Η Ford ανακοίνωσε πως το Focus Electric στην Ευρώπη αποκτά την μεγαλύτερη μπαταρία που προσφέρεται εδώ και αρκετούς μήνες στις ΗΠΑ. Έτσι το ηλεκτρικό Focus, που στην Ευρώπη είναι ήδη διαθέσιμο σε Βέλγιο, Φινλανδία Γερμανία, Ουγγαρία, Νορβηγία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο, χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ 145 ίππων (107 kW) και μία μπαταρία 33,5 kilowatt-hour – σχεδόν 50% περισσότερη χωρητικότητα από του προηγούμενου μοντέλου. Τόσο η μπαταρία όσο και το ηλεκτρικό μοτέρ ψύχονται και θερμαίνονται μέσω υγρού, κάτι που βοηθά το νέο Ford Focus Electric να είναι πιο αποδοτικό στην κατανάλωση ενέργειας και παράλληλα επεκτείνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 11,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 137 χλμ/ώρα.


Ένα νέο σύστημα ταχείας φόρτισης Combined Charging System (CCS) επιτρέπει στους οδηγούς να συνδέουν το ηλεκτρικό Focus τους σε σημεία ταχείας φόρτισης DC σε σταθμούς εξυπηρέτησης και ξεκούρασης σε όλη την Ευρώπη, προσφέροντας το 80% της φόρτισης σε 30 μόλις λεπτά.

Χρησιμοποιώντας την ίδια φίσα φόρτισης σε έναν οικιακό φορτιστή 32 amp AC, οι πελάτες μπορούν να φορτίζουν το Focus Electric για αυτονομία περίπου 225 χλμ σε 5 ώρες, και 150 χλμ αντίστοιχα σε 3-4 ώρες. Σύμφωνα με έρευνες, το 90% των οδηγών διανύει λιγότερο από 100 χλμ την ημέρα με το αυτοκίνητό του και η μέση απόσταση που καλύπτει καθημερινά είναι 46 χλμ.

Εκτός από τη μεγαλύτερη αυτονομία και την ταχύτερη φόρτιση, το νέο Focus Electric προσφέρει το τελευταίο σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 3 με το οποίο οι οδηγοί μπορούν να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και συνδεμένα smartphones χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές, και είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto.

Οι οδηγοί του ηλεκτρικού Focus με smartwatches μπορούν απλά να κοιτάζουν τον καρπό τους για να ελέγχουν την κατάσταση της μπαταρίας του αυτοκινήτου τους, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyFord Mobile smartwatch app. Με την εφαρμογή αυτή, οι ιδιοκτήτες μπορούν επίσης να βρίσκουν πού έχουν παρκάρει το αυτοκίνητό τους, να το κλειδώνουν και να το ξεκλειδώνουν από απόσταση και να ελέγχουν την αυτονομία, ακόμα και να λαμβάνουν βασικές πληροφορίες για το πιο πρόσφατο ταξίδι τους.

  • μονο σε μενα φανηκε λιγο το 0-100 για κινητηρα με 145ps….και ροπη απο το μηδεν ????

    • val.bouk

      αυτά γίνονται με τις μπακαλοδουλιές τύπου ηλεκτρικό θέλω τώρα το θέλω… Άμα η πλατφόρμα δεν είναι αποκλειστικά για ηλεκτρικό ούτε μπαταρίες χωράν, ουτε σωστες επιδόσεις έχεις…