πωλήσεις του να αναμένονται να ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ στην Ελλάδα θα έρθει τον Απρίλιο.

Nissan-Micra-0011

Η Nissan προσδοκά σε μεγαλύτερες πωλήσεις για το νέο Micra σε σχέση με αυτές της τωρινής γενιάς, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του, αλλά και της ευρύτερης γκάμας κινητήρων που φορά. Κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο 0.9-λίτρων turbo κινητήρα της Renault απόδοσης 90 ίππων αλλά και τον 1.500αρη diesel ίδιας απόδοσης, ενώ σύντομα θα προστεθεί και ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός με 73 άλογα.

Το νέο Micra βασίζεται πάνω στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF. H παραγωγή του αυτοκίνητου θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016, και γι’αυτό το σκοπό η γαλλική εταιρία επενδύει 7 εκατ. ευρώ για την αγορά νέων μηχανημάτων και εργαλείων, με στόχο την παραγωγή 132.000 μονάδων ετησίως.

Nissan-Micra-0009

Από πλευράς τεχνολογίας, το νέο Micra είναι το πρώτο που προσφέρει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, διαθέσιμα σε όλες τα επίπεδα εξοπλισμού, όπως το Lane Departure Prevention, το Intelligent Emergency Braking με αναγνώριση πεζών, το Around View Monitor, το Traffic Sign Recognition, το High Beam Assist και το Blind Spot Warning. Όλα αυτά προδιαθέτουν για την αυτόνομη οδήγηση που ετοιμάζει η Nissan.

Δελτίο Τύπου

Νέο Nissan MICRA : Η επανάσταση μόλις άρχισε…

Με το ντεμπούτο του ολοκαίνουργιου MICRA στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Nissan επαναπροσδιορίζει πλήρως το τι σημαίνει MICRA με τρόπο τολμηρό και… επαναστατικό!

Προορισμένο για την Ευρώπη, που αποτελεί και την μεγαλύτερη αγορά της Υφηλίου στα hatchback , το νέο MICRA είναι σχεδιασμένο για να μαγνητίσει τα βλέμματα, με δυναμικές γραμμές που του δίνουν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Είναι χαμηλότερο, ευρύτερο και μακρύτερο από τους προκατόχους του και έχει περισσότερο εσωτερικό χώρο. Επίσης επωφελείται από μικρότερου κυβισμού κινητήρες turbo, σε συνδυασμό με ένα ευέλικτο πλαίσιο που εξοπλίζεται από ένα πλήρες πακέτο καινοτόμων χαρακτηριστικών ασφαλείας.

“Όταν το πρώτο MICRA εμφανίστηκε πριν από 30 χρόνια περίπου, σηματοδότησε μια επανάσταση στην κατηγορία των μικρών hatchback και άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο για την Nissan. Η πέμπτη γενιά MICRA είναι εξίσου επαναστατική και θα αυξήσει τις προσδοκίες το πελατών για το τι μπορεί να τους προσφέρει ως ένα hatchback “δήλωσε ο Carlos Ghosn, Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Motor Company. “Ακολουθώντας τα χνάρια ξεχωριστών αυτοκινήτων όπως τα Qashqai και Juke, το τελευταίας γενιάς MICRA ενισχύει τη θέση της Nissan ως ηγέτιδας στο σχεδιασμό αυτοκινήτων. Δείχνει επίσης την πρόθεσή μας να ανταγωνιστούμε στην κορυφή της κατηγορίας Β στην Ευρώπη, που αποτελεί τη μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική κατηγορία B σε όλο τον κόσμο. ”

Styling

Παραμένοντας πιστό στο Sway Concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015, το νέο MICRA ενσωματώνει πλήρως την τελευταία σχεδιαστική γλώσσα της Nissan με την χαρακτηριστική νέα σχεδιαστική υπογραφή και την συναισθηματικού τύπου γλυπτική του αμαξώματος. Τα σχεδιαστικά στοιχεία περιλαμβάνουν τη χαρακτηριστική μάσκα V, απ ‘όπου η αιχμηρά χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή διαγράφεται ως το πίσω άκρο, τα φώτα σχήματος μπούμερανγκ και την νέα οροφή – ένα ακόμα σχέδιο που φέρει την υπογραφή της Nissan – αποπνέοντας μια αέρινη αίσθηση. Στα επιπλέον χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται οι κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες, αλλά και μια εκτεταμένη σχεδιαστική γραμμή οροφής που ενσωματώνοντας μια αεροτομή, προσδίδει οφέλη τόσο στην αεροδυναμική, όσο και στην αισθητική του αυτοκινήτου.

Η μοναδική εμφάνιση του νέου MICRA συνδυάζεται με μια επιλογή από 10 μοναδικά και ζωντανά εξωτερικά χρώματα, περιλαμβανομένου και του Energy Orange. Πρόσθετες εξωτερικές και εσωτερικές επιλογές εξατομίκευσης επιτρέπουν τη δημιουργία 125 διαφορετικών παραλλαγών, με τους μελλοντικούς τυχερούς ιδιοκτήτες να έχουν το μοναδικό πλεονέκτημα να σφραγίσουν με το δικό τους στυλ το νέο τους MICRA.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην άνεση του οδηγού, με μια χαμηλότερη θέση οδήγησης για μια πιο ασφαλή αίσθηση χειρισμού στο δρόμο. Χάρη στην ακόμα καλύτερη ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού, στο πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι, αλλά και στη βέλτιστη τοποθέτηση των πεντάλ και του επιλογέα ταχυτήτων, γίνεται ακόμα πιο εύκολο για όλους τους οδηγούς να επιτύχουν την ιδανική θέση οδήγησης. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το εκτεταμένο πλάτος και μεταξόνιο του αυτοκινήτου, έχουν ως αποτέλεσμα την επίτευξη μιας ευρυχωρίας στην καμπίνα που είναι από τις καλύτερες στην κατηγορία. Παράλληλα, το κυρτό σχήμα στο ταμπλό δίνει στην καμπίνα μια ανάλαφρη, κομψή και ευρύχωρη αίσθηση.

Τεχνολογία αιχμής Το νέο MICRA είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Nissan στην κατηγορία Β που προσφέρει ένα τόσο εκτεταμένο σύνολο προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις, κάνοντας πράξη το όραμα της Nissan για την Ευφυή Οδήγηση (Nissan Intelligent Driving). Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, που συνήθως συναντώνται σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα, απαρτίζονται από τεχνολογίες όπως αυτή του Lane Departure Prevention (Αποφυγή Εσφαλμένης Αλλαγής Λωρίδας), κάτι που υιοθετείται για πρώτη φορά στην κατηγορία. Επιπλέον, για πρώτη φορά σε οχήματα της Nissan στην Ευρώπη, υιοθετείται το Intelligent Emergency Braking (Έξυπνο Σύστημα Πέδησης) με αναγνώριση των πεζών, όπου σε συνάρτηση με τα Around View Monitor (Σύστημα Πανοραμικής Θέασης), Traffic Sign Recognition (Σύστημα Αναγνώρισης Οδικών Σημάτων), High Beam Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Μεγάλης Σκάλας Φώτων) και Blind Spot Warning (Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου), αποτελούν τα δομικά στοιχεία για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης , ως αναπόσπαστο μέρος του Nissan Intelligent Mobility.

Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό του νέου MICRA αποτελεί το νέο ηχοσύστημα έξι ηχείων Bose® Personal®, που αναπτύχθηκε μετά από στενή συνεργασία με τη Nissan. Αυτό, το πρώτο στο είδος του ηχοσύστημα, έχει βελτιστοποιηθεί με δύο ηχεία Bose UltraNearfield ™ όπου σε συνδυασμό με τo Bose PersonalSpace ™Virtual Audio Technology (Εικονική Τεχνολογία Ήχου) που ενσωματώνεται στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού, προσφέρει μια αξεπέραστη εμπειρία ακρόασης. Παράλληλα, οι επιβάτες απολαμβάνουν την τέλεια ακουστική από τα νέα ηχεία Bose Super65 που έχουν τοποθετηθεί στις μπροστινές πόρτες, όπως και από τα tweeters στην καμπίνα.

Συν τοις άλλοις, το νέο MICRA εφοδιάζεται με μια κεντρική έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών που παρέχει πρόσβαση στα συστήματα ήχου και δορυφορικής πλοήγησης, στο κινητό τηλέφωνο, σε εφαρμογές έξυπνων συσκευών, όπως και στο Siri voice control της Apple μέσω του CarPlay.

Πλαίσιο και μηχανικά σύνολα

Στο νέο MICRA περιλαμβάνονται τα συστήματα Active Ride Control για βελτιωμένη οδηγική άνεση και Active Trace Control για μειωμένη υποστροφή και πιο άμεσο χειρισμό, συνδυάζοντας την απόλαυση με την αυτοπεποίθηση για τον οδηγό του. Επιπλέον, το νέο Nissan MICRA εξοπλίζεται με ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης που προσφέρει εξαιρετική αίσθηση του τιμονιού, σε συνδυασμό με υψηλό βαθμό απόκρισης.

Εκτός των παραπάνω, η Nissan έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηχομόνωση της καμπίνας του νέου MICRA. Στην ίδια κατεύθυνση, εξαιρετική είναι και η αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου χάρη στην αναθεωρημένης σχεδίασης οροφή καθώς και στα πλευρικά spoiler. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το νέο Micra να διαθέτει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0.29, μέγεθος κορυφαίο για ένα hatchback. Σε ότι αφορά του κινητήρες, το νέο MICRA αρχικά θα διατίθεται με έναν 0.9 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, καθώς και με τον diesel 1.5 λίτρων, αμφότεροι με απόδοση 90hp. Στην γκάμα επιλογών θα ενταχθεί σύντομα και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.0 λίτρων και απόδοσης 73hp. Οι κινητήρες αυτοί, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική αεροδυναμική του νέου MICRA, σηματοδοτούν για την Nissan ένα ακόμη βήμα εμπρός στην κατεύθυνση του οράματος Nissan Intelligent Power.

Το νέο MICRA θα φέρει την επανάσταση στις προσδοκίες των πελατών της κατηγορίας Β, εισάγοντας ένα μοναδικό μείγμα εντυπωσιακού σχεδιασμού, νέας διαισθητικής τεχνολογίας με ισχυρό αίσθημα αυτοπεποίθησης, ευελιξίας και επιδόσεων, με τολμηρές επιλογές χρωμάτων. Επιπλέον, η ευρυχωρία και τα προηγμένα χαρακτηριστικά που διαθέτει, θα προσελκύσουν υποψήφιους αγοραστές που είτε θέτουν ψηλά τον πήχη στην κατηγορία B ή προέρχονται από αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το νέο Nissan MICRA θα κατασκευάζεται στην Γαλλία και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Μάρτιο του 2017.

  • antonis

    Το καινούργιο i20;;;

    • DimiE92

      Οχι το clio facelift :P

    • VaggD

      Στην πραγματικοτητα αυτό είναι,ένα clio με καλύτερο εσωτερικό….

    • antonis

      Εμενα γτ μ μοιάζει τόσο πολυ με Χιουντάι τα φώτα, η μάσκα μπροστα αλλά κ το μαύρο πίσω κολονακι μ φέρνει στο μυαλό το i20.

    • DimiE92

      Το πισω κολονακι οντως φερνει σε i20

  • antonis

    Επίσης παιδιά εχει γίνει λαθος στις φωτο έχετε φορτώσει της Renault.

    • οπα λαθάκι!!
      διορθώθηκε

    • antonis

      ??

    • Spider

      Έτσι κι αλλιώς και αυτό Renault είναι…

  • Anestis Genk

    Οκ δεν είναι Micra πλέον.

    • Spider

      Έτσι ακριβώς. Σαν να είναι σχεδιασμένο από την Renault με σήματα Nissan μου φαίνεται. Το παλιό μου …άρεσε,γιατί ήταν γνήσιο Nissan, δηλαδή σχεδιαστικά αδιάφορο αλλά αξιόπιστο.

    • VaggD

      Άμα ήταν σχεδιασμένο από Renault θα ήταν πανέμορφο όπως το Clio….
      Πρέπει να δεχτούμε ότι η Nissan είναι ένα sub brand ανάμεσα σε Dacia & Renault (με εξαίρεση το Qasqhai που είναι ποιο premium). Αποτελεί μια τίμια επιλογή, άλλα δεν πρόκειται να προσφέρει περισσότερα από ένα μοντέλο της Renault

  • bulgary

    Σχέδιο τιμονιού καρααντιγραφάρα!

  • Xarhs

    Αμαξι του 2008 βγηκε το 2016. OK.

    • VaggD

      Όχι και 2008, ποιο πολύ για 2013… Αλλά σε γενικές γραμμές μας απογοήτευσε.

    • Xarhs

      max μεχρι 2010. Με τιποτα 2013.

    • VaggD

      Μην το συγκρινεις με vw γιατί είναι ποιο premium όποτε λογικό να είχε ποιο πλούσιο εξοπλισμό.

    • LiLBLaZeR

      Κάνεις λάθος εδω φιλε μου. Έγινε πολύ όμορφο, ειδικά από μπροστά και στο εσωτερικό. Μπραβο στην νισσαν

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Καλώς το επιτέλους, πολύ ωραίο και δυναμικότερο το νέο Micra! Εμφανής η συγγένειά του με το Clio στο πλάι αφού και τα 2 έχουν κρυμμένη την χειρολαβή στο παράθυρο. Το καλύτερο Micra πιστεύω που φτιάχτηκε, μ’ αρέσει πολύ! Νεανικότατο, και με πολλές επιλογές εξατομίκευσης, ειδικά σε πορτοκαλί πολύ ωραίο.

  • ZafMio

    Ε ναι ρε φίλε! Κανονικό αμάξι πλέον! Λάικ ιτ ε λοτ!!

  • ZafMio

    Ε ναι ρε φίλε! Κανονικό αμάξι πλέον! Λάικ ιτ ε λοτ!!

  • Columbia University my Dream

    Καλησπέρα φίλοι της αυτοκίνησης με Χαμόγελα και Αισιοδοξία!!!

    Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου. Είμαι ένας νέος οδηγός μόλις προχθές πήρα το δίπλωμα.

    Όλο αυτό το διάστημα ήμουν ένας αθεράπευτα Mercedakias με όνειρο ζωής το Mercedes a class (σχεδίαση AMG) δεν κοιτούσα άλλα αμάξια…και χτες τι παθαίνω μου λέει ένας φίλος μου δες και κανένα Alfa Romeo έλα μωρέ του λέω σιγά…….και μετά βλέπω την GIULIA ήταν ένας έρωτας με την πρώτη ματιά τι αμάξι είναι αυτό ρεεεεεε ΤΡΕΛΑ, αλλά πολύ ακριβό και λέω ας το βγάλω από το μυαλό μου.

    Έλα όμως που υπάρχει και το Giulietta άλλη θεά αυτή, μπήκα στο ιταλικό site της Alfa Romeo έπαιξα με το Configurator και ανακάλυψα το ΚΟΡΥΦΑΙΟ χρώμα rosso competizione έτσι το λένε…και τώρα στόχος μου είναι να αγοράσω το Giuletta αλλά μόνο σ’αυτό το χρώμα. Τώρα πλέον έχω γίνει ένας ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ alfista.
    Ρωτώ:
    1. Tα alfa romeo είναι αξιόπιστα από μηχανική άποψη;
    2. Ένας νέος οδηγός (και μάλιστα στην Αθήνα) μπορεί να το κουμαντάρει το Giulietta ή είναι πολύ γρήγορο;
    3. Είναι ένα αμάξι ακριβό στη συντήρηση του (services και λοιπά).

    Τέλος, μην νομίζετε ότι έχω πάρει και την τελική μου απόφαση απλά το μόνο σίγουρο είναι ότι σε ένα από αυτά τα δύο θα καταλήξω (ξέρεις και την Mercedes δεν την βγάζεις και εύκολα από το μυαλό σου).
    Α να πω ότι περιμένω να δω από κοντά και το Renault Clio (facelift αναμένεται τώρα τον Οκτώβριο) αν και εκεί στη Renault δεν λένε να βελτιώνουν το εσωτερικό με τίποτα.

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ; (συγγνώμη αν σας έχω ζαλίσει αλλά είναι ΠΑΘΟΣ για εμένα τα αυτοκίνητα).

    Y.Γ Εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ σε όλους να ακουμπάτε το τιμόνι του αμαξιού που γουστάρετε!!!! Είναι ωραία αίσθηση ρε γαμώτοooo!!!

    • liospi

      να πάρεις ένα 10ετίας αμάξι πρώτα να το μάθεις, και μετά διάλεξε ότι βαστάει η τσέπη σου. Είναι κρίμα να δεις στον πρώτο μήνα γρατζουνιά ή χτύπημα στο καινούριο σου αυτοκίνητο

    • Columbia University my Dream

      Αυτό μου το έχουν πει όλοι…αλλά φίλε άλλη αίσθηση σου δίνει το καινούριο αμάξι. Οι γρατζουνιές και τα λοιπά και ειδικά στην Αθήνα μπορεί να συμβούν και στην πρώτη εβδομάδα αλλά τι να κάνουμε σίγουρα ΠΟΝΑΕΙ αλλά πρέπει να μάθω να ζω με αυτό.

      Για τα τρία αμάξια που αναφέρω (mercedes a class, giulietta, renault clio facelift) ποια είναι η γνώμη σου;

    • Soko

      πάρε ένα Honda fn2 GT σε καλή κατάσταση και είσαι άρχοντας για κάποια χρονιά μετα περνης οτι άλλο θες αναλογα το χρημα που διαθέτης εγω αυτο σου λεω evo και gtr γαμάνε άλλα ειναι και πιο ακριβά στα σερβις η αν θες γαλλο παρε το clio rs καλο θα ειναι εμενα μου αρέσουν ολλα τα γιαπωνέζικα αλλα και εγω ειμαι κολλημένος μονο με HONDA ..

    • NSchinas

      Βάλε στις εναλλακτικές σου το suzuki vitara, δοκίμασε το, δοκίμασε και άλλα. Οταν αγοράζεις αυτοκίνητο το κρατας για αρκετό καιρό. Αμα υπάρχει και άλλο αμάξι, πάρε κάμπριο

    • Εμπέρ Γιώργος

      Nα σου πω και εγω την αποψη μου. Μια ζωη ερωτα με το evo. Μεγαλος ερωτας. Ιστορικος απο τοτε που κατουρουσα την πανα μου. Μολις πηρα διπλωμα την επομενη μερα πηρα lancer (το απλο, οχι το evo)

      1) Aκομα και σημερα 5 χρονια μετα, τρεμω μην παθει το αμαξι μου τελεια. Κοινως πηρα κουστουμι αμαξι και δεν μπορω να το χαρω στην καθημερινοτητα.

      2) Ευτυχως που πηρα αυτο για πρωτο αμαξι και οχι το evo γιατι τα πολλα αλογα θελουν και γερα χερια και ηταν μαθηματικα σιγουρο οτι με 300+ αλογα για πρωτο αμαξι, θα ημουν με το ενα ποδι στον ταφο

      3) Ετσι οπως ειναι ποια η κατασταση με τα τελη και τα τεκμηρια, δεν συμφερει πανω απο 1600. Δεν ειναι η αγορα κτισης του αυτοκινητου. Ειναι οτι σε 5 χρονια θα εχεις πληρωσει την τιμη του αυτοκινητου 2 φορες στο κρατος για να το βγαζεις 1 φορα τον μηνα και αν.

      4) Σερβις…. Αναλογως. Ατμοσφαιρα, τουρμπο? Θα το ντριφταρεις, θα του πινεις το αιμα? Το δικο μου, στα χαλαρα του ζηταει 150 ευρω σερβις μονο για λαδια – φιλτρα, 500 ευρω λαστιχα και πανω απο χιλιαρικο για αναρτηση. Και εχω το απλο το 1.6 με τα 120 αλογα.

      Για σοβαρα αμαξια οι τιμες ειναι σε φαση… δισκοπλατο 2-3000 ευρω, αναρτησεις 2-3000 ευρω+, τακακια κανενα 100 – 500ευρω αναλογως, λαστιχα 700 -1500 αναλογα την διασταση και το αμαξι, ασφαλεια εννοειται μικτη 1-1500+ ευρω.

      Το gtr που ειναι και το ονειρο της ζωης μου (περισσοτερο και απο το evo αλλα και με τιμη 170.000 ευρω) για αλλαγη φρενων θελεις 5000 ευρω και αναγκαστικα αλλαζεις και δισκοπλακα. Λαστιχα θελεις 1500 ευρω και αλλαζεις καθε 10-30.000 χιλιομετρα!
      Οποτε καταλαβαινεις πως τα 500 ευρω σερβις ειναι αστεια πραγματα οταν η τουρμπινα θελει αλλαγμα η λυσιμο και συντηρηση καθε καποια χιλιομετρα και κανει ενα 1000+ ευρω. Και αν του πινεις το αιμα εκει να δεις! Η aston martin για να γραψει 200.000 χιλιομετρα εχει κανει αλλαγη κινητηρα 4 φορες!!!!

      5) Βενζινες? Πχ το δικο μου με μια γρηγορη βολτα σπασμενος, μου εχει πιει 20 ευρω. Αν παω χαλαρα, αντεχει και 3 μερες στην κινηση. Τιμη βενζινης 1.5 ευρω το λιτρο, με 20 ευρω βαζεις κατι λιγοτερο απο 15 λιτρα. Τριχες δηλαδη. Ενα τυπικο τεποζιτο σενταν εχει κοντα στα 50+ λιτρα. Ενα evo και ενα gtr ξεκινανε βολτα με φουλαρισμα 100+ ευρω, φυσικα 100αρα και ειναι γκαζια και 5ευρω. Η διαφορα τους ειναι πως το gtr δεν ξερεις αν θα φτασει μεχρι το επομενο βενζιναδικο.

      6) Καταναλωση…. Ενα απλο αμαξακι εχει γυρω στα 4 -7 λιτρα στα 100 χιλιομετρα. Στην κινηση ανεβαινει. Το evo το 9αρι στα χαλαρα του λεει 15! Στην 1η γκαζια λεει κατι 25αρια. Το gtr αστο!!!!

      Γνωμη. Ξεκινα με κατι απλο να δεις τα εξοδα και να μαθεις. Ενα αμαξι, οσο και απλο να ειναι, εχει συντηρηση, κτεο, τελη, ασφαλεια (για την Gulia θα ειναι πανω απο χιλιαρικο η απλη, δεδομενου οτι θα εισαι και καινουργιος οδηγος) , βενζινες και επισεις και ασταθμητους παραγοντες οπως βλαβες. Ενας εγκεφαλος abs να καει και τσακα τσακα εισαι 2000 – 3000 ευρω κατω ετσι απλα.

      ΥΓ: Πρεπει να προσθεσεις και (για 2λιτρο) κανενα 1500 καθε χρονο για τελη κυκλοφοριας και φορο πολυτελειας και να κοιταξεις αν μπορει να σε καλυψει και η εφορια σου για να δικαιολογησεις τετοιο αμαξι αλλιως πληρωνεις και τεκμηριο.
      Γιατι ολοι κυκλοφορουν με κουβαδακια και ντιζελ λαδιερες μεχρι 1400 κυβικα αραγε?
      Τα αμαξια ειναι παααρα πολυ ακριβο χομπυ. Και για την συντηρηση και για την βελτιωση τους!

  • Protector

    Το χρώμα είναι λαμποργκινί;

    • VaggD

      350/370Z & GTR

  • JohnnyXP64

    και ξαναρωταω, να μου δωσει καποιος μια απαντηση λογική αν ξερει, γιατι το πισω μερος ολο και φουσκωνει? δες την πρωτη φωτο στο αρθο. το πισω 3 κολωνακι ειναι τεραστιο το παραθυρο της πισω πορτας μικροτερο πολυ σε σχεση με τα μπροστα….με αποτελεσμα η νεκρη γονια να ειναι μεγαλη εκει περα! γιατι? τα ιδια χαλια εχει κ το clio το νεο, απαισιο στο να κανεις οπισθεν!
    τι ασφαλεια αν ειναι για ασφλαεια προσφερει το 3ο κολωνακι να ειναι τοσο χοντρο? :/

    2 πραγμα που δεν μου αρεσει, νομιζω απο τις φωτογραφιες οτι ολα τα πλαστικα μεσα που ειναι μαυρα ειναι σκληρα. δεν εχει τιποτα μαλακο μαυρο που ακουμπαν τα χερια σου ουτε τα χερουλια τις πορτας. και νιωθεις την υφή απο τις εικονες πλεον που ειναι HD.

  • VaggD

    Εξωτερικά είναι αποδεκτό ιδικά σε μπλε αλλά περίμενα περισσότερα, ευτυχώς που το εσωτερικό είναι αρκετά ωραίο και έτσι εμφανισιακά σώζεται. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι είναι οι κινητήρες. Είναι ξεφτίλα που βάζουν τα παλιά σύνολα του clio. Για ακόμα μια φορά η Nissan γίνεται κάτι σαν μεταβατικό στάδιο για τα μελλοντικά μοντέλα της Renault. Όπως έγινε και με το pulsar και megane. Πρώτα κάνει την μετάβαση στις νέες πλατφόρμες η Nissan και με την τεχνογνωσία που αποκτούν προχωράνε και βγάζουν τα μοντέλα της Renault. Κρίμα για την Nissan.

    • Smartass

      Ενώ στην VAG όλοι φέρανε τα ίδια ταυτόχρονα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      :D

    • VaggD

      Δεν ξέρω τι κάνουν γενικά αλλά τα ερχόμενα polo ibiza, a1 θα μπουν σχεδόν ταυτόχρονα στην νέα πλατφόρμα. Εγώ άσκησα κριτική στο θέμα των κινητήρων. Βέβαια εσύ έχεις και θέμα με τα γερμανικά οπότε πάω πάσο…

  • Giannis

    Πολυ ομορφο αμαξακι .Καμια σχεση με το τωρινο.Πολλα επιπεδα πανω.

    • VaggD

      Σε σύγκριση με το τωρινό είναι έτη φωτός καλύτερο. Αλλά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τπτ το ιδιαίτερο απλά μέτριο.

    • Smartass

      Έχεις σχέσεις με δίκτυο βιομηχανικής κατασκοπίας για να γράφεις: ”Αλλά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό τπτ το ιδιαίτερο απλά μέτριο.”

    • VaggD

      Για τον ήδη υπάρχων ανταγωνισμό, δεν αναφέρομαι καν σε αυτοκίνητα που θα βγουν τα επόμενα 2 χρόνια….. Ενδεχομένως να περίμενα περισσότερα και για αυτό να απογοητευτικό! Γούστα είναι αυτά.

    • Smartass

      Δεν πειράζει υπάρχει και η VAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

    • VaggD

      Αν βγάλουν ένα κάλο diesel η συνδυάσουν τον υπέροχο tsi με κάποιο ηλεκτρικό σύνολο για οικονομία, εύκολα θα αγόραζα δεν είμαι κολλημένος ιδεοληπτικός.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ποιόν tsi; Αυτόν που σπάει με το παραμικρό;

  • cfu

    επιτελους το Micra εγινε ωραιο

  • Smartass

    Από το Micra K10 (1982 – 1992) στο Micra 2016 αυτό θα πει εξέλιξη.

    • Xarhs

      Την ιδια αλλαγη ειχε το πολο 1982-2009. Αργησε μηπως μια εφταετια η Nissan; Απλα ρωταω.

    • Smartass

      Aπό το 2009 μεχρι σήμερα πόσο εξελίχθηκε το πόλο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
      :D

    • Xarhs

      Ισα με 25 ποντους. Ψαξου να δεις.

    • Smartass

      Για κουνήσου μπας και πέσει τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ;)

    • Xarhs

      Εχεις μια διαθεση να τρολλαρεις γενικα. Εγω οσα λεω τα λεω σοβαρα!

    • Smartass

      :D

  • Στα δικά μου μάτια μπλέξανε λίγο το 208 της peugeot με μια σμίκρυνση του focus πίσω και έβγαλαν ένα όμορφο αποτέλεσμα, σίγουρα το ομορφότερο μέχρι στιγμής micra, χωρίς όμως να ξεφεύγει κάπου από τον ανταγωνισμό. Πάντως κακό ή άσχημο σίγουρα δεν τον λες και ακόμα πιο σίγουρα, θα συνεχίσει να έχει τους fun του.

  • Νικος Ι.

    Πανέμορφο αμαξακι!

  • SAMURAI-66

    Οπως το περιμενα ειναι εκπληκτικα ομορφο και χωρις υπερβολη οτι καλυτερο οπτικα στην κατηγορια του.
    Τελεια εργασια απο την nissan και γινεται πλεον αντιληπτο πως οι ιαπωνες εχουν παρει ξεκαθαρα κεφαλι στην σχεδιαστικη φινετσα των αυτοκινητων τους σε σχεση με τους ευρωπαιους.
    Ο κινητηρας του 1 λιτρου ειναι οτι πρεπει για το μικρο,το εσωτερικο εχει εξαιρετικη διαρυθμιση και σιγουρα θα ειναι ποιοτικα αριστο που αν συνδυασουν μαζι και τιμη λογικη θα γινει best sellers ευκολα!!
    Κουκλακι αναμφισβητητα!!

    • Xarhs

      Αυτο που λες για το σχεδιαστικο τομεα πως εγινε πιστευεις; Αντιγραφοντας το καινουριο φοκους απο πισω; Μια ζωη θα ειναι μια δεκαετια πισω απο τους ευρωπαιους οι ιαπωνες/κορεατες, σε οτι κανουν.

  • georgekaras

    το καλυτερο micra ever

  • Sofian

    Πολυ πιο ομορφο απ τα προηγουμενα με διαφορα και πολυ ομορφη μουρη που ειναι σαν βλεμμα!! Αν το επερνα θα το επερνα σε ντιζελ φυσικα με τον εξαιρετικο dci της renault…σταματηστε να βγαζετε hate ακομα δεν βγηκε!!

    Υ.Γ πρεπει να βαλουν το ντιζελ με τα 110 αλογα αλλιως θα ειναι πισω..ηδη θα κυκλοφηρησει το κλιο με αυτον το 208 εχει με 100 και 120 αλογα το εξαιρετικο 2αρι της μαζντα εχει με 105 και το καινουριο πολο θα φοραει επιτελους τετρακυλινδρο και οχι τον σαπιο τρικυλινδρο που σβηνει απο μονος του σε πορεια και θα ειναι 1.5 με 100+ αλογα σιγουρα!! Νισαν ξυπνα μην σε πιανουν μαλακα ζητα το κινητηρα με τα 110 αλογακια!!

  • gronholm89

    Επιτέλους έγινε σωστο αυτοκίνητο!!! Εντυπωσιακό απο μπροστά, αποδεκτό το εσωτερικό, λίγο περίεργο το πίσω μέρος! Με τον 110 dci δεν νομιζω οτι υπάρχει λογος να μην το πάρεις!!

    • VaggD

      Δεν θα βγει σε έκδοση με 110 αλλά με τα 90 άλογα…

  • Φωτόνιον

    Πολύ όμορφο, ιδιαίτερα μέσα. Θα μοσχοπουλήσει όπως και το προηγούμενο (ιδιαίτερα εάν ζεις σε τουριστικό μέρος, οι εταιρίες ενοικιάσεων το έχουν τιμήσει δεόντως).
    Στο θέμα των κινητήρων: Αγαπητή Nissan, μιας κι έχεις το know how κι έχεις ξαδελφάκι τη Renault, γιατί δεν του πετάς έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες να το κάνεις Micra-Zoe να γουστάρουμε;

  • ad276

    Μοιαζει πολυ με το Clio αλλα ειναι παρα πολυ πιο ομορφο απο τον αυγουλαρα των προηγουμενων εκδοσεων.

  • ne_me_sis

    πολυ καλο…πισω θυμιζει ολιγον απο Ford Focus..

  • LJ

    Μια χαρα το βρισκω!

  • thodoris91

    Εξωτερικά πολύ όμορφο…εσωτερικά θυμίζει toyota στο πιο μοντέρνο

  • Michalis

    “ενώ σύντομα θα προστεθεί και ένας 1.000άρης ατμοσφαιρικός με 73 άλογα.”

    Nissan έτος 2016

  • Cloudbusted

    λίγο υπερφορτωμένη μάσκα και quirky πίσω φώτα που πρέπει να τα συνηθίσεις, αλλά από το πλάι είναι πραγματικά όμορφο αυτοκίνητο. Εάν έχει καλές τιμές ωστόσο θα έχει καλή πορεία και δεν αναφέρομαι μόνο στην Ελλάδα…

  • Mika

    H μερα με τη νυχτα, με το τωρινο, αλλα κι οποιαδηποτε γενια Μicra…
    Bεβαια φωναζει εντονα Clio απο αρκετες γωνιες…Κι αρκετα Yaris..Aν τα πισω φωτα του ηταν πιο μεγαλα, θα ηταν πιο αρμονικο….
    Σιγουρα ειναι ομορφο παντως…Μπραβο στη Nissan η τη Renault, οποιος εβαλε το χερακι του!!
    :p
    Σιγουρα θελει τους πιο δυνατους κινητηρες της σειρας, για να αναδειχθει καλυτερα.

  • PanosA

    Και ενα ακομα σχόλιο. Το ταμπλώ μοιάζει αρκετα με του Υaris. Aλλά γενικότερα ειναι όμορφο αυτοκίνητο!

    • ne_me_sis

      η βασικη αρχιτεκτονικη οντως ομοιαζει, αλλα μην ξεχναμε οτι το Yaris ειναι απο τα σημεια αναφορας της κατηγοριας, και βασικος ανταγωνιστης του Νισσαν…αλλα η εκτελεση φαινεται καλυτερη απο της Toyota..

  • Χρήστος

    Έτη φωτός μπροστά από το παλιό. Όμως προσωπική άποψη είναι ότι το κόψιμο της πίσω κολώνας είναι υπερβολικό και το χαλάει από τη μέση και πίσω, όπως και λίγο τα πίσω φώτα που θα έπρεπε να είναι πιο επιθετικά όπως και τα μπροστινα. Ίσως βέβαια έγινε και για άλλους λόγους που δεν γνωρίζουμε (κόστος – συναρμογή).

  • Pavlos

    Πανεμορφο σε σχεση με το προηγουμενο, ενα συγχρονο αυτοκινητο απο οπου το δεις. Τωρα για ομοιοτητες ρε παιδια τι ψαχνεται, ολα μοιαζουν με ολα σε πολλα σημεια. Παντως αν τιμολογιακα αρεσει να ειστε βεβαιοι θα εχει την τυχη του QASHQAI.

  • ne_me_sis

    νομιζω οτι η NISMO εκδοση θα ειναι επος