Αυτή είναι η πρώτη φωτογραφία του hypercar που ετοιμάζει η Mercedes-AMG. Διακρίνεται το πίσω μέρος, όπου υπάρχει κεντρικό πτερύγιο, εισαγωγή αέρα στην οροφή, όπως και αεραγωγοί στον χώρο του κινητήρα, με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler, Gorden Wagener, να αναφέρει πως το αυτοκίνητο θα έχει “τέλειο και εντυπωσιακό” σχεδιασμό, θα είναι “αγνό αλλά πολύ ακραίο”.

H Mercedes-AMG δηλώνει πως το hypercar ουσιαστικά θα είναι ένα μονοθέσιο της F1 για τον δρόμο, με τον επικεφαλής της φίρμας, Tobias Moers να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξή του πως θα φορά τον υβριδικό 1.600αρη turbo V6 κινητήρα του μονοθεσίου της F1, ο οποίος θα παράγει 1.000 άλογα. Σύμφωνα με τον Moers:

Στην F1 ο κινητήρας αυτός ανεβάζει γύρω στις 15.000 σ.α.λ. Ίσως ελαττώσουμε λίγο τις στροφές για τον δρόμο. Κάπου κοντά στις 11.000 σ.α.λ.

Mercedes-AMG hyper car Designskizze

Καθόλου detuned δεν θα είναι όμως το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Το αφεντικό της Mercedes-AMG μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι θα είναι πιο “επιθετικό”. Ο Moers θέλησε να βάλει ένα τέλος στις φήμες που γράφτηκαν για το αυτοκίνητο, όπως πως αυτό θα παράγει 1.200 άλογα, αλλά και πως η Mercedes-AMG θα συνεργαστεί με την Lotus για την ανάπτυξη του. Όπως είπε, το hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την εταιρία του, με την παραγωγή του να περιορίζεται στα 200 με 300 αυτοκίνητα, ενώ για την τιμή του δεν ανέφερε το παραμικρό, με τις φήμες να κάνουν λόγο για τιμή 3 εκατ. λιρών Αγγλίας (3,5 εκατ. ευρώ).

Οι δοκιμές του αυτοκινήτου στον δρόμο θα ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο του 2017, με τον Lewis Hamilton να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη του. Ο Moers τόνισε πως το hypercar θα είναι ότι πιο κοντινό υπάρχει σε αυτοκίνητο παραγωγής σε σχέση με τα μονοθέσια της F1, έχοντας πάρα πολλά κοινά, όπως monocoque carbon σασί. Από carbon θα είναι κατασκευασμένο και το σώμα του αυτοκινήτου, προκειμένου το βάρος να μην ξεπερνά τα 1.000 άλογα, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 355 χλμ/ώρα.

Η παρουσίαση του θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, έτσι ώστε η AMG να γιορτάσει με τον καλύτερο τρόπο τα 50στα της γενέθλια.

  • jonjon

    Έχει να γίνει του σχολιασμού το κάγκελο!

  • Mrdesperado32

    η μερκ ειναι στα πανω της.απο βαρετη και αγευστη εξελιχθηκε σε πρωτη δυναμη.με αυτο το αμαξι ειδικα τους ξερανε τους υπολοιπους γερμανους…και το καλυτερο!!!αψογο μοτερ για την Ελλαδα οτε φοροι πολυτελειας ουτε τιποτα

    • oταν λες βαρετη και αγευστη ????
      εγω αποσο θυμαμαι παντα Η κορυφαια ηταν !

    • oταν λες βαρετη και αγευστη ????
      εγω αποσο θυμαμαι παντα Η κορυφαια ηταν !

    • Mrdesperado32

      ηταν η κορυφαια σε ποιοτητα,αλλα στα υπολοιπα ηταν πιω.Α Β class κουβαδες οι Ε αποκλειστικα για μπαρμπαδες.ακομα και amg με θυριωδη μοτερ αλλα απο στησιμο αστα να πανε.η καλυτερη περιοδος της μερκ ειναι τωρα.ομορφα αμαξια με χαρακτηρα και με πολυ ενδιαφερον

    • Α Βclass ηταν κουβαδακια….γιατι ηθελαν να χτυπησουν αυτο το κοινο που κοιταει κουβαδακια με σημα !!!
      αντιθετα οι C/E με τα μικρα μοτερ των 1800/2000cc λογικο δεν ειναι να εχουν αυτο το ταργκετ γκρουπ παλι ???
      αντιθετα οι εκδοσεις σε AMG..μονο για μπαρμπαδες δεν τα λες…..

    • Mrdesperado32

      το κακο ειναι οι αντιπαλοι της ηταν νεανικες και οι πιο γηινες εκδοσεις.βαση σχεδιου μιλαμε.εκει εχασε τπ παιχνιδι.τα πιο προσιτα της αμαξια τα εκανε για μπαρμπαδες και κυριες.τωρα που στοχευσε αλλου απ οτι φαινεται στα στοιχεια πωλησεων επεσε διανα

    • enigma

      Παλιά οι mercedes και κατά συνέπεια οι amg είχαν άλλο προσανατολισμό.

      Αυτό τώρα αλλάζει. Η αρχή για την ακρίβεια έγινε με τα kompressor όταν η mercedes μπήκε στην f1 και έπειτα με την εξαγορά της amg.

      Το στήσιμο των mercedes όσο σπορ και να γίνει, κινείται πάνω σε κάποιες βασικές αρχές. Πιο σπορτίφ έγινε με την w204 και για στην τελική σου λέει αν θες τέζα στήσιμο και να σου φεύγουν τα σφραγίσματα σε ένα μοντέλο σκάσ’τα και πάρε την black series έκδοση.

      Τώρα για την Α και την Β, μήπως θα ήθελες και το vito να ήταν σπορ;;;Ιδίως στην περίπτωση της Β class μόνο η opel έχει βγάλει σπορ εκδοχή. Όσο για την Α (mk1 & mk2) όσο σπορ είναι ένα jazz τόσο ήταν και αυτή. Κοινώς να κοιτάμε και λίγο την κατηγορία και το κοινό που απευθύνεται.

      Πάντως σε ένα γράφημα που έβλεπα πρόσφατα, έχει ξεπεράσει την bmw σε πωλήσεις, με την audi να έχει πέσει αρκετά.

    • Mrdesperado32

      ναι αυτος ο προσανατολισμος ητανε απολυτως λαθος οπως φανηκε και απ τις πωλησεις…οταν πουλας μια μπερλινα η ενα κουπε με 100.000+++ θες να ειναι σε ολα αψογα ακομα και στο στησιμο.εκει φανηκε οτι η bmw εκανε παρτυ γτ τα προσεφερε ολα τα παραπανω σε σχεση με τη μερκ που αν πηγαινες τις τοτε amg σε πιστα ηταν πρακτικα μη οδηγισιμη στα ορια…το jazz ομως ηταν 15.000 φτηνοτερο και δεν ηταν πουθενα καλυτερη η μερκ.ακομα και η ποιοτητα της ηταν για τα μπαζα στα a kai b class.οταν αλλαξε τακτικη και εδωσε εμφαση στο στησιμο και στη νεανικοτερη σχεδιαση τοτε οπως λες και εσυ ανεβηκε σε πωλησεις και ξεπερασε τους αιωνιους εχθρους βαυαρους..στη ουσια αυτο που εγραψες συμφωνει με αυτα που εγραψα…

    • enigma

      Διαφωνώ στο ότι οι Α και Β ήταν κουβάδες. Ήταν αμάξια της κατηγορίας τους. Τώρα στο θέμα ποιότητα η mercedes της εποχής της a class είχε θέμα γενικά στην γκάμα της (a, c ,e) για το όνομα που είχε χτίσει. Η a class mk2 ήταν εμφανώς ανώτερη, απλά δεν μπορούσε να χτυπήσε σε πωλήσεις το Α3, όπως αντίστοιχα το Α2 είχε πάει άκλαφτο απέναντι στην A class mk1.
      Αν με ρωτάς αν θα έδινα λεφτά για a class (mk1/mk2) η απάντηση είναι εμφανέστατα όχι μιας και ήταν πανάκριβες για αυτό που προσέφεραν.

      Με την w224 η εταιρία είχε διαφημίσει το πόσα km έκαναν για να εξασφαλίσουν τα παλιά στάνταρ. Το αμάξι παραμένει πιο άνετο από την αντίστοιχη bmw και έγινε πιο οδηγοκεντρικό.

      Πάντως ακόμα και τώρα σε πίστα οι bmw ίσως θα είναι γρηγορότερες, σε δημόσιο δρόμο όμως οι διαφορές είναι αμελητέες.

  • Μονόγιαννος

    Εγώ μία μπανάνα είδα πάντως.:p:p

  • Mika

    Με αυτη την φωτο αλλα και το σκιτσο, πιο πολυ μου μοιαζει να ειναι επηρεασμενο απο μονοθεσιο LMP1….Για να δουμε…Ενδιαφερον θα εχουν οι τελικες προδιαγραφες του!

    Παντως θα εχει πλακα, το πρωτο αυτοκινητο να το παραδωσει ο Χαμιλτον τιμης ενεκεν στο Ροσμπεργκ για τον τιτλο του!!!!
    :p :p :p

  • Mika

    Με αυτη την φωτο αλλα και το σκιτσο, πιο πολυ μου μοιαζει να ειναι επηρεασμενο απο μονοθεσιο LMP1….Για να δουμε…Ενδιαφερον θα εχουν οι τελικες προδιαγραφες του!

    Παντως θα εχει πλακα, το πρωτο αυτοκινητο να το παραδωσει ο Χαμιλτον τιμης ενεκεν στο Ροσμπεργκ για τον τιτλο του!!!!
    :p :p :p

  • MAZDA RX-7 FD3S

    Βλεπω να γινεται χαμος απο τους σαουδαραβες ποιος θα το παραγγειλει πρωτος !

  • manowar

    Καλα σοβαρολογουνε τι χαρακτηριστικά ειναι αυτα??αμαν τι θα δουνε παλι..

  • ”μονο” μειονεκτημα………γιαυτο του ειδους οχημα…το μοτερ…
    να σκαω 5.000.000…..και στα κυβικα ενα ΤΤ 1800cc να μου ριχνει ??? δεν λεει…… :-P

    παντως η φωτογραφια απο πισω…μαρεσε!!!! αυτο το σκιτσο απο το πλαι….μου θυμιζει αγωνιστικο…….και δεν μου αρεσουν αυτα τα αυτοκινητα δρομου…που δειχνουν σαν αγωνιστικα…..

    • sotirisb

      Σκεψου οτι δε θα πληρωνεις τελη κυκλοφοριας λογω του ERS!

    • λες να δινω 5.000.000 κασερι….και να μην εχω 265ευρω για τα τελη του 1600ριου ??? :-P
      αλλα να με πεις…265 απο εδω…265 απο εκει……ετσι μαζευοντε ταα χρηματα !!!! :-P

    • sotirisb

      Ετσι μενουν πλουσιοι!! :P

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τα σπάει!!!! ήδη από την πρώτη φωτογραφία… μόλις βγει να δεις θα μας τρελάνει με το design του και τις επιδόσεις του! ανυπομονώ!

  • ειναι αληθεια οτι εχει παραγγηλει ενα ο αλονσο και ζηταει να τρεξει με αυτο το δευτερο μισο του πρωταθληματος ;;;

  • Chewme Dan

    Κάπως πρέπει να εκμεταλλευτει την πρωτοκαθεδρία της στη F1…