Η επιτάχυνση παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτοκίνητα με πολύ υψηλές ιπποδυνάμεις, αφού μπορούν να ανεβάζουν ρυθμό με πολύ καλύτερο ρυθμό, ενώ γενιά με τη γενιά γίνονται όλο και πιο γρήγορα, πλησιάζοντας πλέον νούμερα που δε φανταζόμασταν την προηγούμενη δεκαετία, ακόμα κι αν είναι σε εργοστασιακή μορφή.

Βέβαια, υπάρχουν και αυτοί που δεν ενδιαφέρονται μόνο για οχήματα 500+ αλόγων, αφού δεν έχουμε όλοι το προνόμιο να διαθέτουμε τραπεζικούς λογαριασμούς πολλών ψηφίων. Γι’ αυτό, οι εταιρείες προσέχουν ιδιαίτερα τις γρήγορες εκδόσεις των μικρών τους αυτοκινήτων, και το Peugeot 208 GTi είναι μια πολύ αξιόλογη πρόταση.

Φορά έναν 4κύλινδρο turbo κινητήρα, 1,6 λίτρων, με την απόδοση να φτάνει τα 208 άλογα, στις 5.800 σ.α.λ., και 300 N·m ροπής, στις 1.700-4.500 σ.α.λ.. Η κίνηση φτάνει μόνο στον εμπρός άξονα, μέσα από ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, και τώρα θα το δούμε να ανεβάζει από στάση μέχρι τα 230 χλμ/ώρα.