Το 2016 ήταν η χρονιά που η VW κατάφερε και εκτόπισε την Toyota από την πρώτη θέση των πωλήσεων σε όλον τον κόσμο, αλλά από ότι φαίνεται μια νέα μάχη αναμένεται μέσα στο 2017. Έτσι μετά την κλασσική κόντρα για την πρώτη θέση, αυτή την φορά θα μας απασχολήσει η μάχη για την τρίτη θέση. Η GM και ο όμιλος RenaultNissan ανακοίνωσαν τις πωλήσεις τους για το 2016 και η διαφορά τους ήταν μόνο 4.000 οχήματα.


Η GM κατάφερε το 2016 να πουλήσει συνολικά 9.965.238 οχήματα κατακτώντας την τρίτη θέση για άλλη μια χρονιά. Κυριότερη αγορά της GM είναι η Κίνα με 3,87 εκ. πωλήσεις, δεύτερη η αγορά βορείου Αμερικής με 3,629 εκ. πωλήσεις και τρίτη η ευρωπαϊκή με 1,208 εκ. πωλήσεις. Συνολικά, όλες οι εταιρείες της GM σημείωσαν άνοδο στα ποσοστά τους και συγκεκριμένα η Chevrolet πούλησε 4,177 εκ. πωλήσεις, η Buick 1,432 εκ., η Wuling 1,359 εκ., η Opel/Vauxhall 1,180 εκ., η GMC 661,154 και η Cadillac 308,699.

Η Renault-Nissan μετά την εξαγορά την Mitsubishi πούλησε 9.961.347 εκ. οχήματα και είναι οριακά πίσω από την GM και η διαφορά από την πρώτη VW είναι 350.000 οχήματα, δείχνοντας την δυναμική της και βάζει στόχο να ανέβει ακόμα ψηλότερα την νέα χρονιά. Μετά την ανακοίνωση των πωλήσεων ο Carlos Ghosn που ηγείται του ομίλου δήλωσε:

Ο συνδυασμός του group Renault, Nissan και Mitsubishi δημιουργούν μια νέα δυναμική στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Συνολικά η Renault πούλησε 3,2 εκ οχήματα και είχε άνοδο 13%, ενώ η Nissan πούλησε 5,6 εκ. οχήματα και είχε άνοδο 2,5%. Η Mitsubishi από την μεριά προσέθεσε 934.013 πωλήσεις σημειώνοντας πτώση 13% σε σχέση με το 2015. Τέλος, η Renault μαζί με την Nissan κατάφεραν να πάρουν την πρώτη θέση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημειώνοντας 94.265 πωλήσεις .

  • mixalhs7

    Στις 3 πρώτες θέσεις των πωλήσεων συναντούμε τις 3 πολυεθνικές που σε σχέση με τις υπόλοιπες έχουν τα περισσότερα και μεγαλύτερα προβλήματα στα προϊόντα τους.
    Είναι απορίας άξιο αυτό το φαινόμενο!

    • Mika

      Ειδες????Οντως…
      Προφανως ομως το brand name ειναι οδηγος,κι υπερνικα τα προβληματα…
      Οποτε μ αυτο το πρισμα, η Renault Nissan δυσκολα θα τα καταφερει??
      :p
      Για να δουμε..

    • mixalhs7

      Το φαινόμενο αυτό πρέπει να μας απασχολήσει ως κοινωνία διότι αν οι πολυεθνικές παράγωντας κακά προϊόντα επιβιώνουν τότε κάτι δεν κάνουμε καλά. Κι αυτό πρέπει να το δούμε σε όλους τους τομείς της ζωής μας όχι μόνο στ’αυτοκίνητα. Ειδικά στην διατροφή στην υγεία και στο περιβάλλον.
      Αν δεν μπει ένα χαλινάρι στην αλόγιστη κερδοσκοπία τότε το ανθρώπινο είδος κινδυνεύει με αφανισμό!

    • Mika

      That is deep!
      But true!

    • Anestis Genk

      Δεν νομίζω να μπει χαλινάρι στην αλόγιστη κερδοφορία σύντομα, μου φαίνεται είμαστε σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή.
      Αν και όταν φτάσουμε στο αμήν(και παραπέρα) τότε ίσως γίνει κάτι.

      Το παράδειγμα που ζούμε όλοι μας στην Ελλάδα είναι το καρτέλ της κινητής και των supermarket, οι τιμές είναι στο ζενίθ(παρά την κρίση) και η ποιότητα στο ναδίρ.
      Είχα συμβόλαιο ΤΕΛΕΣΤΕΤ από το 2003 και οι χρονοχρεώσεις(προ φόρων) ήταν στο 1/3 σε σχέση με σήμερα.

      http://capreform.eu/wp-content/uploads/2014/03/Eurostat-real-food-price-relatives.jpg