Ένα χρόνο μετά τα αποκαλυπτήρια του νέο Cadenza/Κ7, η κορεάτικη εταιρία παρουσίασε τις προηγούμενες ημέρες την υβριδική έκδοση του μοντέλου. Αυτή εφοδιάζεται με έναν 2,4-λίτρων τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 159 ίππων και 206 Nm ροπής, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 51 ίππων (38 kW), με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 1,76 kWh. Έχει μήκος 4.970 χλστ., πλάτος 1.855 χλστ., ύψος 1.470 χλστ, με το βάρος του αγγίζει τα 1.680 κιλά. Η μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 6,1 λίτρα/100 χλμ., και τις εκπομπές ρύπων στα 97 γρ/χλμ.

Σχεδιαστικά δεν φέρει σημαντικές αλλαγές, παρά μόνο στις νέες ζάντες. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι δια χειρός Peter Schreyer, με την κορεατική εταιρία να θέλει το μοντέλο της να κινηθεί σε μια upmarket αγορά, με το design να είναι αρκετά “Ευρωπαϊκό”.

Η upmarket εικόνα υπάρχει και στο εσωτερικό του μοντέλου το οποίο δανείζεται κάποιες λεπτομέρειες από το K900, κάνοντας χρήση καλύτερων και ποιοτικότερων υλικών, ενώ υπάρχουν ξύλινα διακοσμητικά, δερμάτινες επενδύσεις, head-up display και Krell σύστημα ήχου.

Από πλευράς τεχνολογιών η Kia εξοπλίζει το μοντέλο με αρκετά συστήματα ασφαλείας και βοήθειας όπως σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος (AEB), έξυπνο ενεργό Cruise Control (ASCC), σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (LDWS) και με αυτόματη μεγάλη σκάλα των φωτιστικών σωμάτων (HBA).

  • SAMURAI-66

    Ο στολος της kia ειναι οπτικα πολυ ανωτερος απο αυτο της hyundai,και το νεο Κ7 ειναι αλλη μια απτη αποδειξη.
    Επιθεση σε καθε επιπεδο απο τους κορεατες και τωρα μονο αστειες δεν ειναι οι παρουσιες τους για να της παρουν αψηφιστα οι γυρω τους!