Audi TT RS-R by ABT. Ποιος χρειάζεται το R8;

Σχετικά άρθρα

Ο λόγος της ερώτησης είναι σαφώς η απόδοση του 2.5-λιτρου 5-κύλινδρου turbo κινητήρα, καθώς από τα 400 άλογα και 450 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, πλέον έχουν γίνει 500 και 570 Nm. Η αύξηση έρχεται μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του κινητήρα από τον ABT, με τον γερμανικό οίκο να μην δίνει τα νέα νούμερα επιδόσεων. Σίγουρα, όμως, το 0-100 χλμ/ώρα θα είναι ταχύτερο από το 3,7 δευτ. του “μαμά” μοντέλου.

Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, ο οίκος επεμβαίνει και στην εμφάνιση του γερμανικού coupe, καθώς πλέον αυτό διαθέτει ένα νέο εμπρός spoiler, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, και πίσω διαχύτη, όλα φτιαγμένα από carbon. Νέα είναι και η εξάτμιση, με δύο διπλές απολήξεις, ενώ η εμφάνιση ολοκληρώνεται με 20αρες ζάντες Sport GR.

Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, και στο περίπτερο της θα βρίσκεται επίσης ένα βελτιωμένο SQ7, ένα RS6, ένα R8 και το αγωνιστικό της Formula E.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...