Η Ford έδωσε δύο video στα οποία μας δείχνει με κάθε λεπτομέρεια πως λειτουργεί ο 10″ ψηφιακός πίνακας οργάνων του νέου GT. Το νέο GT έχει πέντε προγράμματα λειτουργίας και ανάλογα με ποιο έχει επιλέξει ο οδηγός, ο πίνακας οργάνων δείχνει και διαφορετικά πράγματα.
Wet: Ρύθμιση που προσανατολίζεται στην οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα, κάνοντας την απόκριση στο γκάζι λιγότερο άμεση και “μαλακώνει” τις αναρτήσεις στο μέγιστο. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας δουλεύουν υπερωρίες.
Normal: Επαναφέρει τις ρυθμίσεις στις προεπιλογές πλην της ανάρτησης που παραμένει ίδια με την επιλογή Wet.
Sport: Εδώ τα πράγματα γίνονται αρκετά πιο ενδιαφέροντα, με την ανάρτηση να σκληραίνει, το turbo-lag του 3,5-λιτρου twin turbo V6 να ενεργοποιείται και τις αλλαγές στις ταχύτητες να γίνονται πιο γρήγορα.
Track mode: Αυτή η ρύθμιση είναι παρόμοια με την αντίστοιχη της McLaren P1, με τις αναρτήσεις να χαμηλώνουν κατά 50 χιλιοστά και την πίσω αεροτομή να “σηκώνεται” για ευστάθεια αλλά και για να λειτουργήσει και ως “αερόφρενο”.
Τελευταία επιλογή για τις ρυθμίσεις είναι το Vmax. Εδώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ίδιες με το track mode, αλλά οι μπροστινές εισαγωγές ανοίγουν εντελώς και η πίσω αεροτομή χαμηλώνει. Με αυτή τη ρύθμιση ενεργοποιημένη, το GT είναι σε θέση να πιάσει ταχύτητες άνω των 320 χλμ/ώρα.