Ο λόγος της ερώτησης είναι σαφώς η απόδοση του 2.5-λιτρου 5-κύλινδρου turbo κινητήρα, καθώς από τα 400 άλογα και 450 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, πλέον έχουν γίνει 500 και 570 Nm. Η αύξηση έρχεται μέσω του επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του κινητήρα από τον ABT, με τον γερμανικό οίκο να μην δίνει τα νέα νούμερα επιδόσεων. Σίγουρα, όμως, το 0-100 χλμ/ώρα θα είναι ταχύτερο από το 3,7 δευτ. του “μαμά” μοντέλου.

Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, ο οίκος επεμβαίνει και στην εμφάνιση του γερμανικού coupe, καθώς πλέον αυτό διαθέτει ένα νέο εμπρός spoiler, νέα μάσκα, πλαϊνές ποδιές, και πίσω διαχύτη, όλα φτιαγμένα από carbon. Νέα είναι και η εξάτμιση, με δύο διπλές απολήξεις, ενώ η εμφάνιση ολοκληρώνεται με 20αρες ζάντες Sport GR.

Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης, και στο περίπτερο της θα βρίσκεται επίσης ένα βελτιωμένο SQ7, ένα RS6, ένα R8 και το αγωνιστικό της Formula E.