volkswagen vw logo (3)

Και ενώ έχει περάσει περισσότερος από ένας χρόνος από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο χειραγώγησης εκπομπών της VW που 11+ εκατομμύρια diesel αυτοκίνητά της παγκοσμίως, φέρουν ένα λογισμικό που ενεργοποιούσε πλήρως τα αντιρρυπαντικά συστήματα εκπομπών ρύπων, μόνο κατά τη διάρκεια επίσημων δοκιμών από τις αρμόδιες υπηρεσίες, η Volkswagen σήμερα υποστηρίζει πως το λογισμικό αυτό δεν είναι παράνομο στην Ευρώπη. Η Volkswagen με e-mail που έστειλε στον Τύπο δηλώνει:

Το λογισμικό που υπάρχει στα αυτοκίνητα με τους κινητήρες της οικογένειας EA 189, κατά την άποψη μας δεν είναι μια παράνομη συσκευή υπό το πρίσμα της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Η αποδοτικότητα των συστημάτων καθαρισμού των ρύπων δεν μειώνεται στα αυτοκίνητα αυτά, παρά την προϋπόθεση ύπαρξης μια παράνομης συσκευής υπό τη νομική έννοια.

Αυτό δηλώνει η γερμανική εταιρία επικαλούμενη την ευρωπαϊκή νομοθεσία, όπως αναφέρει το Reuters, σύμφωνα με άρθρο της Sueddeutsche Zeitung. Η στάση αυτή δείχνει την πορεία που θέλει να ακολουθήσει η VW στην Ευρώπη, ώστε να υπερασπιστεί της απόφασής της να μην δώσει αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες των 8,5 εκατομμυρίων αυτοκινήτων της, όπως αναγκάστηκε να κάνει στους 500.000 περίπου ιδιοκτήτες των μοντέλων της στις Η.Π.Α, εκεί όπου συμφώνησε με τις αρχές να δώσει περισσότερα από 16,5 δισ. δολάρια σε αποζημιώσεις.

Η VW, παρότι πιστεύει πως το λογισμικό της δεν είναι παράνομο στην Ευρώπη, δηλώνει πως για λόγους καλής θέλησης, θα συνεχίσει να κάνει τις αλλαγές που προτείνει η Γερμανική ομοσπονδιακή υπηρεσία μεταφορών (KBA), για να επισκευάσει τα 8,5 εκατ. αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα αναφέρει:

Η Volkswagen θέλει υπό το ειδικό ενδιαφέρον των πελατών, να συνεργάζεται εποικοδομητικά και συνεργατικά με τις ρυθμιστικές αρχές καθώς και με την KBA. Αυτή η εντατική συνεργασία δεν πρέπει να επιβαρυνθεί από μια αμφιλεγόμενη διαφορά.

Ο γερμανικός κολοσσός θέτει υπό αμφισβήτηση την θέση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος της Γερμανίας (UBA), αλλά και άλλων περιβαλλοντικών οργανώσεων και οργανώσεων υγείας, πως τα οξείδια του αζώτου είναι επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον μιας και δεν υπάρχουν πειστικές επιστημονικές αποδείξεις γι’αυτό. Όπως δηλώνει:

Ένας αξιόπιστος προσδιορισμός νοσηρότητας ή θνητότητας για συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες ανάλογα με το επίπεδο των γνώσεών μας, δεν είναι δυνατός από επιστημονικής άποψης.

Η Ε.Ε έχει αυξήσει την πίεση στην γερμανική εταιρία να προβεί σε αποζημιώσεις και στην Ευρώπη, ενώ ήδη δικαστήρια στην Ευρώπη, όπως π.χ στην Ισπανία, έχουν επιβάλει πρόστιμα στην VW μετά από μηνύσεις που κατέθεσαν ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της.

  • Tasos

    Χαχαχαχαχαχα για λόγους καλής θέλησης….

  • Pandal

    Στην γερμανοκρατουμενη Ευρώπη …. λογικό ακούγεται!

  • Mrdesperado32

    θα βγαλει κανα νομο τωρα το γερμ…ε το ευρωπαικο κοινοβουλιο και ολα κομπλε.απατεωνες

  • Petros K

    Εντάξει οι τύποι μας δουλεύουν μέσα στην μούρη μας! Ότι κάνουμε λέει, το κάνουμε μόνο λόγω καλής θέλησης, αν είναι δυνατόν!
    Στην Αμερική κοτούλες κάνουμε ότι μας πουν και λέμε και ευχαριστώ και στην Ευρώπη τους γράφουμε όλους και κάνουμε ο,τι γουστάρουμε!

    • Grekko

      Στην Αμερική δεν τους έπαιρνε, το σύστημα εκεί έδειξε ότι δουλεύει, εδώ … ξέφραγο αμπέλι.

  • Grekko

    Για γέλια η κατάσταση.
    Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν δεν πληρώσει αποζημιώσεις

  • SAMURAI-66

    Ετσι σας θελω!!
    ………https://youtu.be/9RleAzQc8hg

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ασε ρε VW τα σάπια μας δουλεύεις μες στα μάτια! Απατεώνες…
    Που θα πάει όμως……………
    https://www.youtube.com/watch?v=bKtKPvb82KU
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

    [R.I.P :)]

    • Spider
    • Μάνος Μαμαλάκης

      O αξέχαστος οriginal τα σπάει… ο Σεφερλής κάνει πλακιτσες… σαν τον ενα και μοναδικό Θεοχαρη δεν υπάρχει κανείς άλλος!!!!!!!!!!! Άρχοντας και αθάνατος πάντα θα τον θυμόμαστε…

  • gronholm89

    Τους κανει και χάρη δηλαδή!!!! Απίστευτο θράσος!!!!

  • fanboy

    tragik….

  • Anestis Genk

    Δεν συμπαθούμε/αντιπαθούμε τις μάρκες αλλά το προφίλ των ιδιοκτητών και αντί να κράζουμε τους ιδιοκτήτες, κράζουμε την μάρκα, αφού έτσι κι αλλιώς είσαι ο,τι καταναλώνεις. :)

    • Anestis Genk

      Οι μάρκες έχουν καλιεργήσει προφίλ(status symbols), ανάλογα τι προφίλ θες(και μπορείς οικονομικά) να έχεις, επιλέγεις.
      Οι jdm fans αφού δεν μπορούσαν να αγοράσουν τα ακριβά ευρωπαϊκά, πήραν τα γιαπωνέζικα(φτηνά άλογα λόγω φτηνού Yen), αλλά επειδή κανείς δεν θέλει να νοιώθει δευτεράτζα, μετά προσπάθησαν να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και να κάνουν μια κουλτούρα γύρω από αυτό.
      Τα fanboyz θέλουν να είναι πουλμουρ και διαλέγουν μάρκα ανάλογα με τον τρόπο που θέλουν(και αντέχουν οικονομικά) να είναι έτσι.

    • Smartass

      Μην ξεχνάς ότι ο κακομοίρης νέο Ελληνας για να πουλήσει μούρη χτύπαγε τρελά δάνεια για να αποκτήσει την ρόδα που θα γίνονταν προέκταση του φαλλού του. Γιατί είμαστε λαός του φαίνεστε και όχι του είστε. Όποτε πάω να πληρώσω τον λογαριασμό τηλ.- διαδίκτυο βλέπω νέο Ελληνες να χαλβαδιάζουν έξυπνα τηλεφώνα. Μου είχε πει κάποτε κάποιος: Βρακί δεν είχε ο κ0λ0ς μας στον π0yτσ0 μας λουλούδια. Αυτοί είμαστε.
      :D

    • bulldog

      Και γιατί όχι?

    • Smartass
  • Anestis Genk

    Ό,τι είναι νομότυπο είναι και ηθικό;

  • Smartass

    +1.000.000.000.000
    ;)

  • xtra

    εχουν πιασει δουλεια οι δικηγόροι…

    σειρα εχουν οι γιατροι…
    https://youtu.be/7fNESe0Tnak

  • panos

    παιζει να μην ειχε αποζημιωσει τους ευρωπαιους κ η τογιοτα με τo προβλημα της ακουσιας
    επιταχυνσης πριν μερικα χρονια, οπως κ να εχει ομως οι εταιρειες συνηθως βλεπουν εμας
    τους καταναλωτες σαν προβατα, αλλα εμεις τις υπερασπιζομαστε η τις κραζουμε αναλογα με
    τις συμπαθειες η τις αντιπαθειες μας, κ αυτο ειναι που κανονικα θα επρεπε να μας προβληματιζει

    • manowar

      ε ναι ο καθενας κραζει αυτα που δεν ταρεσουν ενω ολες ειναι ετσι χροοοονια γνωστα αυτα οι δικιγοροι πυ ξελασπωσαν την βρρρ την τουοτα οι ιδιοι ειναι και αυτοι της βαγκεν που θα την ξελασπωσουν..χεστηκαμε

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    “Ο γερμανικός κολοσσός θέτει υπό αμφισβήτηση την θέση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος της Γερμανίας (UBA), αλλά και άλλων περιβαλλοντικών οργανώσεων και οργανώσεων υγείας, πως τα οξείδια του αζώτου είναι επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον μιας και δεν υπάρχουν πειστικές επιστημονικές αποδείξεις γι’αυτό”

    Σαν τις τσιγαροβιομηχανίες ένα πράγμα, που πέθαινε (και πεθαίνει) ο κόσμος από τους καρκίνους κατά εκατομμύρια και αυτές έλεγαν ότι δεν έχει αποδειχθεί τίποτα.
    ΟΥΣΤ ρε αλήτες.

  • Talos the Robot

    Ο Έλληνας όμως δεν εχει μνήμη και θα ξαναγορασει απο αυτούς δυστυχώς…

    • bulldog

      Και γιατί να μην ξαναγοράσει…επηρεάστηκε καθόλου ο καταναλωτής απ’όλο αυτό?

    • Talos the Robot

      Υποτίθεται οτι πουλήθηκε το συσκεκριμενο όχημα ως οικολογικό και επίσης κανείς δεν ξερει αν στο μέλλον τα κράτη αυξησουν τα τελη κυκλοφορίας προς τα πάνω βασιζόμενα στις πραγματικές μετρήσεις.

  • bulldog

    Τι λέγαμε…μούφα το dieselgate στην Ευρώπη!
    Υ.Γ δεν μπορώ να καταλάβω τι τους νοιάζει τους αγοραστές να επισκευαστεί το αυτοκίνητο για τους ρύπους…δεν αλλάζει τίποτα που να αφορά τον καταναλωτή.