Η Seat ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει την πέμπτη γενιά του Ibiza στις 31 του μηνός. Το νέο Ibiza θα έχει νέα σχεδίαση αλλά με πολλές επιρροές από το Leon, όπως για παράδειγμα στα μπροστινά φώτα, ώστε να έρθει πιο κοντά στην σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Το αμάξωμα θα μεγαλώσει σε διαστάσεις για να προσφέρει μια πιο ευρύχωρη καμπίνα με περισσότερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Μεγάλη αλλαγή θα υπάρξει στο ταμπλό με νέα σχεδίαση και νέα υλικά που θα δίνουν μια πιο premium αίσθηση, θα υπάρχει νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με το μοντέλο να εξοπλίζεται και με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

SEAT Ibiza 2016 rendering (1)

Το νέο Ibiza θα είναι το πρώτο μικρό αυτοκίνητο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A Zero με την πλατφόρμα αυτή να χρησιμοποιείται αργότερα από το νέο Polo και την επόμενη γενιά του Fabia. Στους κινητήρες θα δούμε τους νέους κινητήρες του VW Group ξεκινώντας από τον τρικύλινδρο 1,0 λίτρου που υπάρχει και στο τωρινό Ibiza και τους νέους 1,5 λίτρων βενζίνης και ντίζελ.

Η νέα γενιά δεν θα έχει έκδοση ST έκδοση επειδή η έκανε ελάχιστες πωλήσεις και η εταιρεία το κατάργησε και στην θέση του θα παρουσιάσει ένα νέο μικρό SUV, το Arona, αφού τα μικρά SUV είναι πιο επικερδή και σημειώνουν μεγαλύτερες πωλήσεις. Το Arona που θα τοποθετηθεί κάτω από το Ateca, θα είναι μεγαλύτερο και ψηλότερο από το Ibiza, θα διαθέτει μεγάλους θόλους στους τροχούς και ένα πιο νεανικό σχεδιασμό. Σαν κλασσικό σύγχρονο SUV θα διατίθεται μόνο με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς καθώς δεν προβλέπεται κάποια τετρακίνητη έκδοση.

Την επίσημη παρουσίαση της νέα γενιάς του Ibiza την περιμένουμε στην έκθεση της Γενεύης με τις πωλήσεις να ξεκινούν τον Ιούλιο. Αργότερα αναμένεται να παρουσιαστεί και η νέα γενιά του Cupra.

Δελτίο Τύπου

SEAT Ibiza

A legendary car

Martorell, 26/01/2017. – In 1984, Michael Jackson took the music world by storm with Thriller. On the big screen, Ghostbusters and Indiana Jones and the Temple of Doom smashed all box-office records. It was also the year when Facebook founder Mark Zuckerberg was born, and the year the first SEAT Ibiza was launched on the market. Since then, this model has been driving on streets and roads all over the world continuously for 33 years. Keep reading to find out some interesting facts and figures about this legendary model.

– Four generations and more than 5.4 million units sold

In three decades, the SEAT Ibiza has accumulated four generations. It is the top-selling Spanish passenger car – to date, more than 5.4 million units have been sold. If they were arranged in a straight line, they would exceed the distance between Barcelona and New Zealand.

– Created in Barcelona Every generation of the Ibiza was designed, developed and produced in Barcelona. Italy’s Giorgetto Giugiaro was the Design Director responsible for the first generation. The engine was developed with the collaboration of Porsche, thereby creating the System Porsche designation, and car module manufacturer Karmann helped build the bodywork.

– Fuel consumption lowered to less than half After 33 years, the SEAT Ibiza consumes less than half as much as the first generation – from 7.8 litres/100 km in 1984 down to 3.6 litres on today’s 90 hp Ibiza 1.4 TDI.

– 8 out of 10 Ibizas are exported Every day 700 new SEAT Ibizas roll out of the Martorell factory. Of these, 80% are exported to over 75 countries. In fact, the Ibiza was behind the internationalisation of the brand as it was the first model to be regularly exported from Martorell.

– Headline figures of the Ibiza More than 700 robots are involved in its production. Each vehicle contains 3,000 parts, and it travels nearly 12 km to complete its production process. In addition, since 1984 more than 70 million kilos of paint have been used, which is equivalent to painting the Eiffel Tower more than 1,000 times.

– Women’s role The Ibiza was the first SEAT car to integrate women on the production line. Today, women account for 1 out of every 5 workers on this line (21%), the highest rate in Spanish industry. In addition, the global market has seen more and more women buyers in the last ten years, accounting for 51% of the share compared to 42% in 2004.

– Passion for competition The Ibiza was the official car of the Barcelona ’92 Olympic Games. It also achieved notable successes in competition racing, such as the three FIA World Rally Championship titles in the 2 litre category in 1996, 97 and 98.

  • ντικ

    Ένα αυτοκίνητο θρύλος, έχει πουλήσει 5,4 εκατομμύρια μονάδες, από το 1984, που πρωτοεμφανίστηκε ως σήμερα…

  • a_f_a

    το λεον μου αρέσει αρα και το ιμπιζα μαλλον καλο θα ειναι.
    το θέμα μου ειναι η μάρκα που στην ουσία δε μου λέει απολύτως τίποτα.
    φτηνο, φτηνό δε θα ειναι οπότε θα εδινα κανα 500-700αρι παραπάνω να παρω το φβ πόλο παρά ένα και-καλά-ζμπορ-νοτιο-ταπεραμεντο-φβ.

    • MikeLamar

      Με 500-700€ διαφορά δεν παίρνεις Polo εκτός και αν συγκρίνεις πλήρως εξοπλισμένο Ibiza με εντελώς γυμνό Polo. Για να καταλάβεις τι εννοώ, η διαφορά μεταξύ των παρόμοιων εξοπλιστικά Ibiza 1.0tsi 110ps 5d style και Polo 1.0 tsi 110ps 5d Advance είναι 2.300€! Νομίζω ότι δεν δικαιολογείται…

    • a_f_a

      mike, έχεις δίκιο σε σχέση άμεσης αντιπαράθεσης εξοπλισμού. λάθος έκφρασή μου, εννοώ οτι θα προτιμούσα να πάρω ενα φβ, έστω και με λιγότερο εξοπλισμό, παρά ένα σεατ.
      προσωπικά η σεατ μου κάνει τοσο “κατσκευασμένη” μάρκα που δε καταλαβάινω την ύπαρξή της. ίσως να προτιμούσα σκοντα που έχει αμεσότερη συνδεση με τη λογική “φτηνότερο φβ”

    • MikeLamar

      O.k. σεβαστή κάθε γνώμη και δεν θέλω εδώ να προσπαθήσω να σου επιβάλω τη δική μου αλλά απλώς να σου εξηγήσω γιατί εγώ το βλέπω διαφορετικά. Π.χ. η Skoda που αναφέρεις, μια χαρά εταιρεία κατά τα άλλα, όμως οι τιμές της εδώ και χρόνια είναι παρόμοιες με αυτές της Seat, οπότε γιατί να μην πάρω Seat που είναι και σπορτίφ; Τι παραπάνω προσφέρει η Skoda; Μήπως η Skoda δεν είναι “κατασκευασμένη” όπως και η Seat που λες; Όσον αφορά στο Polo και το Golf σε σχέση με τα Ibiza και Leon, αν κάνεις ένα κόπο και ψάξεις τις τιμές στην υπόλοιπη Ευρώπη θα δεις ότι οι διαφορές στις τιμές μεταξύ παρόμοιων μοντέλων της VW και της Seat είναι μικρότερες από τις αντίστοιχες στην Ελλάδα. Εδώ κάθε μεροκαματιάρης, μικρομεσαίος, ταλαίπωρος, νομίζει ότι θα ανέβει κοινωνικά αν αγοράσει Audi ή ΒΜW… Αυτό δεν συμβαίνει στις δυτικοευρωπαϊκές κοινωνίες, τουλάχιστον σε τέτοιο βαθμό… Αν έχεις λεφτά βέβαια τότε ΟΚ παίρνεις Audi ή ό,τι άλλο θες, αλλά αν δεν σου περισσεύουν θεωρώ ότι είναι κρίμα να δώσεις 3-3500€ από το υστέρημά σου για να πάρεις ένα παρόμοιο αυτοκίνητο με άλλο σήμα και καλύτερα πλαστικά ή να δώσεις 500-600€ επιπλέον για να το πάρεις με μανιβέλες στα παράθυρα. Thanks.

    • a_f_a

      mike, συμφωνώ σε όλα και όντως τα σκοντα με τα σεατ ειναι πολύ κοντά. και πάλι, προσωπικα μιας και δεν ειμαι φίλος των fr/cupra/rs (ειμαι όμως φανατικός των “s” χεχε), θα προτιμούσα πιο απλό ΦΒ ή το σκοντα (που στην ουσιά, οπως και το σεατ ειναι εν απιο φτηνο ΦΒ).
      επίσης συμφωνώ στα περιπ. 14.000, τα 2.500-3.000 που εχουν διαφορά τα αντιστοιχα εξοπλισμενα ΦΒ – Σεατ/Σκοντα, ειναι τρομακτική διαφορά.
      (χεχε.. δεν έχω πρόβλημα με τις μανιβέλες… ειμαι φανατικός των ελάχιστα εξοπλισμενων αυτοκινήτων.. όσο λιγότερα ηλεκτρονικά, τόσο το καλύτερο :-) , μη σου πω δε θελω κα οθόνες… ειμαι όμως εξάιρεση νομίζω, οπότε η λογική μου ειναι καθαρά υποκειμενική άποψη).

    • a_f_a

      μαϊκ, άσχετο, είδα το νεο ιμπιζα και να σου πω την αλήθεια μου αρέσει… χεχε… λες να αλλάξω γνώμη; :-)

    • a_f_a

      μαϊκ, άσχετο, είδα το νεο ιμπιζα και να σου πω την αλήθεια μου αρέσει… χεχε… λες να αλλάξω γνώμη; :-)