1468767715 (1)

Με τους οδηγούς του DTM να απολαμβάνουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές ή μερικούς να προετοιμάζονται για τον επικείμενο αγώνα αντοχής των 24 ωρών στο Spa-Francochamps, το πρωτάθλημα έχει φθάσει αισίως στη μέση της “διαδρομής” του και οι συζητήσεις για το κοντινό μέλλον του θεσμού και δη για το επερχόμενο πρωτάθλημα , δίνουν και παίρνουν. Για ακόμη μια φορά, το θέμα της μείωσης του κόστους συμμετοχής για τις τρεις εμπλεκόμενες εταιρείες (Audi, Mercedes, BMW) επανήλθε στο “τραπέζι’ των διαπραγματεύσεων μεταξύ αυτών και της ITR (της οργάνωσης που ελέγχει το DTM). Ωστόσο, για πρώτη φορά, τέθηκε το ζήτημα της μείωσης του αριθμού των οδηγών, από 24 που είναι τώρα, σε 18 από το 2017, δηλαδή, η κάθε εταιρεία θα αγωνίζεται με 6 οδηγούς.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του γερμανικού τύπου, οι συζητήσεις είναι αρκετά προχωρημένες και τα σενάρια που υπάρχουν για το format του 2017 είναι δύο. Από τη μια, στη σειρά εκκίνησης θα βρίσκονται 6 αυτοκίνητα από κάθε εταιρεία, ή τουλάχιστον έξι, ενώ, το δεύτερο σενάριο δεν αποκλείει την ύπαρξη ενός έβδομου ή όγδοου αυτοκινήτου.

‘Οπως έχουν τα πράγματα, πιθανότερο είναι το πρώτο σενάριο, με ένα “ομογενοποιημένο” σύνολο, 6 RS5 DTM, 6 M4 DTM και 6 C 63 AMG δηλαδή. ITR και εταιρείες συμφωνούν προς το παρόν, το “οκ” δεν το έχει δώσει (ακόμα) η DMSB-η αρμόδια αρχή για το μηχανοκίνητο αθλητισμό στη Γερμανία- ενώ, όπως είναι εμφανές, πρέπει να αναδιαπραγματευτούν τα συμβόλαια με τους σπόνσορες και με τα τηλεοπτικά κανάλια για ένα ενδεχόμενο μείωσης του αριθμού των οδηγών.

#34 Esteban Ocon; Mercedes-AMG C63 DTM; #13 António Félix da Costa; BMW M4 DTM; #100 Martin Tomczyk; BMW 4 DTM

Ενώ το format των διπλών αγώνων που ισχύει από πέρσι, έχει ενθουσιάσει τους οπαδούς και το θέαμα έχει επιστρέψει για τα καλά στο πρωτάθλημα, προσωπικά, τη μείωση του αριθμού των οδηγών τη βλέπω ως πισωγύρισμα. Σίγουρα, αν ισχύσουν τα σενάρια, θα γίνει ένα καλό ξεσκαρτάρισμα των οδηγών, αλλά το πρωτάθλημα θα είναι πιο φτωχό από ποτέ. Όταν θες να είσαι το καλύτερο Πρωτάθλημα Τουρισμού, τέτοιου είδους “εκπτώσεις” μόνο κακό θα κάνουν στο θέαμα και στην ποιότητα του θεσμού. Να σημειώσουμε ότι ο μεγαλύτερος αριθμός εκκινησάντων σε αγώνα στο DTM σημειώθηκε στον τελευταίο αγώνα του 1988, στο Hockenheim, 44 τον αριθμό!

Bonus Video! Οι οδηγοί του DTM μας εξηγούν τα πάντα για τα τιμόνια, τις λειτουργίες που εκτελούνται μέσω αυτών και τις πληροφορίες που λαμβάνουν κάθε στιγμή από το ταμπλό.