a155064_full

Εν αναμονή της επίσημης επιβεβαίωσης για μείωση ή όχι του grid για το DTM του 2017, ο Hans-Joachim Stuck, θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρωταθλητής με το Audi V8 Quattro το 1990 και νυν πρόεδρος του DMSB-της Γερμανικής Ένωσης Μηχανοκίνητου Αθλητισμού- προχώρησε σε μια ενδιαφέρουσα πρόταση προς τους τρεις κατασκευαστές για το μέλλον του πρωταθλήματος.

Στο DTM, χρειαζόμαστε όχι μόνο υψηλή ποιότητα, αλλά και ποσότητα. Για αυτό λοιπόν προτείνω στις Audi, Mercedes και BMW να αγωνιστούν με 6+1 αυτοκίνητα για το 2017, με το παραπάνω αυτοκίνητο να το οδηγεί ένας νέος οδηγός  (σ.σ ίσως από τις αγωνιστικές ακαδημίες της κάθε εταιρείας).

Μέχρι τώρα, δεν έχει πραγματοποιηθεί η παραπάνω ιδέα, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα του χρόνου.

Συνεχίζοντας για το μέλλον του DTM, o Stuck πρόσθεσε:

Για το 2017 και 2018, τα πράγματα είναι εξασφαλισμένα για το DTM. Αλλά, ποιος ξέρει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση κατόπιν;  Τι θα θέλουν οι κατασκευαστές και προπάντων, τι θα θέλουν οι οπαδοί;

Από την πλευρά μου, η προσθήκη ενός ακόμη κατασκευαστή είναι απολύτως επιθυμητή και ταυτόχρονα, κανείς από τους υπάρχοντες τρεις να μην αποχωρήσει από το θεσμό. Με δύο κατασκευαστές, δε θα υπάρχει νόημα να αγωνίζεται κανείς.

Βέβαια, δύο κατασκευαστές είχαμε από το 2006 έως και το 2011, όταν και αποχώρησε η Opel στο τέλος του 2005 και από το 2012, με την εισαγωγή των νέων κανονισμών, των coupe αμαξωμάτων και την επιστροφή της BMW μετά από 20 χρόνια, το πρωτάθλημα άρχισε να αποκτά τη χαμένη του αίγλη.

Όσον αφορά την πρόταση του Stuck για το επιπλέον αυτοκίνητο, με βρίσκει σύμφωνο, με την έννοια να προωθηθούν νέοι, ταλαντούχοι οδηγοί οι οποίοι θα αποκτήσουν, με αυτόν τον τρόπο εμπειρίες για τη συνέχεια της καριέρας τους. Μην ξεχνάμε και τα πρόσφατα παραδείγματα των Pascal Wehrlein και Esteban Ocon, με τον πρώτο να αναδεικνύεται ο νεαρότερος πρωταθλητής στην ιστορία του DTM και το δεύτερο να ξεκινά δύσκολα, αλλά ελπιδοφόρα φέτος, πριν βρεθούν και οι δύο, όπως ξέρουμε, team mates στη Manor.