Στο περίπτερο της Skoda στη Γενεύη εκτός από την Octavia RS 245 συναντάμε επίσης τα ανανεωμένα Rapid και Citigo, όπως και τα Kodiaq Sportline και Kodiaq Scout.

Το Citigo φέρει νέα γρίλια, νέο καπό, νέους προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέους προβολείς ομίχλης. Το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 34 mm, φτάνοντας τα 3.597 mm, με το πλάτος των 1.645 mm και το ύψος των 1.478 mm να παραμένει το ίδιο. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.420 mm και ο χώρος αποσκευών τα 251 λίτρα, που μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 951 λίτρα.

Στο εσωτερικό το ανανεωμένο Citigo έχει νέο πίνακα οργάνων, επανασχεδιασμένο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, δίχρωμο ταμπλό, ηχοσύστημα που προσφέρει σύνδεση με smartphone, εργονομικά καθίσματα, νέες επενδύσεις. Στον πρόσθετο εξοπλισμό, η Skoda προσφέρει ζάντες 15″, προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες φωτός και βροχής, σύστημα αυτόνομης πέδησης που λειτουργεί σε ταχύτητες από 5 έως 30 χλμ/ώρα. Επίσης μια ομπρέλα βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, με το ηχοσύστημα να διαθέτει σύνδεση USB, υποδοχή aux-in και κάρτα SD, με το ακριβότερο Swing να έχει 6 ηχεία, έγχρωμη οθόνη, καθώς και υποστήριξη για σύνδεση Bluetooth.

Κίνηση παίρνει από τον 1.000αρη ατμοσφαιρικό MPI των 60 και 75 ίππων με 95 Nm ροπής και με τον 1.0 G-TEC CNG απόδοσης 68 ίππων. Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με start/stop.

Οι ανανεωμένες εκδόσεις των Rapid και Rapid Spaceback αποκτούν νέα bi-xenon φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας και αυτόματη μεγάλη σκάλα, νέους προφυλακτήρες, νέα πίσω φωτιστικά σώματα (LED στον πρόσθετο εξοπλισμό), νέες ζάντες διαστάσεων 15″, 16″ και 17″, με το πίσω παράθυρο του Rapid Spaceback να έχει μεγαλώσει σε μέγεθος. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα διακοσμητικά, νέες ταπετσαρίες και στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε δύο USB θύρες στα πίσω καθίσματα όπως και WLAN hotspot. Μηχανικά, το ανανεωμένο Rapid προσφέρεται και με τον 1.0 TSI τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 95 και 110 ίππων, ενώ υπάρχει ο 1.4 TSI των 124 ίππων, ο 1.4 TDI των 90 ίππων και ο 1.6 TDI των 116 ίππων.

Το Kodiaq Sportline προσφέρεται με πενταθέσια και επταθέσια διάταξη καθισμάτων, έχοντας πιο επιθετική εμφάνιση, όπως νέους προφυλακτήρες, μαύρη γρίλια, μαύρα διακοσμητικά περιμετρικά των παραθύρων, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, δίχρωμες ζάντες 19″ (20″ στον πρόσθετο εξοπλισμό), μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και μαύρες ράγες οροφής.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι ψεύτικες χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων με το Skoda Kodiaq Sportline να εφοδιάζεται με τον 1.4 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 9,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 197 χλμ/ώρα. Επίσης στην γκάμα υπάρχει ο 2.0 TSI των 180 ίππων (0-100 χλμ/ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 207 χλμ/ώρα) και ο 2.0 TDI απόδοσης 150 και 190 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 9,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 197 χλμ/ώρα, ενώ η δυνατή έκδοση κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.

Το Skoda Kodiaq Sportline βασίζεται στην έκδοση εξοπλισμού Ambition έχοντας επίσης σπορ καθίσματα, LED κρυφό φωτισμό 10 χρωμάτων, το Driving Mode Select αλλά και ειδική οθόνη που δείχνει την στιγμιαία ιπποδύναμη, την πίεση υπερπλήρωσης του turbo, την θερμοκρασία νερού και λαδιού, όπως και G-meter.

Τέλος το Kodiaq Scout διαθέτει τετρακίνηση στον στάνταρ εξοπλισμό και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Αισθητικά, οι αλλαγές εντοπίζονται στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, που διαθέτουν βαμμένα ασημί πλαστικά προστατευτικά, καθώς και στις 19άρες ζάντες αλουμινίου, ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο. Τέλος, υπάρχουν τα λογότυπα “Scout” στα εμπρός φτερά, καθώς και στο εσωτερικό, πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Μηχανικά, διατίθεται με τρεις κινητήρες, και στην βάση τοποθετείται ο 1.4-λίτρων TSI απόδοσης 150 ίππων, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτ. με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 197 χλμ/ώρα. Ακολουθεί ο 2-λιτρος TSI με τα 180 άλογα που ολοκληρώνει το σπριντ σε 8 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 207 χλμ/ώρα. Τέλος, υπάρχει και ο 2-λιτρος TDI απόδοσης 150 και 190 ίππων, όπου με την ασθενέστερη απόδοση επιταχύνει σε 9,5 δευτ. έχοντας τελική 197 χλμ/ώρα, ενώ στην δυνατότερη κάνει την πρώτη μέτρηση σε 8.9 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 210 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου κινητήρα, το Kodiaq Scout διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, με την κίνηση στους πίσω τροχούς να γίνεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη, τοποθετημένο εμπρός από το πίσω διαφορικό. Η απόσταση από το έδαφος, πλέον φτάνει τα 194 χλστ., με το μοντέλο να διαθέτει προστατευτικές ποδιές κάτω από την μηχανή, στα φρένα, στις σωληνώσεις του καυσίμου και των καλωδιώσεων, μέσω του πακέτο Rough-Road.

Το Kodiaq Scout βασίζεται στο μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού, Ambition, και προσθέτει τα συστήματα Off-Road Assist και Driving Mode Select, που σου επιτρέπει να επιλέξεις μεταξύ των: Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual, και Snow. Στο εσωτερικό υπάρχει κρυφός φωτισμός 10 χρωμάτων, επενδύσεις από alcantara, ανοξείδωτα πεντάλ, νέα πατάκια και ηχοσύστημα με 10 ηχεία.

  • Efthfl

    Από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα της κατηγορίας το Kodiaq και ειδικά στην έκδοση Scout είναι το απόλυτο αυτοκίνητο!!!