Το 2003 στο μακρινό Τόκιο η Subaru παρουσίασε ένα πρωτότυπο, το οποίο είχε ονομάσει B9 Scrambler. Το πιθανότερο είναι όταν ακούς την κωδική ονομασία Β9 να έρχεται στο μυαλό σου το Tribeca , αλλά το Scrambler είχε κάνει την εμφάνισή του νωρίτερα, έστω και σε πρωτότυπη μορφή.

Παρουσιάστηκε ως η “roadster” εκδοχή του B11S, του οποίου η παρουσίαση είχε προηγηθεί στην έκθεση της Γενεύης του ίδιου έτους. Σχεδιαστής των πρωτοτύπων δεν ήταν άλλος από τον γνωστό Έλληνα Ανδρέα Ζαπατίνα, ο οποίος έχει στο πλούσιο “παλμαρέ” του δημιουργίες όπως η Alfa 147 και το Fiat Barchetta. Σε αντίθεση με τις ιταλικές δημιουργίες του σχεδιαστή όμως, το Β9 ήταν καθαρά άσκηση και ποτέ δεν ήταν στα σχέδια των Ιαπώνων να περάσει στην παραγωγή.

Το υβριδικό κινητήριο σύνολό του αποτελούνταν από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 2.0 λίτρων και απόδοσης 138 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα 134 ίππων. Μέχρι τα 80 χλμ/ώρα υπεύθυνος για την κίνηση ήταν μόνο ο δεύτερος, ενώ η ανάρτησή του ήταν ενεργή για ακόμα περισσότερη άνεση ανάλογα με το οδόστρωμα. Στο μπροστά και στο πίσω μέρος υπήρχαν κάμερες για να προειδοποιούν τον οδηγό σε περίπτωση κινδύνου, ενώ εξοπλιζόταν και με σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Και φυσικά δεν έλειπε η γνωστή κορυφαία τετρακίνηση της Subaru.

Όπως και να το κάνουμε το Β9 Scrambler αποτελούσε μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση αρκετά χρόνια πριν. Δυνατό κινητήριο σύνολο, κίνηση σε όλους τους τροχούς για κάθε καιρό και οδόστρωμα, αρκετή τεχνολογία και ενδιαφέρουσα εμφάνιση το καθιστούν ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θα θέλαμε να το δούμε στους δρόμους.