2017-audi-a4-iihs-crash-test

Το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) της Αμερικής (το αντίστοιχο Euro NCAP) έδωσε τα αποτελέσματα της ετήσιας λίστας για τις δοκιμές σύγκρουσης στα crash tests μικρής επικάλυψης, συμπεριλαμβανομένου των τελευταίων οχημάτων που δοκίμασε, και την συγκρίνει με την περσινή. Κρίνοντας από τις αξιολογήσεις του οργανισμού, τα νούμερα φαίνονται αρκετά ενθαρρυντικά για την ασφάλεια των επιβατών.

Σύμφωνα με το ινστιτούτο, 82 οχήματα που δοκιμάστηκαν το 2016 κέρδισαν είτε τη “Top Safety Pick ή τη Top Safety Pick+” βαθμολόγηση σε αναλογία 38/44. Τα στοιχεία είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά αν αναλογιστεί κανείς για να κερδίσει την ανώτατη διάκριση τα κριτήρια είναι πιο αυστηρά. Στον τελευταίο γύρο δοκιμών που πραγματοποίησε, το δοκιμαζόμενο όχημα για να πάρει το βραβείο Top Safety Pick+ πρέπει να προσφέρει κάποιας μορφής πρόληψη εμπρόσθιας πρόσκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα, ενώ προηγουμένως μια προειδοποίηση προς τον οδηγό ήταν αρκετή.

Ορισμένες μάρκες ξεχώρισαν ιδιαίτερα στη φετινή λίστα, ενώ μόλις 7 από τα 38 μοντέλα που πήραν το βραβείο Safety Pick+ βαθμολογούνται ως “Καλά” σε ότι αφορά τα φωτιστικά τους σώματα. Πρόκειται για τα Chevrolet Volt, Honda Ridgeline, Hyundai Elantra, Hyundai Santa Fe, Subaru Legacy, Toyota Prius, και Volvo XC60. Τα υπόλοιπα 31 βαθμολογήθηκαν ως “Αποδεκτά”. Τα μοντέλα που πήραν τα βραβεία Top Safety Pick+ και  Top Safety Pick είναι τα ακόλουθα:

Top Safety Pick+

Small cars

  • Chevrolet Volt
  • Hyundai Elantra (sedan only; built after March 2016)
  • Mazda 3
  • Toyota Corolla
  • Toyota Prius (built after August 2016)

Midsize cars

  • Honda Accord 4-door
  • Mazda 6
  • Nissan Altima
  • Nissan Maxima
  • Subaru Legacy
  • Subaru Outback
  • Toyota Camry
  • Toyota Prius v
  • Volkswagen Jetta

Midsize luxury cars

  • Audi A4
  • Lexus ES 350
  • Volvo S60
  • Volvo V60

Large luxury cars

  • Genesis G80
  • Genesis G90
  • Lexus RC

Small SUVs

  • Mazda CX-3
  • Mitsubishi Outlander
  • Nissan Rogue
  • Subaru Forester (built after October 2016)
  • Toyota RAV4

Midsize SUVs

  • Honda Pilot
  • Hyundai Santa Fe (built after March 2016)

Midsize luxury SUVs

  • Acura MDX
  • Acura RDX
  • Audi Q5
  • Buick Envision
  • Lexus NX
  • Lexus RX
  • Mercedes-Benz GLE-Class
  • Volvo XC60

Minivan

  • Chrysler Pacifica (built after August 2016)

Large pickup

  • Honda Ridgeline

Top Safety Pick

Minicars

  • Mini Cooper Hardtop 2-door
  • Toyota Yaris iA

Small cars

  • Acura ILX
  • Honda Civic 2-door
  • Honda Civic 4-door
  • Lexus CT 200h
  • Nissan Sentra
  • Subaru Crosstrek
  • Subaru WRX
  • Volkswagen Golf 4-door
  • Volkswagen Golf Alltrack
  • Volkswagen Golf Sportwagen
  • Volkswagen GTI 4-door

Midsize cars

  • Chevrolet Malibu
  • Chrysler 200
  • Ford Fusion
  • Honda Accord 2-door
  • Hyundai Sonata
  • Kia Optima
  • Volkswagen Passat

Midsize luxury cars

  • Audi A3
  • BMW 2 series
  • Lincoln MKZ
  • Mercedes-Benz C-Class 4-door

Large car

  • Toyota Avalon

Large luxury cars

  • Acura RLX
  • Audi A6
  • Infiniti Q70 except V8 4-wheel drive models
  • Volvo S90

Small SUVs

  • BMW X1
  • Fiat 500X
  • Hyundai Tucson
  • Kia Sportage

Midsize SUVs

  • GMC Acadia
  • Hyundai Santa Fe Sport
  • Kia Sorento
  • Nissan Murano
  • Nissan Pathfinder

Midsize luxury SUVs

  • Cadillac XT5
  • Infiniti QX60
  • Lincoln MKX
  • Volvo XC90

Large SUV

  • Audi Q7

Minivan

  • Kia Sedona

Δελτίο Τύπου

IN THE BEST LIGHT

2017 TOP SAFETY PICK+ winners meet new headlight criteria

Consumers who choose a 2017 TOP SAFETY PICK+ award winner shouldn’t have trouble seeing the road on nighttime drives. Good or acceptable ratings in the Institute’s new headlight evaluations set the latest crop of qualifiers apart. Thirty-eight models earn the “plus” accolade, and 44 earn TOP SAFETY PICK.

IIHS toughened the criteria for TOP SAFETY PICK+ to reflect new headlight evaluations launched in 2016. The recognition program is meant to encourage manufacturers to offer state-of-the-art protection for people in crashes, along with features that help drivers avoid crashes in the first place. In addition to good or acceptable headlights, the latter includes automatic braking technology, which has been part of the criteria since 2015.

“The field of contenders is smaller this year because so few vehicles have headlights that do their job well, but it’s not as small as we expected when we decided to raise the bar for the awards,” says Adrian Lund, IIHS president. “Manufacturers are focusing on improving this basic safety equipment, and we’re confident that the winners’ list will grow as the year progresses.”

For both awards, models must earn good ratings in the small overlap front, moderate overlap front, side, roof strength and head restraint tests, as well as an advanced or superior rating for front crash prevention with standard or optional autobrake. Headlights are factored in only for the top award.

Toyota/Lexus leads manufacturers with nine 2017 TOP SAFETY PICK+ winners, including the updated Toyota Corolla, while Honda and its Acura division pick up five TOP SAFETY PICK+ awards.

Seven models earn top headlight rating Among 2017 models, only seven are available with good-rated headlights. They are the Chevrolet Volt small car, Honda Ridgeline pickup, Hyundai Elantra small car, Hyundai Santa Fe midsize SUV, Subaru Legacy midsize car, Toyota Prius v midsize car and Volvo XC60 midsize luxury SUV.

IIHS launched headlight ratings in the spring after finding that government standards based on laboratory tests allow for huge variation in the amount of illumination headlights provide in on-road driving. Nighttime visibility is critical to highway safety because about half of traffic deaths occur either in the dark or at dawn or dusk.

In the Institute’s evaluations, engineers measure how far light is projected from a vehicle’s low beams and high beams as the vehicle travels straight and on curves. Glare from low beams for oncoming drivers also is measured. Vehicles equipped with high-beam assist, which automatically switches between high beams and low beams depending on the presence of other vehicles, can get extra credit.

IIHS evaluations show that a vehicle’s price tag doesn’t correspond to the quality of headlights. More modern lighting types, including high-intensity discharge (HID) and LED lamps, and curve-adaptive systems, which swivel in the direction of steering, also are no guarantee of good performance.

Several manufacturers improved headlights to earn TOP SAFETY PICK+. Subaru upgraded the headlights on the 2017 Forester to earn an acceptable rating, compared with the 2016 model’s poor rating. Mitsubishi and Toyota also made design improvements. The Mitsubishi Outlander improves to acceptable from marginal, while the Toyota Prius improves to acceptable from poor.

Bundles omit top-rated features The Infiniti Q70 and Hyundai Tucson just missed qualifying for TOP SAFETY PICK+ because of the way these automakers bundle optional safety features.

The Q70’s optional front crash prevention system earns a superior rating in IIHS tests, but the headlights packaged with the autobrake option only earn marginal. The headlights that come standard on other Q70s are rated acceptable, but consumers can’t get these headlights with the superior-rated front crash prevention system.

Likewise, the Tucson’s acceptable-rated headlights aren’t available on the model with a superior rating for autobrake. Instead, poor-rated headlights come with this version.

Autobrake is standard on more models Manufacturers continue to refine protection for people in small overlap crashes and fine-tune crash avoidance features.

The 2017 Corolla qualifies for a TOP SAFETY PICK+ award with a good rating for occupant protection in a small overlap crash and a superior rating for front crash prevention. Toyota’s prior version of the Corolla was rated marginal for small overlap protection, and the small car didn’t have an available front crash prevention system.

The 2017 winner’s circle includes 21 models with a standard front crash prevention system with automatic braking capabilities. These include the Acura MDX and RLX; Audi A3, A4, and Q7; Genesis G80 and G90; Lexus ES and RX; Mercedes-Benz GLE-Class; Toyota Avalon, Corolla, Prius, RAV4 and Yaris iA; Volkswagen Passat; and Volvo S60, S90, V60, XC60 and XC90. Automakers have voluntarily committed to making autobrake a standard feature on all models by 2022.

IIHS inaugurated TOP SAFETY PICK in the 2006 model year to help consumers zero in on vehicles with the best safety performance without having to sort through a lot of ratings information. The TOP SAFETY PICK+ accolade was introduced in the 2013 model year to recognize vehicles that offer an advanced level of safety. This marks the fourth time that IIHS has strengthened criteria for the plus award.

The Institute releases ratings as it evaluates new models, adjusting the list of winners throughout the year. By fall of 2016, 79 vehicles earned the 2016 plus award and 12 earned TOP SAFETY PICK.

  • theolvs

    Πολύ πιο αξιόπιστα αποτελέσματα απο αυτά του Euro ncap.
    Στην top safety+ οι Ιαπωνικές επικράτησαν κατά κράτος των Ευρωπαίων

    • manowar

      Δεν ειναι πιο αξιοπιστοι οι αμερικανοι σε αυτα απο το euro ncap που να βαλετε τον κονζιλα εδω μπροστα να κανει κολοτουμπες ακομα και ολα τα λαικς των jdmασχετων με παθητική ασφαλεια να παρετε…το περιμεναμε αυτο τι αλλο θα εβγαζαν;;οι αμερικανοι στον μεγαλυτερο οικονομικο πολεμο που υπηρξε μεταξυ τους ;;τους αντιπαλους; τα ευρωπαικα αυτοκινητα θα ειναι τα ασφαλεστερα ακομα και αν οι αμερικανοι φωτογραφιζουν τον εαυτο τους στο οτι (πηγαν) στο φεγγαρι με ενα τουοτα πριους και μια μακετα απο πισω με την φωτογραφια του διαστήματος.οπως εκαναν παντα.

    • panos

      το εξηγω σε αλλο ποστ μου οτι φαινομενικα ειναι περισσοτερα τα ασιατικα που
      διακριθηκαν για τον απλουστατο λογο οτι τα ασιατικα μοντελα που κυκλοφορουν
      στην αμερικανικη αγορα ειναι περισσοτερα απο τα ευρωπαικα..

    • manowar

      Εκτος απο αυτο εγω λεω και το αλλο οι στιλες των αμερικανων και του euro ncap ειναι εντελως διαφορετικες….εντελως λειπουν τα ασφαλεστερα αυτοκινητα..ολη η λιστα ειναι ενα ματσο αρλουμπες..τα jdm θα βγουνε να πουνε οτι οι αμερικανικοι έλεγχοι ειναι πιο αξιοπιστοι απο euro. Και ζησαμε εμςις καλα και αυτοι καλυτερα..

    • panos

      πες κατι πιο απλο, συμφωνα με την λογικη των jdm που πανηγυριζουν με τα αποτελεσματα των αμερικανικων δοκιμων, τα γαλλικα ειναι επικινδυνα
      επειδη δεν τα δοκιμασαν οι αμερικανοι..

    • manowar

      Γιατι οι αμερικανοι μορε ξερουν να φτιαχνουν αυτοκίνητα αν κατσουμε να το αναλύσουμε μπορεις να συγκρίνεις την περιπλοκοτητα ενος γαλλικου αυτοκινητου πως στηνετε στις στροφες με ενα μπουχεσοαμερικανικο;;η ενα ιαπωνικο που καλα κανουν και περνουν στα εργοστασια τους ευρωπαικα αυτοκινητα και τα αντιγραφουν αλλα δεν παύουν να λειτουργουν ως καλοι αντιγραφεις.μη λεμε τα ιδια και μου πεταχτει κανα jdm μικρακι να με αρχισει στην αρλουμπολογια γιατι δεν ειμουνα ποτε της στοφας που αφηνει τον αλλο χωρις απαντηση.και βαριεμαι.μα τι θα καθομαστε να λεμε αν τα ευρωπαικα δεν ειναι τα καλυτερα σε παθητική ασφαλεια επιδη το λεει το αμερικανικο αντίστοιχο ncap??θα μας κοροϊδεύουν.γμσετο αστους να πιστευουν στα κασπερ τα φαντασματα..οτι πιστευει κανεις καλο ειναι

  • mixalhs7

    Η giulia ούτε φέτος δοκιμάστηκε στις ΗΠΑ?

    • Mikoyan Gurevic

      Για το 2017 θα δοκιμαστεί, αφού τώρα θα λανσαριστεί και επίσημα.

    • mixalhs7

      Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έχουν ήδη ξεκινήσει πολλούς μήνες κι απ ότι θυμάμαι περσυ τέτοια καιρό με αφορμή το δημοσίευμα του automotive news έλεγαν πολλοί πως το μοντέλο έχει περάσει τα τεστ εκεί. Η (γενική)απορία μου παραμένει η ίδια. Πως γίνεται να έχει πάρει έγκριση τύπου ένα μοντέλο αν δεν έχει περάσει τα τεστ του IIHS?

    • Mikoyan Gurevic

      Κάνεις λάθος. Δεν έχει παραδοθεί καμία. Τώρα το 2017 θα αρχίσουν να παραδίδονται.

    • mixalhs7

      Στο άρθρο λέει έναρξη διάθεσης στα μέσα του 2016. https://www.autoblog.gr/2015/11/18/amerikaniko-ntempoyto-gia-thn-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio/
      Αλλά και έτσι όπως τα λες να είναι τα πράγματα τότε πως γίνεται να προεξοφλεί η (κάθε) εταιρεία επιτυχία στα κρας τεστ που δεν έχουν γίνει; Γενική η απορία μου!

    • γινετε καποιος να αποφυγει αυτα τα test ?

    • mixalhs7

      no way!!
      Ξερω πως στις ΗΠΑ υπαρχει μια τεράστια εγκατάσταση στο Michigan κοντα στο Detroit Dragway, όπου όποιος κατασκευαστης θέλει να πάρει έγκριση τύπου πάει εκεί το όχημα για τα σχετικά τεστ (το είχα δει σ ένα θέμα που αφορούσε το Rimac).
      Δεν ξερω αν εκει κάνουν κρας τεστ ή τα αναλαμβάνει η IIHS.

    • αρα να θεωρω υποπτο το θεμα με την Ιουλια ?

    • mixalhs7

      Οχι, αλλα θελει ψαξιμο η ολη διαδικασια για να ξερουμε πως γινονται ολα αυτα!

    • προσωπικά την είδα να κυκλοφορεί κανονικά στον Los Angeles…κ δεν μου φαίνεται για δημοσιογραφική ούτε προπαραγωγης https://uploads.disquscdn.com/images/159c6a9ac22308f69f22343f8c49ec7e0a0ce75b3b41f53bf539b87d4e0bd603.jpg

    • mixalhs7

      Μήπως είναι η ”διάσημη” του Motor Trend?

  • Interstellar

    πω πω πω οι ασιατες!!!!

  • SAMURAI-66

    Οπως βλεπω κατερριφθη για αλλη μια φορα ο μυθος οτι τα ευρωπαικα οχηματα…τα γερμανικα συγκεκριμενα που μας εχουν κανει ζελε το μυαλο τοσα χρονια…οδηγουν την ασφαλεια και οι γιαπωνεζοι μενουν πισω…τα πραγματικα γεγονοτα των τεστ αλλα μας λενε και η αξια τους μονο τυχαια δεν ειναι και σε αυτο το σημειο.
    Οι ανατολιτες εχουν το πανω χερι και καπως ετσι μπαινουν τα πραγματα σε μια σειρα..toyota nissan acura lexus subaru mitsubishi honda mazda στην κορυφη μαζι και οι κορεατες της hyundai…χορταρακι και σανο ευρωπης δεν περναει οπως φαινεται στην αμερικη μαλλον.
    Στα 38 τα 24 ειναι γιαπωνεζικα στην αξιολογηση top sefety+….
    Τυχαιο??
    Δεν νομιζω!!
    Απο ευρωπη μονο volvo…αξια διαχρονικη και μοναδικη!!
    Υ.γ…ποσο ποναει η ξεκαθαρη πρωτια των γιαπωνεζων και η κατρακυλα των γερμανων για να βγαινουν παλι απελπισμενες ψευτο-κραυγες υποστηριξης στους βορειους απο το γνωστο αλλοπροσαλλο γραφικο και προβληματικο φερεφωνο-ζαλαδα.
    Που εφερε και την αστεια παρεουλα του βλεπω να κλαψουρισουν μαζι που ειναι ανυπαρκτη η μικροβιοτεχνια bmw στον πρωτο πινακα…πικρα ασχημη ο πατος…χαχαχα…κραυγαζουν στην προσπαθεια να συντηρησουν το γνωστο παραμυθι που κατερευσε και τους βγαζουν ολους λαθος…..ποσο πολυ πονανε αραγε???
    Βραζουν στο ζουμι τους για αυτο….ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!!

    • panos

      ακομα κ αν υποθεσουμε οτι ολα τα ασιατικα ειναι το ιδιο ασφαλη με ολα τα ευρωπαικα
      παλι τα ασιατικα θα ειναι με τα περισσοτερα βραβεια για τον απλουστατο λογο οτι εκει
      στην αγορα της αμερικης τα ασιατικα μοντελα ειναι πολυ περισσοτερα απο τα
      ευρωπαικα, αρα κ τα ασιατικα που υποβαλλονται σε δοκιμες ειναι περισσοτερα, επισης
      με την λογικη σου ολα τα γαλλικα θα πρεπει να θεωρηθουν επικινδυνα επειδη δεν τα δοκιμασαν οι αμερικανοι. Επισης αφου το <> θα ειχε ενδιαφερον να δοκιμασουν το toyota avensis κ στο
      πολυ απαιτητικο αμερικανικο iihs small overlap crash test, γτ στο τεστ του euroncap
      στραβωσε η κολωνα Α, ενω αυτο δεν συμβαινει σε κανενα συγχρονο αμαξωμα ( η
      σχεδον σε κανενα ), κ φυσικα να εχει τις ιδιες προδιαγραφες με αυτο που δοκιμασαν
      στην ευρωπη, δλδ να μην εχει προσθετες ενισχυσεις για να αντεξει στο σκληρο αμερικανικο τεστ, κατα τα αλλα ομως ενω το audi A4 ειναι <> κατα τα λεγομενα μας, στο αμερικανικο τεστ αντεξε η κολωνα του, οσο για το <> δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα γτ ξεχασαμε εσκεμμενα επειδη ειναι γερμανικα τα VW Jetta, Audi A4, Audi Q5, κ Mercedes GLE που αξιολογηθηκαν με top safety pick +
      https://i.ytimg.com/vi/-ntZspn668M/maxresdefault.jpg
      https://i.ytimg.com/vi/-sxGvoX0DhA/maxresdefault.jpg

    • theolvs

      Ρε παιδιά τι κάνετε έτσι; Μήπως έχετε μετοχές στις εταιρείες?? :P

    • panos

      αν θεωρεις οτι εχεις μετοχες οταν υποστηριζεις με αποδειξεις εταιρειες
      που τις κατηγορουν για πραγματα που δεν ισχυουν , τοτε ναι, εχω κ εγω μετοχες, συμφωνα παντα με την λογικη σου :ρ

    • manowar

      Κλαινε οι μανες της βολβο της μερσεντες της αουντι και bmw της σειρας x

    • panos

      με το υστερογραφο σου που προσθεσες εκ των υστερων οπως συνηθιζεις δειχνεις
      για ακομα μια φορα οτι οταν δεν μπορεις να απαντησεις με επιχειρηματα προκαλεις
      τους συμφορουμιτες σου με προσβολες κ ανυποστατους χαρακτηρισμους παραβαινοντας μαλιστα τους ορους χρησης του site, οποτε οσοι αποφασισουν να
      σου απαντησουν λογικα θα πρεπει να μιμηθουν την συμπεριφορα σου για να γινουν
      πιο ευκολα κατανοητοι απο εσενα, αρα θα πρεπει να πεσουν στο επιπεδο σου, κ αν
      δεν καταλαβες ακομα για ποιο λογο στα εξηγησα ολα αυτα, ειναι επειδη μπορει να
      νομιζεις οτι δεν σου απαντουν πολλοι επειδη δεν μπορουν, ενω ο πραγματικος λογος
      που δεν σου απαντουν ειναι επειδη δεν θελουν..

    • manowar

      Ασεεεε μωλεεεε ασεεε μωλλεεεε.. Οι αμελικανοι τι θα έβγαζαν μωλεεε ευλωπαικα αυτοτσινητατσα;;EURO NCAP. Αν θελεις αντικειμενικοτητα…το αντε γεια μαρεσε εδω η βολξβαγκεν των ρυπων η φαουβε ρε σας εχει τυλιξει σε μια χαρτοκουτα μεσα και χορεύετε τσιφτετελ νιναναηγιαβρουμ νιναναινα..πρωτη σε ολα παντου..

    • mother1russia

      Να φυγεις απο την Ευρωπη, να πας αλλου

    • manowar

      Ρε μλκα λεει για απελπισμενες κραυγες και τα ιαπωνικα αυτοκινητα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Π Ο Υ Θ Ε Ν Α μονο η τουοτα θα υπαρχει σε λιγο καιρο ολες οι αλλες συρρικνώθηκαν ..το 90 ηταν μια ζωντανη 10ετια για τους ιαπωνες τωρα δεν υπαρχουν πουθενα το ευρωπαικο 4τροχο υλικο τα εχει σαρώσει ολα..και λεει για κραυγες οι ανυπαρκτοι στο ρινγκ οι ανυπαρκτοι στους μεγαλους διαγωνισμούς οι ανυπαρκτοι στην αξιοπιστια μονο η τουοτα ηταν ψηλα και οι κορεατες ολα τα ιαπωνικα ηταν πατος….και βγαινει και μιλαει και λεει αντε γεια χαχαχαχα τα μπουκατσι έρχονται απο παντου..η βολκβαγκεν εχει σκανδαλο και παρολα αυτα τους εχει κανεινμαιμουδες της και τους εχει τυλιξει σε μια κολλα χαρτι.νομιζουν οτι θα παρουν αγωνα στα χωματινα αλλα θα σου δειξω του χρονου τι θα παρουν γιατι δεν τα εχω ξυρισει κοντρα

    • panos

      ακομα κ οι πιο ασχετοι με τα αυτοκινητα ξερουν οτι μεχρι πριν μερικα
      χρονια τα περισσοτερα γιαπωνεζικα στις συγκρουσεις γινοντουσαν
      μια αμορφη μαζα σαν να ηταν φτιαγμενα απο αλουμινοχαρτο, μεχρι
      που λογω των crash tests αποφασισαν να φτιαξουν πιο γερα
      αυτοκινητα για να μην χασουν σε πωλησεις, οποτε αυτοι που
      αγοραζουν μεταχειρισμενα κ ενδιαφερονται για την παθητικη ασφαλεια
      πρεπει να το ψαχνουν, ειδικα για κατι γιαπωνεζικα κ κορεατικα που
      ειχαν βγει εντελως αχρηστα στα crash tests..

    • manowar

      Μην ασχολεισαι και οι πετρες τα γνωριζουν αυτα επισης και οι πετρες ξερουν οτι οι ιαπωνες κορεατες αυστραλοι κογκολεζοι περνουν σαν βαση το ευρωπαικα αυτοκινητα τα κανουν βιδες και μετα προσπαθουν να κανουν καιναυτοι το ιδιο..μονο οι αμερικανοι δεν το εκαναν αλλα τωρα το κανουν και αυτοι..βλεπε mustang 2.2 τουρμπο.

    • panos

      παντως το λανθασμενο συμπερασμα που εβγαλαν μερικοι, δλδ οτι τα
      γιαπωνεζικα ειναι πιο ασφαλη απο τα ευρωπαικα ( ενω ο λογος που
      επικρατησαν των ευρωπαικων ειναι επειδη στην αμερικη κυκλοφορουν περισσοτερα γιαπωνεζικα μοντελα, αρα δοκιμασαν κ περισσοτερα γιαπωνεζικα ) θυμιζει το ανεκδοτο με τα supercars που λεει οτι δεν ειναι καλα επειδη δεν κυκλοφορουν πολλα στους δρομους..

    • manowar

      Χαχαχα ναι το λεγομενο σου χει βγει καλο αυτο γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορανε και πολλα

  • Anestis Genk

    Εγώ θέλω τα γιαπωνέζικα καρυδότσουφλα, ξεπεσμός.
    Πάντως νομίζω είναι έτσι επειδή μετράει συστέμια που οι ασιάτες προσφέρουν αβέρτα.
    Εγώ θα ήθελα να δω κατάταξη για καθαρά παθητική ασφάλεια μπροστά επιβατών(ενηλίκων) σε μετωπική στούκα με πολλά.

    • theolvs

      σε μετωπική στούκα με πολλά όπως λες ΟΛΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ θα πάτωναν γιατί θα επικρατούσε η φυσική!!!

    • panos

      αυτο ειναι υπεργενικευση, γτ υπαρχουν πολλα παραδειγματα ακομη κ για
      αυτοκινητα ομοιας προελευσης που σε ιδιες συνθηκες στα μεν ο προφυλακτηρας
      εφτασε μεχρι το πισω καθισμα ενω στα δε μεχρι το firewall..

    • theolvs

      Ωραία βρές μου τότε ένα αυτοκίνητο που θα πέσει με 100 χλμ σε ένα τοίχο και πι επιβάτες δε θα βγουν απο μέσα κομμάτια.
      Οι νόμοι της φυσικής είναι αμείλικτοι και εφαρμόζονται παντού και πάντα.

    • panos

      σκεψου μονο ποσοι εχουν σωθει σε σφοδροτατες συγκρουσεις επειδη ηταν στα πισω καθισματα ενω αυτοι που ηταν στα μπροστινα δεν ειχαν την ιδια τυχη επειδη κατερρευσε το μπροστινο μερος της καμπινας..

    • theolvs

      Άρα συμφωνείς ότι αν στουκάρει κάποιος “με πολλά” όπως λες δεν τη γλυτώνει

    • panos

      υπαρχουν περιπτωσεις που την γλυτωνουν με πολλα ενω με λιγα
      οχι, γτ ειναι πολλοι οι παραγοντες που επιδρουν στο τελικο αποτελεσμα
      μιας συγκρουσης..

    • theolvs

      Ναι απο τύχη και μόνο. Ο κανόνας λέει ότι το κλαίει η μάνα του

    • panos

      οτι η ταχυτητα σκοτωνει εννοειται, αλλα σε ενα αμαξι που εχει τεραστιες
      ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης οι πιθανοτητες να σωθουν οι
      επιβατες του ειναι πιο πολλες ακομα κ αν τρεχει περισσοτερο απο ενα
      αλλο που εχει μικρες ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης, οποτε δεν ειναι
      παντα θεμα τυχης, επισης ο κανονας λεει οτι με δεδομενη ταχυτητα οσο
      περισσοτερο διαρκει ο χρονος κατα τον οποιο παραμορφωνονται οι
      ειδικα σχεδιασμενες ζωνες του αμαξωματος, τοσο καλυτερα για τους
      επιβατες..

  • gv

    για μενα θα επρεπε να ξεχωρισουν την αξιολογηση απο τα λεγομενα συστηματα ασφαλειας..
    αυτα ειναι για τη προληψη της συγκρουσης και θα επρεπε να ειναι ξεχωριστη ενοτητα..
    εμενα με ενδιαφερει καθαρα τι γινεται κατα τη διαρκεια της στουκας οχι ποιο αμαξι εχει πχ ειδοποιηση αλλαγης λωριδας η αλλα συστηματα και ποιο οχι γιατι αλλοιωνει το τελικο αποτελεσμα!

  • Tasos.pap

    Μου κάνει τρομερή εντύπωση η απουσία του S90 ,A6 και XC90 Από τα top safety pick +

    • manowar

      Τι εντυπωση σου κανει τα ασφαλεστερα αυτοκινητα λειπουν..εδω εβαλαν το x1 που ειναι το χειροτερο bmw και δεν εχουν μεσα ναυαρχιδες παθιτικης ασφαλειας οπως s90 s class 2015 κτλ κτλ..euro nsap αν θες αντικειμενικοτητα..

    • Christos Dimou
    • Tasos.pap

      Άντε για τα φωτό να πω “οκ” , είναι πολύ κάτι σημαντικό για την ασφάλεια. Αλλά το ποσό εύκολα μπορείς να βάλεις το παιδικό καθισματάκι με ξεπερνά! Το Χιουντάι δηλαδή έχει τόσο καλά συστήματά αποτροπής πρόσκρουσης , φώτα και υπόχρεα παιδικών καθισμάτων ;; μεγάλη εντύπωση μου κάνει

    • Christos Dimou

      Η παθητική ασφαλεία είναι άχρηστη αν δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις. Οπότε ναι το πόσο εύκολο είναι να βάλεις ένα παιδικό καθίσματακι παίζει ρόλο.

      Για το Hyundai δεν ξέρω.

  • Christos Dimou

    Ο κυριος λογος που η λίστα των οχημάτων χωρίς το TSP+ είναι τόσο μικρή είναι γιατί από φέτος θα πρέπει τα οχήματα να έχουν και καλή επίδοση στα φώτα. Αυτό άλλαξε τα πράγματα και αποψιλωσε τη λίστα.

    Όσον αφορά την παθητική και ενεργητικη ασφάλεια σχεδόν όλοι οι κατασκευαστες έχουν πετύχει τους στόχους τους.