Τα προβλήματα στη VW φαίνεται να μην έχουν τέλος αφού ακόμα βρίσκονται σε εξέλιξη υποθέσεις σχετικά με το dieselgate και ενώ η εταιρία προσπαθεί να απομακρύνει το ενδιαφέρον του κοινού από αυτό και να το στρέψει στο νέο ηλεκτρικό όχημα που παρουσίασε στο Ντιτροίτ ακόμα ένα εμπόδιο εμφανίζεται. Πρόκειται για την σύλληψη του Oliver Schmidt από το FBI ο οποίος κατείχε τη θέση του επικεφαλής του αμερικάνικου γραφείου συμμόρφωσης κανονισμών της VW από το 2014 ως το Μάρτιο του 2015. Στο κατηγορητήριο που κατατέθηκε στο Ντιτρόιτ, αναφέρεται ότι συνωμότησε με κάποιους για την εξαπάτηση της χώρας και θα προσαχθεί σήμερα στο Μαϊάμι.

Ο κύριος αυτός είχε απασχολήσει ξανά στο παρελθόν την κοινή γνώμη καθώς είχε παίξει καθοριστικό ρόλο στην υπόθεση του dieselgate. Μετά από μελέτες που έγιναν στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια σχετικά με τις υψηλές εκπομπές ρύπων των κινητήρων diesel της VW, είχε προσπαθήσει να πείσει τις ρυθμιστικές αρχές ότι τα διαφοροποιημένα αποτελέσματα που φαινόντουσαν ήταν αποτέλεσμα τεχνικών προβλημάτων και όχι προσπάθειας εξαπάτησης. Φυσικά αργότερα φάνηκε πως τα νούμερα αυτά ήταν φτιαχτά. Παρότι στην συνέχεια η γερμανική εταιρία παραδέχτηκε ότι οι μετρήσεις είχαν γίνει έτσι με σκοπό να πετύχουν τις νόρμες των κανονισμών, ο Schmidt εξακολουθεί να διατηρεί τη θέση του λέγοντας μάλιστα στην επιτροπή του βρετανικού κοινοβουλίου και τους νομοθέτες τους πως η κίνηση αυτή δεν ήταν παράνομη στην Ευρώπη.

Η VW όπως ήδη γνωρίζεις αντιμετωπίζει σωρεία μηνύσεων και προστίμων από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, η οποία διεξάγει ποινική έρευνα για να αποφασιστεί εάν όλο αυτό το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων αποτελεί μια συντονισμένη προσπάθεια εξαπάτησης αγοραστών και κυβερνήσεων. Προσωρινές λύσεις έχουμε ήδη δει, όπως επαναπρογραμματισμό των εγκεφάλων των αυτοκινήτων για να επανέλθουν σε φυσιολογικά επίπεδα ρύπων αλλά ο γερμανικός κολοσσός έχει να αντιμετωπίσει και επαναγορές οχημάτων από δυσαρεστημένους και εξαπατημένους πελάτες. Βέβαια ένας άνθρωπος δεν θα ήταν δυνατό να στήσει μια τέτοια συνωμοσία μόνος του. Τον περασμένο Σεπτέμβρη είχε συλληφθεί επίσης και ο James Robert Liang, πρώην μηχανικός ο οποίος ομολόγησε επίσης την ανάμιξη του στο σκάνδαλο.

Όπως αναφέρεται και σε άλλη πηγή, παρόμοιες έρευνες έχουν διενεργηθεί για τη GM και τη Toyota και αφορούσαν προβληματικούς διακόπτες εκκίνησης και ξαφνικές επιταχύνσεις των αυτοκινήτων οι οποίες όμως έληξαν έχοντας μόνο υψηλά πρόστιμα.

Για την ώρα δεν έχει υπάρξει σχολιασμός για όλα αυτά από επίσημα χείλη και αντίγραφο των πρακτικών του κατηγορητηρίου του Schmidt δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.

  • SAMURAI-66

    Οπου τους πιασεις αφηνουν βρωμια,απιστευτες μορφες!
    Γρηγορα το group στην πανια,το καλυτερο τοπιο για τους γερμανους ειναι τα παρατραγουδα!!
    ……….https://youtu.be/bx7V_h26HSw